Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00236560
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeea1916-2feb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. sezon 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w Rozdziale XX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2021.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.,
polegającej na dzierżawie/wynajęciu elementów oświetlenia świątecznego, tj. dostawie,
montażu, przyłączeniu do sieci oświetlenia ulicznego, eksploatacji w okresie świątecznym,
demontażu po okresie świątecznym 2021-2022.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. W odniesieniu do Zamówienia częściowego nr 1 i Zamówienia częściowego nr 2,
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., w
okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac w wysokości do 100% wartości zamówienia
podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.
2. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie prace, których zakres jest zgodny z zakresem
zamówienia podstawowego, tj. usługi polegające na dostawie, montażu, przyłączeniu do sieci
oświetlenia ulicznego, eksploatacji w okresie świątecznym, demontażu po okresie świątecznym.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie
odrębnej umowy na podstawie przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą.
5. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi
wskazane w pkt 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy
z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii lub aktu wandalizmu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas całkowitego demontażu elementów świetlnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi polegającej na przechowywaniu elementów świetlnych świątecznej iluminacji
będących majątkiem Miasta wraz z ich rozwieszeniem i eksploatacją w okresie świątecznym 2021-2022 oraz demontażem i przechowywaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. W odniesieniu do Zamówienia częściowego nr 1 i Zamówienia częściowego nr 2,
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., w
okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac w wysokości do 100% wartości zamówienia
podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia.
2. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie prace, których zakres jest zgodny z zakresem
zamówienia podstawowego, tj. usługi polegające na dostawie, montażu, przyłączeniu do sieci
oświetlenia ulicznego, eksploatacji w okresie świątecznym, demontażu po okresie świątecznym.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamówienia dotyczące usług wskazanych w punkcie 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie
odrębnej umowy na podstawie przeprowadzonych negocjacji z Wykonawcą.
5. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na usługi
wskazane w pkt 3, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy
z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii lub aktu wandalizmu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas całkowitego demontażu elementów świetlnych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym w zakresie Zamówienia częściowego nr
1 oraz 2 :
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów w zakresie Zamówienia częściowego nr 1 oraz 2:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowe w zakresie Zamówienia częściowego nr 1 oraz 2:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4.Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. W zakresie potencjału technicznego:
Dla zadania częściowego nr 1 i 2 :
- dysponuje na potrzeby zamówienia co najmniej jednym podnośnikiem do prac na wysokości
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
umożliwiający prace na wysokości do 11m,
B. W zakresie doświadczenia zawodowego:
Dla zadania częściowego nr 1 :
- wykonał należycie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługę z zakresu
kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego, której wartość wynosiła minimum 150.000,00
złotych brutto,
Dla zadania częściowego nr 2 :
- wykonał należycie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługę z zakresu
kompleksowej usługi oświetlenia świątecznego, której wartość wynosiła minimum 80.000,00
złotych brutto,
C. W zakresie kwalifikacji zawodowych:
Dla zadania częściowego nr 1 i 2:
- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) osobą , która będzie pełnić funkcję kierownika nadzorującego prace, posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) osobą (co najmniej jeden pracownik) dokonującą montażu, demontażu, napraw
i konserwacji mający uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został uregulowany w SWZ -
Projekty (Wzory) Umowy dla poszczególnych zamówień częściowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg - Krosno Odrzańskie
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg. W aucie mam zamontowaną instalacje LPG Prins. Elektryk samochodowy zdiagnozował, że sterownik lpg rozładowuje akumulator. Trzeba go wyminie na nowy, zgrać program ze starego i wgrać do nowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI