III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek - jeżeli wykaże, że: posiada aktualną opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opiewający na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: W zakresie części nr 1 – 80 000,00 zł brutto W zakresie części nr 2 – 200 000,00 zł brutto W zakresie części nr 3 – 70 000,00 zł brutto W zakresie części nr 4 – 60 000,00 zł brutto
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, CZĘŚCI NR 2 , CZĘŚCI NR 3 I CZĘŚCI NR 4 oddzielnie: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że: a) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia n/w osoby: a. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw silnika, skrzyń biegów i rozdzielczych, napraw poszczególnych układów pojazdów mechanicznych (zawieszenia kierowniczego, przeniesienia napędu) itp.; oraz b. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw instalacji elektrycznych pojazdów, napraw klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), oraz c. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw blacharsko-lakierniczych, oraz d. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw tapicerskich, oraz e. co najmniej 1 osobę do wykonywania: obsługi diagnostycznej pojazdów. b) dysponuje odpowiednią infrastrukturą techniczną oraz odpowiednim oprzyrządowaniem, tj.: wymaganą minimalną liczbą n/w urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia z uwzględnieniem ilości i potrzeb wynikających z zakresu wykonywania usługi naprawy: a. podnośnik kolumnowy 3,5 t dla pojazdów osobowych i dostawczych - co najmniej 1 szt., b. podnośnik hydrauliczny lub pneumatyczny 12 t – co najmniej 1 szt., c. komputerowy tester diagnostyczny (odpowiednio dla pojazdów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) – co najmniej 1 szt.; d. montażownicę do opon - co najmniej 1 szt.; e. wyważarkę do kół samochodów osobowych i ciężarowych – co najmniej 1 szt.; f. program AUDATEX lub równoważny zawierający normy czasochłonności – co najmniej 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie CZĘŚCI NR 1, CZĘŚCI NR 2 , CZĘŚCI NR 3 i CZĘŚCI NR 4 oddzielnie: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2),3),4) w odniesieniu do tego podwykonawcy. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 3 ppkt 1), 2), 3), 4) składa każdy z wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Aktualna opłacona polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opiewający na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: W zakresie części nr 1 – 80 000,00 zł brutto W zakresie części nr 2 – 200 000,00 zł brutto W zakresie części nr 3 – 70 000,00 zł brutto W zakresie części nr 4 – 60 000,00 zł brutto 2) zdolności technicznej lub zawodowej: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, CZĘŚCI NR 2 , CZĘŚĆI NR 3 i CZĘŚCI NR 4 oddzielnie: a) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: a. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw silnika, skrzyń biegów i rozdzielczych, napraw poszczególnych układów pojazdów mechanicznych (zawieszenia kierowniczego, przeniesienia napędu) itp.; oraz b. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw instalacji elektrycznych pojazdów, napraw klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), oraz c. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw blacharsko-lakierniczych, oraz d. co najmniej 1 osobę do wykonywania: napraw tapicerskich, oraz e. co najmniej 1 osobę do wykonywania: obsługi diagnostycznej pojazdów. - według Wzoru Wykazu osób – stanowiącego Zał. nr 4 do SIWZ; b) WYKAZ NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.: odpowiednia infrastruktura techniczna oraz odpowiednie oprzyrządowanie, w tym: a. podnośnik kolumnowy 3,5 t dla pojazdów osobowych i dostawczych - co najmniej 1 szt., b. podnośnik hydrauliczny lub pneumatyczny 12 t – co najmniej 1 szt., c. komputerowy tester diagnostyczny (odpowiednio dla pojazdów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) – co najmniej 1 szt.; d. montażownicę do opon - co najmniej 1 szt.; e. wyważarkę do kół samochodów osobowych i ciężarowych – co najmniej 1 szt.; f. program AUDATEX lub równoważny zawierający normy czasochłonności – co najmniej 1 szt. - według Wzoru Wykazu narzędzi… - stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie CZĘŚCI NR 1: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100 zł) W zakresie CZĘŚCI NR 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100 zł) W zakresie CZĘŚCI NR 3: 700,00 zł (siedemset złotych 00/100zł) W zakresie CZĘŚCI NR 4: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/1/2020 – Usługa naprawy pojazdów w zakresie CZĘŚCI NR…..” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 06.02.2020r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
czas naprawy pojazdu |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-06, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: usługi naprawy motocykli, quadów, pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, dostawczych, ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla 32 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym, w warsztatach samochodowych w roku 2020 w zakresie 4 (czterech) części: CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość, CZĘŚĆ NR 2: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 - Lublin, CZĘŚĆ NR 3: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; CZĘŚĆ NR 4: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm - w roku 2020. Nr sprawy ZP/PN/1/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej “ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 7) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) Nie przysługuje Pani/Panu: - W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie CZĘŚĆ NR 1: usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F – Zamość, zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale III pkt 1 A, 1) Zamawiający na własny koszt dostarczy pojazdy do warsztatu Wykonawcy oraz odbierze pojazdy z warsztatu Wykonawcy jeśli warsztat Wykonawcy świadczący usługi położony będzie nie dalej niż 20 km od siedziby JW. w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F tj. bramy wjazdowej JW. 2) Przyjętą powyższą odległość (20 km) od w/w lokalizacji należy liczyć po drogach publicznych ogólnodostępnych wg. długości trasy wyznaczonej przy wykorzystaniu funkcji wyznaczania trasy ogólnodostępnych map. 3) Jeżeli warsztat Wykonawcy położony jest dalej niż 20 km od w/w siedziby JW. w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F- Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po wykonaniu usługi pojazd na własny koszt przy użyciu własnego środka transportu (laweta-pojazd holujący) 4) Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 5) Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie. 6) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności: a) diagnostyka komputerowa ECU w tym silnika i jego układów, b) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu, c) naprawa układów i osprzętu silnika, d) naprawa układu kierowniczego, e) naprawa elementów zawieszenia, f) naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła, g) naprawa skrzyń rozdzielczych, h) naprawa układu hamulcowego, i) naprawa mostów napędowych, j) naprawa wałów napędowych i resorów, k) naprawa instalacji elektrycznej, l) naprawa kół oraz wulkanizacja ogumienia, m) naprawa wyciągarki, n) naprawa klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (umowa nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), o) naprawy blacharsko - lakiernicze, p) naprawa układu wydechowego, q) naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych, r) naprawa tapicerska. 7) Niezależnie od wyżej wymienionych Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów innych typów, modeli i marek w zależności od występujących aktualnych potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie zaopatrywania 32WOG. 8) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów, oraz ich podzespołów i układów. 9) W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców. 10) Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 1 na 2020 rok wynosi – 200 rbg. 11) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. maksymalnej wartości wynagrodzenia zgodnie z § 5 ust. 5 umowy. 12) Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
czas naprawy pojazdu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 – LUBLIN. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 2 -jest usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Lublin, ul. Herberta 49 – Lublin, zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale III pkt 1 B SIWZ 1) Zamawiający na własny koszt dostarczy pojazdy do warsztatu Wykonawcy oraz odbierze pojazdy z warsztatu Wykonawcy jeśli warsztat Wykonawcy świadczący usługi położony będzie nie dalej niż 20 km od siedziby JW. w Lublinie, ul. Herberta 49 , tj. bramy wjazdowej JW. 2) Przyjętą powyższą odległość (20 km) od w/w lokalizacji należy liczyć po drogach publicznych ogólnodostępnych wg. długości trasy wyznaczonej przy wykorzystaniu funkcji wyznaczania trasy ogólnodostępnych map. 3) Jeżeli warsztat Wykonawcy położony jest dalej niż 20 km od w/w siedziby JW. w Lublinie, ul. Herberta 49 - Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po wykonaniu usługi pojazd na własny koszt przy użyciu własnego środka transportu (laweta-pojazd holujący) 4) Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 5) Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie. 6) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności: a) diagnostyka komputerowa ECU w tym silnika i jego układów, b) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu, c) naprawa układów i osprzętu silnika, d) naprawa układu kierowniczego, e) naprawa elementów zawieszenia, f) naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła, g) naprawa skrzyń rozdzielczych, h) naprawa układu hamulcowego, i) naprawa mostów napędowych, j) naprawa wałów napędowych i resorów, k) naprawa instalacji elektrycznej, l) naprawa kół oraz wulkanizacja ogumienia, m) naprawa wyciągarki, n) naprawa klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (umowa nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), o) naprawy blacharsko - lakiernicze, p) naprawa układu wydechowego, q) naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych, r) naprawa tapicerska. 7) Niezależnie od wyżej wymienionych Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów innych typów, modeli i marek w zależności od występujących aktualnych potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie zaopatrywania 32WOG. 8) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów, oraz ich podzespołów i układów; 9) W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców. 10) Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 2 na 2020 rok wynosi – 350 rbg. 11) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. maksymalnej wartości wynagrodzenia zgodnie z § 5 ust. 5 umowy. 12) Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
czas naprawy pojazdy |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w zakresie CZĘŚĆ NR 3: jest usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4 - Hrubieszów; zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale III pkt 1 C SIWZ. 1) Zamawiający na własny koszt dostarczy pojazdy do warsztatu Wykonawcy oraz odbierze pojazdy z warsztatu Wykonawcy jeśli warsztat Wykonawcy świadczący usługi położony będzie nie dalej niż 20 km od siedziby JW. w Hrubieszowie, ul. Dwernickiego 4, - tj. bramy wjazdowej JW. 2) Przyjętą powyższą odległość (20 km) od w/w lokalizacji należy liczyć po drogach publicznych ogólnodostępnych wg. długości trasy wyznaczonej przy wykorzystaniu funkcji wyznaczania trasy ogólnodostępnych map. 3) Jeżeli warsztat Wykonawcy położony jest dalej niż 20 km od w/w siedziby JW. w Hrubieszowie, ul. Dwernickiego 4 - Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po wykonaniu usługi pojazd na własny koszt przy użyciu własnego środka transportu (laweta-pojazd holujący) 4) Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 5) Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie. 6) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności: a) diagnostyka komputerowa ECU w tym silnika i jego układów, b) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu, c) naprawa układów i osprzętu silnika, d) naprawa układu kierowniczego, e) naprawa elementów zawieszenia, f) naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła, g) naprawa skrzyń rozdzielczych, h) naprawa układu hamulcowego, i) naprawa mostów napędowych, j) naprawa wałów napędowych i resorów, k) naprawa instalacji elektrycznej, l) naprawa kół oraz wulkanizacja ogumienia, m) naprawa wyciągarki, n) naprawa klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (umowa nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), o) naprawy blacharsko - lakiernicze, p) naprawa układu wydechowego, q) naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych, r) naprawa tapicerska. 7) Niezależnie od wyżej wymienionych Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów innych typów, modeli i marek w zależności od występujących aktualnych potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie zaopatrywania 32WOG. 8) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów, oraz ich podzespołów i układów; 9) W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców. 10) Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 3 na 2020 rok wynosi – 200 rbg. 11) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. maksymalnej wartości wynagrodzenia zgodnie z § 5 ust. 5 umowy. 12) Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
czas naprawy pojazdu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia w zakresie CZĘŚCI NR 4 jest usługa naprawy pojazdów osobowych, osobowo-terenowych, quadów, motocykli, ciężarowych, mikrobusów i autobusów z JW. z siedzibą: Chełm, ul. Lubelska 139 – Chełm, zgodnie z wykazem zawartym w Rozdziale III pkt 1 D SIWZ. 1) Zamawiający na własny koszt dostarczy pojazdy do warsztatu Wykonawcy oraz odbierze pojazdy z warsztatu Wykonawcy jeśli warsztat Wykonawcy świadczący usługi położony będzie nie dalej niż 20 km od siedziby JW. w Chełmie, ul. Lubelska 139 - tj. bramy wjazdowej JW. 2) Przyjętą powyższą odległość (20 km) od w/w lokalizacji należy liczyć po drogach publicznych ogólnodostępnych wg. długości trasy wyznaczonej przy wykorzystaniu funkcji wyznaczania trasy ogólnodostępnych map. 3) Jeżeli warsztat Wykonawcy położony jest dalej niż 20 km od w/w siedziby JW. w Chełmie, ul. Lubelska 139 - Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po wykonaniu usługi pojazd na własny koszt przy użyciu własnego środka transportu (laweta-pojazd holujący) 4) Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych. 5) Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie. 6) Zakres naprawy pojazdów w zadaniu będzie obejmował następujące czynności: a) diagnostyka komputerowa ECU w tym silnika i jego układów, b) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu, c) naprawa układów i osprzętu silnika, d) naprawa układu kierowniczego, e) naprawa elementów zawieszenia, f) naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła, g) naprawa skrzyń rozdzielczych, h) naprawa układu hamulcowego, i) naprawa mostów napędowych, j) naprawa wałów napędowych i resorów, k) naprawa instalacji elektrycznej, l) naprawa kół oraz wulkanizacja ogumienia, m) naprawa wyciągarki, n) naprawa klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdów (umowa nie dotyczy urządzeń klimatyzacji i ogrzewania nadwozi specjalistycznych), o) naprawy blacharsko - lakiernicze, p) naprawa układu wydechowego, q) naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych, r) naprawa tapicerska. 7) Niezależnie od wyżej wymienionych Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy/obsługi pojazdów innych typów, modeli i marek w zależności od występujących aktualnych potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie zaopatrywania 32WOG. 8) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów, oraz ich podzespołów i układów; 9) W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców. 10) Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 4 na 2020 rok wynosi – 180 rbg 11) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. maksymalnej wartości wynagrodzenia zgodnie z § 5 ust. 5 umowy. 12) Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
20,00 |
czas naprawy pojazdu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: