Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302abfe4-8b13-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://32blt.wp.mil.pl/pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie przetargowe prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot. Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert
oraz komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę.
Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w
„Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
(certyfikat zainstalowany w e-dowodzie).
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM
PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań
dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje następujący format przesyłanych danych: .pdf .doc .docx .rtf .xls .odt. ze
szczególnym wskazaniem na .pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip .7Z .
Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty
w postępowaniu.
W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy zakupowej, Wykonawca może złożyć podpis
na dwa sposoby:
1. bezpośrednio na dokumencie przesłanym do Zamawiającego,
2. dla całego pakietu dokumentów składających się na ofertę.
Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji dostępnej dla Wykonawców pod adresem
internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert .
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w
przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy
Pzp.
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularzy, które stanowią załączniki do SWZ.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej
(platformazakupowa.pl):
13.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
13.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV
2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,
Linux, lub ich nowsze wersje,
13.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,
13.4. włączona obsługa JavaScript,
13.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
13.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
13.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi
w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów
i traktorów, nr referencyjny 18/TP2 /2022.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/TP2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 516260,14 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229336,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.2.5.) Wartość części: 46060,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, przedstawione w tabeli:
KRYTERIUM WAGA
C kryterium „cena oferty” 60
CZ kryterium „czas reakcji” 20
N kryterium „czas naprawy” 20
LP maksymalna suma punktów C + CZ + N 100
Gdzie:
[C] Cena– waga kryterium wynosi 60 %
[CZ] Czas reakcji– waga kryterium wynosi 20 %
[N] Czas naprawy - waga kryterium wynosi 20 %
1.1 Kryterium - cena oferty (C)
Cena = Cmin/Cb x 100 x 60% = ……… pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za sumę cen jednostkowych
(cena 1 rbg brutto + cena za 1 km holowania brutto),
C min – najniższa zaoferowana cena jednostkowa brutto wśród złożonych ofert,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2 Kryterium – czas reakcji (CZ)
Cena = CZmax - CZb/CZmax-CZmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
CZ – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas reakcji ( diagnozy usterki)
CZb – czas reakcji wskazany w badanej ofercie
CZmax – maksymalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (48 godz.)
CZmin – minimalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (1 godz.)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu zdiagnozowania usterki przez Wykonawcę (w formie e-mail lub telefonicznej). Czas reakcji wyrażony jest w godzinach. Do obliczenia czasu reakcji nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca w formularzu ofertowym obowiązany jest podać czas reakcji.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje czas reakcji mniejszy lub równy 1 godz. Zamawiający przyjmie do obliczeń 1 godz., a Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „czas reakcji”. Wykonawca, który zaoferuje czas równy lub większy 48 godz. otrzyma 0,00 pkt.
UWAGA: czas reakcji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
1.3 Kryterium - czas naprawy – ( N )
N = Nmax – Nb / Nmax – Nmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas naprawy
Nb – czas naprawy wskazany w badanej ofercie
Nmax – maksymalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (14 dni)
Nmin – minimalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (1 dzień)
Pod pojęciem czasu naprawy rozumie się czas potrzebny na wykonanie najczęściej występującej naprawy pojazdów ( np. regeneracja wtrysków paliwa, regeneracja/naprawa pompy paliwa, regeneracja/naprawa skrzyni biegów). Czas naprawy wyrażony jest
w dniach roboczych. Liczony jest od dnia roboczego następującego po dniu, w którym została zdiagnozowana usterka.
Wykonawca, który zaoferuje czas naprawy mniejszy lub równy 1 dzień otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20 pkt. Wykonawca oferujący czas naprawy równy lub większy 14 dni otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
w kryterium czas naprawy.
UWAGA: czas naprawy należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu naprawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.2.5.) Wartość części: 19861,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, przedstawione w tabeli:
KRYTERIUM WAGA
C kryterium „cena oferty” 60
CZ kryterium „czas reakcji” 20
N kryterium „czas naprawy” 20
LP maksymalna suma punktów C + CZ + N 100
Gdzie:
[C] Cena– waga kryterium wynosi 60 %
[CZ] Czas reakcji– waga kryterium wynosi 20 %
[N] Czas naprawy - waga kryterium wynosi 20 %
1.1 Kryterium - cena oferty (C)
Cena = Cmin/Cb x 100 x 60% = ……… pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za sumę cen jednostkowych
(cena 1 rbg brutto + cena za 1 km holowania brutto),
C min – najniższa zaoferowana cena jednostkowa brutto wśród złożonych ofert,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2 Kryterium – czas reakcji (CZ)
Cena = CZmax - CZb/CZmax-CZmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
CZ – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas reakcji ( diagnozy usterki)
CZb – czas reakcji wskazany w badanej ofercie
CZmax – maksymalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (48 godz.)
CZmin – minimalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (1 godz.)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu zdiagnozowania usterki przez Wykonawcę (w formie e-mail lub telefonicznej). Czas reakcji wyrażony jest w godzinach. Do obliczenia czasu reakcji nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca w formularzu ofertowym obowiązany jest podać czas reakcji.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje czas reakcji mniejszy lub równy 1 godz. Zamawiający przyjmie do obliczeń 1 godz., a Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „czas reakcji”. Wykonawca, który zaoferuje czas równy lub większy 48 godz. otrzyma 0,00 pkt.
UWAGA: czas reakcji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
1.3 Kryterium - czas naprawy – ( N )
N = Nmax – Nb / Nmax – Nmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas naprawy
Nb – czas naprawy wskazany w badanej ofercie
Nmax – maksymalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (14 dni)
Nmin – minimalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (1 dzień)
Pod pojęciem czasu naprawy rozumie się czas potrzebny na wykonanie najczęściej występującej naprawy pojazdów ( np. regeneracja wtrysków paliwa, regeneracja/naprawa pompy paliwa, regeneracja/naprawa skrzyni biegów). Czas naprawy wyrażony jest
w dniach roboczych. Liczony jest od dnia roboczego następującego po dniu, w którym została zdiagnozowana usterka.
Wykonawca, który zaoferuje czas naprawy mniejszy lub równy 1 dzień otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20 pkt. Wykonawca oferujący czas naprawy równy lub większy 14 dni otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
w kryterium czas naprawy.
UWAGA: czas naprawy należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu naprawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.2.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość zamówienia jako prawo opcji 40650,41
6. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji w części 3, 4, 5,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
7. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć:
60 % wartości zamówienia podstawowego.
8. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg i/lub km).
9. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
10. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
11. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, przedstawione w tabeli:
KRYTERIUM WAGA
C kryterium „cena oferty” 60
CZ kryterium „czas reakcji” 20
N kryterium „czas naprawy” 20
LP maksymalna suma punktów C + CZ + N 100
Gdzie:
[C] Cena– waga kryterium wynosi 60 %
[CZ] Czas reakcji– waga kryterium wynosi 20 %
[N] Czas naprawy - waga kryterium wynosi 20 %
1.1 Kryterium - cena oferty (C)
Cena = Cmin/ Cb x 100 x 60% = ……… pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za sumę cen jednostkowych
(cena 1 rbg brutto + cena za 1 km holowania brutto),
C min – najniższa zaoferowana cena jednostkowa brutto wśród złożonych ofert,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2 Kryterium – czas reakcji (CZ)
Cena = CZmax - CZb/CZmax-CZmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
CZ – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas reakcji ( diagnozy usterki)
CZb – czas reakcji wskazany w badanej ofercie
CZmax – maksymalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (48 godz.)
CZmin – minimalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (1 godz.)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu zdiagnozowania usterki przez Wykonawcę (w formie e-mail lub telefonicznej). Czas reakcji wyrażony jest w godzinach. Do obliczenia czasu reakcji nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca w formularzu ofertowym obowiązany jest podać czas reakcji.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje czas reakcji mniejszy lub równy 1 godz. Zamawiający przyjmie do obliczeń 1 godz., a Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „czas reakcji”. Wykonawca, który zaoferuje czas równy lub większy 48 godz. otrzyma 0,00 pkt.
UWAGA: czas reakcji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
1.3 Kryterium - czas naprawy – ( N )
N = Nmax – Nb / Nmax – Nmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas naprawy
Nb – czas naprawy wskazany w badanej ofercie
Nmax – maksymalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (14 dni)
Nmin – minimalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (1 dzień)
Pod pojęciem czasu naprawy rozumie się czas potrzebny na wykonanie najczęściej występującej naprawy pojazdów ( np. regeneracja wtrysków paliwa, regeneracja/naprawa pompy paliwa, regeneracja/naprawa skrzyni biegów). Czas naprawy wyrażony jest
w dniach roboczych. Liczony jest od dnia roboczego następującego po dniu, w którym została zdiagnozowana usterka.
Wykonawca, który zaoferuje czas naprawy mniejszy lub równy 1 dzień otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20 pkt. Wykonawca oferujący czas naprawy równy lub większy 14 dni otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
w kryterium czas naprawy.
UWAGA: czas naprawy należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu naprawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.2.5.) Wartość części: 41463,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość zamówienia jako prawo opcji 20325,20 zł
6. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji w części 3, 4, 5,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
7. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć:
60 % wartości zamówienia podstawowego.
8. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg i/lub km).
9. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
10. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
11. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, przedstawione w tabeli:
KRYTERIUM WAGA
C kryterium „cena oferty” 60
CZ kryterium „czas reakcji” 20
N kryterium „czas naprawy” 20
LP maksymalna suma punktów C + CZ + N 100
Gdzie:
[C] Cena– waga kryterium wynosi 60 %
[CZ] Czas reakcji– waga kryterium wynosi 20 %
[N] Czas naprawy - waga kryterium wynosi 20 %
1.1 Kryterium - cena oferty (C)
Cena = Cmin/ Cb x 100 x 60% = ……… pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za sumę cen jednostkowych
(cena 1 rbg brutto + cena za 1 km holowania brutto),
C min – najniższa zaoferowana cena jednostkowa brutto wśród złożonych ofert,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2 Kryterium – czas reakcji (CZ)
Cena = CZmax - CZb/CZmax-CZmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
CZ – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas reakcji ( diagnozy usterki)
CZb – czas reakcji wskazany w badanej ofercie
CZmax – maksymalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (48 godz.)
CZmin – minimalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (1 godz.)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu zdiagnozowania usterki przez Wykonawcę (w formie e-mail lub telefonicznej). Czas reakcji wyrażony jest w godzinach. Do obliczenia czasu reakcji nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca w formularzu ofertowym obowiązany jest podać czas reakcji.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje czas reakcji mniejszy lub równy 1 godz. Zamawiający przyjmie do obliczeń 1 godz., a Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „czas reakcji”. Wykonawca, który zaoferuje czas równy lub większy 48 godz. otrzyma 0,00 pkt.
UWAGA: czas reakcji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
1.3 Kryterium - czas naprawy – ( N )
N = Nmax – Nb / Nmax – Nmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas naprawy
Nb – czas naprawy wskazany w badanej ofercie
Nmax – maksymalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (14 dni)
Nmin – minimalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (1 dzień)
Pod pojęciem czasu naprawy rozumie się czas potrzebny na wykonanie najczęściej występującej naprawy pojazdów ( np. regeneracja wtrysków paliwa, regeneracja/naprawa pompy paliwa, regeneracja/naprawa skrzyni biegów). Czas naprawy wyrażony jest
w dniach roboczych. Liczony jest od dnia roboczego następującego po dniu, w którym została zdiagnozowana usterka.
Wykonawca, który zaoferuje czas naprawy mniejszy lub równy 1 dzień otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20 pkt. Wykonawca oferujący czas naprawy równy lub większy 14 dni otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty
w kryterium czas naprawy.
UWAGA: czas naprawy należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu naprawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
i inne
4.2.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
wartość zamówienia jako prawo ocji 6504,06 zł
6. Zamawiający przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji w części 3, 4, 5,
o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
7. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji nie może przekroczyć:
60 % wartości zamówienia podstawowego.
8. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta
z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbg i/lub km).
9. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości.
10. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
11. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, przedstawione w tabeli:
KRYTERIUM WAGA
C kryterium „cena oferty” 60
CZ kryterium „czas reakcji” 20
N kryterium „czas naprawy” 20
LP maksymalna suma punktów C + CZ + N 100
Gdzie:
[C] Cena– waga kryterium wynosi 60 %
[CZ] Czas reakcji– waga kryterium wynosi 20 %
[N] Czas naprawy - waga kryterium wynosi 20 %
1.1 Kryterium - cena oferty (C)
Cena = Cmin / Cb x 100 x 60% = ……… pkt.
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za sumę cen jednostkowych
(cena 1 rbg brutto + cena za 1 km holowania brutto),
C min – najniższa zaoferowana cena jednostkowa brutto wśród złożonych ofert,
C b – Cena jednostkowa zaoferowana w ofercie badanej brutto.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
1.2 Kryterium – czas reakcji (CZ)
Cena = CZmax - CZb/CZmax-CZmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
CZ – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas reakcji ( diagnozy usterki)
CZb – czas reakcji wskazany w badanej ofercie
CZmax – maksymalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (48 godz.)
CZmin – minimalny czas reakcji przyjęty do obliczeń (1 godz.)
Pod pojęciem czasu reakcji rozumie się czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby naprawy/serwisu pojazdu (w formie e-mail lub telefonicznie) do momentu zdiagnozowania usterki przez Wykonawcę (w formie e-mail lub telefonicznej). Czas reakcji wyrażony jest w godzinach. Do obliczenia czasu reakcji nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca w formularzu ofertowym obowiązany jest podać czas reakcji.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje czas reakcji mniejszy lub równy 1 godz. Zamawiający przyjmie do obliczeń 1 godz., a Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20,00 pkt. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „czas reakcji”. Wykonawca, który zaoferuje czas równy lub większy 48 godz. otrzyma 0,00 pkt.
UWAGA: czas reakcji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu reakcji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
1.3 Kryterium - czas naprawy – ( N )
N = Nmax – Nb / Nmax – Nmin x 100 x 20% = …....pkt.
gdzie:
N – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za czas naprawy
Nb – czas naprawy wskazany w badanej ofercie
Nmax – maksymalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (14 dni)
Nmin – minimalny czas naprawy przyjęty do obliczeń (1 dzień)
Pod pojęciem czasu naprawy rozumie się czas potrzebny na wykonanie najczęściej występującej naprawy pojazdów ( np. regeneracja wtrysków paliwa, regeneracja/naprawa pompy paliwa, regeneracja/naprawa skrzyni biegów). Czas naprawy wyrażony jest
w dniach roboczych. Liczony jest od dnia roboczego następującego po dniu, w którym została zdiagnozowana usterka.
Wykonawca, który zaoferuje czas naprawy mniejszy lub równy 1 dzień otrzyma maksymalną ilość punktów, tj. 20 pkt. Wykonawca oferujący czas naprawy równy lub większy 14 dni otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium czas naprawy.
UWAGA: czas naprawy należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie czasu naprawy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
4.1. Wykonawca musi dysponować licencją na oprogramowanie diagnostyczne do marek pojazdów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 6 do SWZ.
4.2. Wykonawca musi dysponować okręgową Stacją Kontroli Pojazdów dla części 1, 2, 3 i 4,
4.3. Wykonawca musi dysponować podstawową Stacją Kontroli Pojazdów
dla części 5,
4.4. Wykonawca musi dysponować dla części 1, 2 i 5 stacją obsługi serwisowej pojazdów, która zlokalizowana jest w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego tj. Gucin 58 A, 98-113 Buczek (odległość wyznaczona na podstawie ogólnodostępnych map internetowych z funkcją wyznaczania trasy) wyposażoną w co najmniej:
4.4.1.1. urządzenia kontrolno – diagnostyczne z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu;
4.4.1.2. urządzenia i wyposażenie umożliwiające wykonywanie napraw zespołów i podzespołów (m.in. silniki, skrzynie biegów, elementy zawieszenia, elementy układu jezdnego i hamulcowego);
4.4.1.3. jedno specjalistyczne stanowisko przeznaczone do regulacji geometrii kół;
4.4.1.4. jedno odrębne specjalistyczne stanowisko do wymiany i naprawy ogumienia;
4.4.1.5. specjalistyczne urządzenie do obsługi i konserwacji układu klimatyzacji;
4.4.1.6. jedno stanowisko elektryka samochodowego;
4.5. Wykonawca musi dysponować dla części 3 i 4 stacją obsługi serwisowej pojazdów, która zlokalizowana jest w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego tj. Gucin 58 A, 98-113 Buczek (odległość wyznaczona na podstawie ogólnodostępnych map internetowych z funkcją wyznaczania trasy) wyposażoną w co najmniej:
4.5.1.1. urządzenia kontrolno – diagnostyczne z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu;
4.5.1.2. urządzenia i wyposażenie umożliwiające wykonywanie napraw zespołów i podzespołów (m.in. silniki, skrzynie biegów, elementy zawieszenia, elementy układu jezdnego i hamulcowego);
4.5.1.3. jedno specjalistyczne stanowisko przeznaczone do regulacji geometrii kół;
4.5.1.4. jedno odrębne specjalistyczne stanowisko do wymiany i naprawy ogumienia;
4.5.1.5. specjalistyczne urządzenie do obsługi i konserwacji układu klimatyzacji;
4.5.1.6. jedno stanowisko elektryka samochodowego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
1.2. oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
1.3. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie:
1.3.1.każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.3.2.podmiot udostępniający, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy;
1.4. formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ.
1.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie cyfrowego odwzorowania – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania- jeśli dotyczy.
1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.
1.7. oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ- jeżeli dotyczy
1.8. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ - jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja, spółki cywilne):
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1 niniejszego rozdziału oświadczenie według wzoru z załącznika nr 2 do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje na temat rodzaju i zakresu zmian umowy i warunków ich wprowadzenia Zamawiający
zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
17. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
18. Zgodnie z treścią art. 288 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 16. SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, których wykonanie może zostać powierzone jednemu Wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów w postępowaniu.
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (m.in. zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, itp.).
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia w okresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495) osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia.
Przepis ten nie znajdzie natomiast zastosowania do osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również do przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
Przed złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp (zamówienie z wolnej ręki).
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
Wartość zamówienia została podana wraz z prawem opcji.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), obejmującą czas trwania niniejszej umowy.