Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt policji ZP-2380-6/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt policji ZP-2380-6/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d9edaa9-87fa-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf
g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy.
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
9. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-6/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Gliwice
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Jastrzębie Zdrój
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Lubliniec
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Lubliniec
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Mikołów
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Myszków
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Racibórz
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Racibórz
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Ruda Śląska
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Rybnik
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Zabrze
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Żory
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Żywiec
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:
a) cena oferty brutto – 80 %
b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %
co łącznie daje - 100%.
2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnie
Y = A+B
gdzie:
Y – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pkt
B – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt
co daje łącznie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria A i B
2.1 Punktacja dla kryterium A- cena oferty brutto dla każdego z zadań będzie liczona zgodnie z poniższym wzorem:
A ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert danego zadania x 80 pkt
cena brutto badanej ważnej oferty danego zadania
2.1.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 80
b) inne ważne oferty cenowe zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty cenowe po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
2.2 Punktacja dla kryterium B - czas oczekiwania na pomoc drogową dla każdego z zadań zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
B ilość pkt = najkrótszy czas oczekiwania na pomoc drogową z ważnych ofert danego zadania x 20 pkt
Czas oczekiwania na pomoc drogową badanej ważnej oferty danego zadania
2.2.1 Wyznaczenie wartości punktów dla każdego z zadań:
a) ważna oferta z najkrótszym czasem oczekiwania na pomoc drogową otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 20
b) inne ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
c) jeżeli ważne oferty z podanym czasem oczekiwania na pomoc drogową po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt.
2.2.2 zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
c) Zamawiający wymaga, aby maksymalny czas oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia
- dla pojazdów o DMC do 3,5 tony nie przekroczył 60 minut
- dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony do 12 ton nie przekroczył 120 minut
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas oczekiwania na pomoc drogową
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże aktualne na dzień składania ofert i ważne przez cały okres trwania umowy zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego dla zespołów pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony lub od 3,5 tony do 12 ton lub licencji na wykonywanie transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 poz. 2140 t.j. z późn. Zm.
Uwaga: Przedsiębiorcę posiadającego aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, uznaje się za posiadającego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego. Zamawiający żąda aby zezwolenie lub licencję posiadał każdy Wykonawca składający ofertę w postępowaniu na zadania dot. holowania pojazdów o DMC dla zespołów pojazdów od 3,5 t do 12 t.
Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 118 ust 1 ustawy Pzp. Wykonawca składając ofertę może polegać jedynie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów nie może natomiast polegać na kompetencjach lub uprawnieniach do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
(1) na podstawie art. 125 ust 1ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
(2) dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną złożone na wezwanie Zamawiającego
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- posiada minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony – w przypadku składania oferty na zadania o DMC do 3,5tony,
- posiada minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 12 ton – w przypadku składania oferty na zadania o DMC pow. 3,5 tony do 12 ton.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby i przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów.
Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia zamawiający żąda dołączenia do oferty:
(1) na podstawie art. 125ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
(2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną złożone na wezwanie Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w oparciu o art. 455 ustawy Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełną dokumentację zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SWZ Wzór umowy
Załącznik nr 3 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 do SWZ Wykaz narzędzi
Załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art.. 118 pkt 3 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy)