Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 z podziałem na dwie części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęcin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • Zamawiający45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-24
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 z podziałem na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK oraz pojazdów STAR 266 z podziałem na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cc9ef0-04c4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 weryfikacja i naprawa technicznych środków materiałowych do pojazdów, zgromadzonych w magazynach służby czołg-sam w 45 WOG w procesie usprawniania pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/45wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Pan Jan Żuchowski tel. 261-676-281
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych (Podmioty uczestniczące w realizacji umowy)
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
9) informuję, że Administrator Danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany i dane Pana/Pani nie są profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 38/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 186991,86 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów KTO ROSOMAK wyszczególnionych w tabeli w SWZ.
Ponadto dla części 1 i 2:
1. Realizacje zamówienia nastąpią dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzona do realizacji naprawa, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.
2. Zakres prac będący przedmiotem umowy obejmuje przywrócenie pełnej sprawności technicznej przekazanych do naprawy podzespołów.

3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował przez cały czas trwania umowy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy


4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo-naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego, zaplecza serwisowego oraz ilością zatrudnionych pracowników.

5. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy . W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy(miesiąc, rok) oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznacz naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia.

6. Części zamienne użyte do naprawy muszą być nowe I klasy jakości, nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.

7. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.

8. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
- JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
- 45 WOG 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax.
9. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy, zgodnie
z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja.
11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy lub zgłoszenia do niego uwag lub niezatwierdzenia kosztorysu w ciągu 5 dni roboczych od dnia jego otrzymania
13. Asortyment poddany weryfikacji, a nie kwalifikujący się do naprawy, należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji.
14. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania § 2 ust. 2.
15. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
16. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
17. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na czas zawarcia umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
19. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca przekaże przed zawarciem umowy Zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
20. W przypadku upływu terminu polisy przed zakończeniem realizacji niniejszej umowy lub wydłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii polisy w terminie do dwóch dni przed upływem ważności polisy pierwotnej i każdej następnej pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust.2 .
21. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
22. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
23. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
24. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw podzespołów a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są wzory umów (załącznik nr 6a,6b), które stanowią integralną część SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 155284,55 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wcw + Wcr + Wm + Wg
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena brutto 1 roboczogodziny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża na zakup części

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonanie usługi i zamontowane części zamienne

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Weryfikacja i naprawa Technicznych Środków Materiałowych do pojazdów STAR 266 wyszczególnionych w tabeli w SWZ.
Ponadto dla części 1 i 2:
1. Realizacje zamówienia nastąpią dwu etapowo. W pierwszym etapie zostanie poddane weryfikacji 100 % asortymentu wymienionego w umowie przekazanego przez stronę Zamawiającą. W drugim etapie na podstawie otrzymanej wyceny dla poszczególnych sztuk asortymentu i przeanalizowaniu zasadności ekonomicznej naprawy, zostanie ostatecznie zatwierdzona do realizacji naprawa, przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego wskazaną w umowie.
2. Zakres prac będący przedmiotem umowy obejmuje przywrócenie pełnej sprawności technicznej przekazanych do naprawy podzespołów.

3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dysponował przez cały czas trwania umowy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy


4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do bazy obsługowo-naprawczej Wykonawcy, celem weryfikacji faktycznego a deklarowanego potencjału technicznego, zaplecza serwisowego oraz ilością zatrudnionych pracowników.

5. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych zespołów i części zamiennych przekazanych do naprawy . W ramach naprawy mają być usunięte wszystkie przeróbki wykonane przez użytkownika tj. należy przywrócić stan początkowy zgodnie z dokumentacją producenta. Jednocześnie Wykonawca w sposób trwały uwzględniający datę naprawy(miesiąc, rok) oraz nr kolejny naprawionego podzespołu oznacz naprawione podzespoły, a potwierdzoną listę numerową przekaże wraz z naprawionymi podzespołami po wykonaniu zamówienia.

6. Części zamienne użyte do naprawy muszą być nowe I klasy jakości, nieregenerowane pochodzące z bieżącej produkcji.

7. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta oraz stosowane przez SZ RP.

8. Przekazanie zespołów i części zamiennych do weryfikacji i naprawy odbędzie się w:
- JW 5700, 66-300 MIĘDZYRZECZ, ul. Wojska Polskiego 17,
- 45 WOG 69-211 WĘDRZYN
po uprzednim pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego - 48 godz. przed zamiarem przekazania w formie e-mail lub fax.
9. Wykonawca odbierze podzespoły do weryfikacji i naprawy własnym środkiem transportu, jednorazowo na własny koszt.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad procesem technologicznym naprawy. Odbioru jakościowego weryfikacji oraz naprawy, zgodnie
z wymogami jakościowymi AQAP 2130 dokona wyznaczona przez Zamawiającego komisja.
11. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powstały w wyniku weryfikacji kosztorys naprawy w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia podzespołów, w ramach którego wskaże ostateczny zakres i cenę naprawy.
12. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia kosztorysu naprawy lub zgłoszenia do niego uwag lub niezatwierdzenia kosztorysu w ciągu 5 dni roboczych od dnia jego otrzymania
13. Asortyment poddany weryfikacji, a nie kwalifikujący się do naprawy, należy przed zwrotem do Zamawiającego przywrócić do stanu sprzed weryfikacji.
14. Zwrot podzespołów nie kwalifikujących się do naprawy zostanie przekazany Zamawiającemu wraz ze zwrotem naprawionych podzespołów na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania § 2 ust. 2.
15. Przyjęcie przez Wykonawcę podzespołów do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia/przekazania. Przekazania podzespołów dokonuje magazynier służby czołgowo samochodowej 45 WOG. Protokół przekazania/przyjęcia zostanie wykonany w dwóch egz., po jednym egzemplarzu dla magazyniera służby czołg –sam 45 WOG i Wykonawcy.
16. Za wykonane naprawy a nie zaakceptowane przez Zamawiającego, koszt wykonanej usługi pokrywa Wykonawca.
17. Od chwili przekazania podzespołów, do czasu ich odbioru przez Zamawiającego Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w powierzonym mieniu.
18. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na czas zawarcia umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej ( polisa OC) w wysokości co najmniej 100 000,00 złotych, obejmującego odpowiedzialność za szkody w powierzonym mieniu, w szczególności kradzież lub uszkodzenie podzespołów.
19. Na potwierdzenie wykonania obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia Wykonawca przekaże przed zawarciem umowy Zamawiającemu kopię polisy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia wymagalnych składek.
20. W przypadku upływu terminu polisy przed zakończeniem realizacji niniejszej umowy lub wydłużenia terminu realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii polisy w terminie do dwóch dni przed upływem ważności polisy pierwotnej i każdej następnej pod rygorem zapłaty kary umownej, o której mowa w § 7 ust.2 .
21. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami nabycia.
22. Marża zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż 15% w stosunku do udokumentowanej ceny nabycia ustalanej na podstawie oficjalnych cenników największych hurtowni motoryzacyjnych w Polsce (MOTORPOL, ANDORIA, DZT, INTER CARS, SKUBA, STARKOP) oraz na podstawie cen w autoryzowanej sieci dealerskiej danej marki pojazdu.
23. Robocizna powinna być rozliczana w oparciu o Katalog warsztatowych norm czasów napraw MECHANIKA tom II RZECZOZNAWCY – PZM” S.A. norm czasu naprawy dla poszczególnego typu pojazdu będącego przedmiotem realizacji usługi i udostępniona Zamawiającemu w celu weryfikacji przedstawionych wycen kosztów naprawy i obsługi.
24. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw podzespołów a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.

Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są wzory umów (załącznik nr 6a,6b), które stanowią integralną część SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 31707,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50600000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wcw + Wcr + Wm + Wg
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena brutto 1 roboczogodziny

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: marża na zakup części

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na wykonanie usługi i zamontowane części zamienne

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W zakresie części 1 Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj. koncesji o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U z 2019 r. poz. 1214 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2019 r. poz. 1888 z późn.zm.)
W zakresie części 2 Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj. autoryzacji producenta na markę pojazdu STAR 266 objętych zamówieniem.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli:
• wykaże, poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz dysponują odpowiednią wiedzą
i doświadczeniem zapewniając prawidłowy przebieg realizacji umowy, w tym: przynajmniej 1 elektromechanikiem zatrudnionym w pełnym wymiarze oraz będzie posiadać odpowiednie zaplecze serwisowe, w tym przynajmniej 1 stanowisko obsługowo-naprawcze.
Oraz będzie dysponować co najmniej jednym pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o pracę wykonującym naprawę zespołów i części zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019.) - załącznik nr 9
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.2019) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla części 1 - koncesję o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U z 2019 r. poz. 1214 z późniejszymi zm.), uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w WT III (Pojazdy naziemne, w tym ciągniki (z wyłączeniem cywilnych samochodów lub ciężarówek przeznaczonych do przewozu pieniędzy i kosztowności wyposażonych w osłony pancerne) i ich elementy) załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym –WT” do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2019 r. poz. 1888 z późn.zm.)
2) Dla części 2 - autoryzację producenta na markę pojazdu STAR 266 objętych zamówieniem.
3) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy)
Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony.
Uwaga: Zobowiązanie składane jest w oryginale i podpisane elektronicznie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot udostępniający zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dorobienie pilotów-kart do Renault Laguna II - Cybinka
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W Renault Laguna II potrzebuję dorobić dwa piloty-kartę, posiadam jeden pilot który przestał działać, jest już w bardzo złym stanie. Przy wkładaniu pilota otrzymuję komunikat o treści: klucza nie rozpoznaję (kartę nicht erkannt). Karta już wcześniej nie otwierała drzwi, korzystałem z kluczyka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI