Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Wojskowa Jednostka Budżetowa
Zamówienia publicznego
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 z podziałem na dwie części.
1.3.4 weryfikacja i naprawa technicznych środków materiałowych do pojazdów, zgromadzonych w magazynach służby czołg-sam w 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK wyszczególnionych w tabeli w SWZ.
Ponadto dla części 1 i 2:
1. Realizacje zamówienia nastąpią dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzona do realizacji naprawa, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.
2. Zakres prac będący przedmiotem umowy obejmuje przywrócenie pełnej sprawności technicznej przekazanych do naprawy podzespołów.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował przez cały czas trwania umowy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo-naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego, zaplecza serwisowego oraz ilością zatrudnionych pracowników.
5. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy . W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. należy przywrócić stan początkowy zgodnie z Zakładową Dokumentacją Techniczną Wykonawcy, wykonaną na potrzeby naprawy TŚM producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy (miesiąc, rok) oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznaczy naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia
6. Części zamienne użyte do naprawy muszą być nowe I klasy jakości, nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.
7. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.
8. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
- JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
- 45 WOG 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax.
9. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy, zgodnie
z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja.
11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy lub zgłoszenia do niego uwag lub niezatwierdzenia kosztorysu w ciągu 5 dni roboczych od dnia jego otrzymania
13. Asortyment poddany weryfikacji, a nie kwalifikujący się do naprawy, należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji.
14. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania § 2 ust. 2.
15. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
16. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
17. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na czas zawarcia umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
19. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca przekaże przed zawarciem umowy Zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
20. W przypadku upływu terminu polisy przed zakończeniem realizacji niniejszej umowy lub wydłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii polisy w terminie do dwóch dni przed upływem ważności polisy pierwotnej i każdej następnej pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust.2 .
21. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
22. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
23. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
24. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw podzespołów a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są wzory umów (załącznik nr 6a,6b), które stanowią integralną część SWZ.
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów STAR 266 wyszczególnionych w tabeli w SWZ.
Ponadto dla części 1 i 2:
1. Realizacje zamówienia nastąpią dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzona do realizacji naprawa, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.
2. Zakres prac będący przedmiotem umowy obejmuje przywrócenie pełnej sprawności technicznej przekazanych do naprawy podzespołów.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował przez cały czas trwania umowy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo-naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego, zaplecza serwisowego oraz ilością zatrudnionych pracowników.
5. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy . W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy(miesiąc, rok) oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznacz naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia.
6. Części zamienne użyte do naprawy muszą być nowe I klasy jakości, nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.
7. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.
8. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
- JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
- 45 WOG 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax.
9. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy, zgodnie
z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja.
11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy lub zgłoszenia do niego uwag lub niezatwierdzenia kosztorysu w ciągu 5 dni roboczych od dnia jego otrzymania
13. Asortyment poddany weryfikacji, a nie kwalifikujący się do naprawy, należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji.
14. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania § 2 ust. 2.
15. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
16. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
17. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na czas zawarcia umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
19. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca przekaże przed zawarciem umowy Zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
20. W przypadku upływu terminu polisy przed zakończeniem realizacji niniejszej umowy lub wydłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii polisy w terminie do dwóch dni przed upływem ważności polisy pierwotnej i każdej następnej pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust.2 .
21. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
22. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
23. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
24. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw podzespołów a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są wzory umów (załącznik nr 6a,6b), które stanowią integralną część SWZ.
50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
POLSKA SIEĆ MOTORYZACYJNA SPECPART Sp. z o.o.
GORZÓW WLKP (lubuskie)
Pomoc Drogowa Europa 24H Laweta Holowanie
Słubice, Świecko, Niemcy (lubuskie)
Pomoc Drogowa Europa 24H Laweta Holowanie
Słubice, Świecko (lubuskie)
Pomoc drogowa, laweta, holowanie, auto pomoc, zielona góra
Zielona Góra (lubuskie)
Kontenery transportowe
Iłowa, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lipsk (lubuskie)
Transport międzynarodowy
Iłowa, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lipsk (lubuskie)
Transport mebli
Iłowa, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lipsk (lubuskie)
Przewóz mebli
Iłowa, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lipsk (lubuskie)
Przeprowadzki
Iłowa, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lipsk (lubuskie)