Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - roboty budowlane instalacji Audio-Video i technologii sceny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - roboty budowlane instalacji Audio-Video i technologii sceny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0d7451-90a0-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - roboty budowlane instalacji Audio-Video i technologii sceny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/12951
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 27. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.271.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn. "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. Ks. Ziemowita 12 - roboty budowlane instalacji Audio - Video i technologii sceny" w ramach którego przewiduje się wykonanie robót budowlanych a w szczególności:
a) wykonanie instalacji audiowizualnych w zakresie systemów elektroakustyki oraz systemu podglądu akcji scenicznej w Sali Kameralnej Szkoły Muzycznej,
b) wykonanie instalacji audiowizualnych w zakresie systemów elektroakustyki, systemu podglądu akcji scenicznej oraz systemu wideo w Sali Koncertowej Szkoły Muzycznej w Gliwicach,
c) wykonanie instalacji oświetlenia technologicznego i mechaniki sceny w Sali Kameralnej Szkoły Muzycznej w Gliwicach,
d) wykonanie instalacji oświetlenia technologicznego i mechaniki sceny w Sali Koncertowej Szkoły Muzycznej w Gliwicach .
wraz z robotami towarzyszącymi oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych opisanych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ),
2. uruchomienie, strojenie i konfiguracja instalacji i urządzeń
3. przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem kompletu dokumentów zawierających wszystkie licencje, instrukcje i opisy oprogramowania w zamontowanych urządzeniach dotyczących przedmiotu umowy,
4. dokonanie szkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi zainstalowanych instalacji i urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) dokumentacji projektowej składającej się z projektu wykonawczego wraz z suplementami i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 do SWZ),
b) wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
UWAGA:
1. Na obiekcie realizowane są obecnie kompleksowe roboty budowlane mające na celu modernizację obiektu do potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej wykonywane w ramach realizacji zadania pn. „Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia – modernizacja budynku przy ul. Ks. Ziemowita 12” przez Wykonawcę Robót Budowlanych firmę Milimex S.A. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich ul. Olimpijska 7, 41-100 Siemianowice Śląskie, NIP:643-000-98-92, REGON:271998882 zwanym dalej Wykonawcą Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów.
Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania w porozumieniu z Wykonawcą Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów.
Dla realizacji zadania pn. „Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia – modernizacja budynku przy ul. Ks. Ziemowita 12” zostało wydane pozwolenie na budowę zgodnie z decyzją nr 11/2020 z dnia 02.01.2020 pn.
- Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły (o nr ewidencyjnym 705) wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym budowę instalacji wentylacji mechanicznej i przebudowę instalacji gazowej oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na sale dydaktyczne i pomieszczenia biurowe;
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku sali gimnastycznej (o nr ewidencyjnym 699) na budynek Sali koncertowej wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym budowę wentylacji mechanicznej;
wraz z zagospodarowaniem terenu polegającym m.in. na przebudowie i budowie drogi wewnętrznej i ciągów pieszych, budowie parkingu na 56 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem, budową obiektów małej architektury wraz z przebudową infrastruktury technicznej w związku z adaptacją zespołu budynków dawnego gimnazjum na szkołę muzyczną w ramach zadania pn. „Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia – modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12” – inwestycja na działce nr 1080 (obręb Stare Miasto).
Zespół budynków, zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w centralnej części miasta, obejmującego Centrum i Śródmieście miasta, tzw. centralne tereny miasta (uchwała RM w Gliwicach Nr XXXVIII/965/2005 z dnia 22 grudnia 2005y r., opublikowana w Dz. Urz. Woj. Śląskiego Nr 14 z dnia 15 lutego 2006 r., poz. 481), podlega ochronie konserwatorskiej.
Zakres wykonywanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów kompleksowych robót budowlanych opisany jest postępowaniu przetargowym pod nazwą "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. Ks. Ziemowita 12" dostępnym pod linkiem https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/10789 ogłoszonym w dniu 22.06.2020 r.
Z zakresu robót budowanych będących przedmiotem ww. postępowania ogłoszonego w dniu 22.06.2020 r. został wyłączony w dniu 21.08.2020 r zakres robót budowlanych dotyczących instalacji Audio - Video i technologii sceny.
Wykonawca Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów wykona zasilania pod urządzenia Audio-Video i technologii sceny zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dotyczącą zasilania instalacji Audio - Video i technologii sceny.
Wykonawca Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów zabuduje rury osłonowe pod trasy kablowe instalacji Audio -Video i technologii sceny zgodnie z suplementem do dokumentacji projektowej instalacji Audio - Video i technologii sceny.
Zamawiający informuje, że system sterowania instalacją oświetlenia technologicznego ma również sterować całością oświetlenia podstawowego w Sali Kameralnej i Sali Koncertowej Szkoły Muzycznej wykonywanego przez Wykonawcę Robót Budowlanych Modernizacji Obiektów.
2. Warunki równoważności określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały zmodyfikowane w suplemencie do projektu wykonawczego. Jako wiążące należy traktować warunki równoważności określone w suplemencie do projektu wykonawczego.
3. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne, systemy, oprogramowanie oraz materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie pzp.
Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji
rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego.
II Inne wymagania Zamawiającego
2.1. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika robót.
2.2. W wyniku przeprowadzonego postępowania pn. "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. ks. Ziemowita 12 - Inżynier Kontraktu" dostępnego pod linkiem https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/11285 ogłoszonego w dniu 29.10.2020 r. Zamawiający zaangażował podmiot zewnętrzny w funkcji Inżyniera Kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z jego przedstawicielami i wskazanymi przez niego inspektorami nadzoru inwestorskiego.
III Kwota, którą Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia pn.: "Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia - modernizacja budynku przy ul. Ks. Ziemowita 12 - roboty budowlane instalacji Audio - Video i technologii sceny" wynosi 1 108 034,64 zł brutto.
Wymagany termin gwarancji: 60 miesięcy - licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy,
Wymagany termin rękojmi: 60 miesięcy - licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1. O zamówienie mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu systemu nagłośnienia pomieszczenia przeznaczonego do zbiorowego pobytu ludzi o powierzchni nie mniejszej niż 70m2 w budynku należącym do sekcji 1 działu 12 grupy 126 klasy 1261 (z wyłączeniem budynków schronisk dla zwierząt oraz budynków ogrodów zoologicznych i botanicznych) zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych (PKOB) wprowadzoną Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. (Dz.U. nr 112, poz. 1316 z późn. zm.)
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
a) 1 osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień licząc od daty ich uzyskania.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pózn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednimi
przepisami obowiązującymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
b) 1 osobą (Akustyk) posiadającą:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie elektroakustyki;
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV.
Wskazane uprawnienia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
- doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji akustyka w co najmniej dwóch zadaniach, z których każde obejmowało swoim zakresem montaż i uruchomienie stałych systemów nagłośnienia pomieszczenia przeznaczonego do zbiorowego pobytu ludzi o powierzchni nie mniejszej niż 70m2 w budynku należącym do sekcji 1 działu 12 grupy 126 klasy 1261 (z wyłączeniem budynków schronisk dla zwierząt oraz budynków ogrodów zoologicznych i botanicznych) zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych (PKOB) wprowadzoną Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. (Dz.U. NR 112, poz. 1316 z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej w ppkt 2) lit. od a) do b) pod warunkiem spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
UWAGA!
W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do zmiany osób, o których mowa powyżej w ppkt 2) lit. od a) do b), wskazanych w wykazie osób, nowe osoby będą musiały spełniać wyżej wymienione wymagania.
Warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył ;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający określa warunki zmiany umowy zgodnie z Rozdziałem 25. SWZ oraz § 10 wzoru umowy (ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają: na dzień zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia przedmiotu umowy Strony ustalają na: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy – wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Terminem zakończenia przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 2, jest dzień zgłoszenia przez Wykonawcę do Zamawiającego gotowości do odbioru końcowego całego przedmiotu umowy, w tym robót budowlanych, z uwzględnieniem wymagań określonych w § 6 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
Opis sposobu przygotowania i składania oferty został określony w Rozdziale 16. SWZ.