I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27020829200000, ul.
ul. J. Lompy
19
,
40-038
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 002 050, e-mail
zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks
322 002 060.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/ katalog-zamowien-publi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, blok A, parter, Sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp, b) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: • Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że posiada zdolność techniczną tj., że dysponuje myjnią automatyczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, myjnia musi być zlokalizowana na terenie miasta/gminy, w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji, Komenda Miejska Policji lub w odległości nie większej niż 20 km po trasie od siedziby jednostki (wykonawca winien wskazać lokalizację myjni najkorzystniejszą tj. najbliższą do siedziby jednostki dla zamawiającego na dzień składania ofert) 1.3. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – przedstawienia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, wykazu posiadanych myjni stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 22a ust 3 ustawy PZP, zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1. 5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty i przedłożonych na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV B SIWZ: 4.1 dot. pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. IV B. pkt 2 – 4 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdz. IV B. pkt 2 – 4 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz posiadanych myjni w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie o odległości myjni od siedziby KMP/KPP dla danego zadania oraz godzinach otwarcia myjni złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie o ilości zaoferowanych do Wykorzystania myjni Zamawiającemu w ramach zadania. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że udostępni Zamawiającemu do wykorzystania wszystkie myjnie w ramach danego zadania, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy o formie realizacji usług- karty i/lub żetony. 7. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podanie firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się ubezpieczyć na cały okres trwania umowy na kwotę co najmniej 50 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoja działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią projektu umowy i przyjmuję je bez zastrzeżeń. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdz. VII SIWZ. 12. Oświadczenie, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami załączników do SIWZ. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ. 15. Oświadczenie, że w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie 17. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania …………….. , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku ……….…………..” 18. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) Zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-06, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119). Informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwana w dalszej części „ustawą Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 14.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Będzin oraz referatu w Czeladzi Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2 Mycie pojazdów ze stanu KMP Bielsko – Biała, oraz Referatu w Bielsku – Białej Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Bytom |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Chorzów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszym ogłoszeniem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Ilość myjni |
40,00 |
Cena brutto oferty |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Cieszyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Częstochowa oraz Referat Częstochowa Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Gliwice, Komisariatu Autostradowego oraz Referat Gliwice Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Jastrzębie Zdrój oraz Ogniwo II Referatu w Raciborzu (z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju) Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Jaworzno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Katowice oraz Referatu Katowice Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Kłobuck |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Lubliniec oraz Ogniwo II Referatu w Częstochowie (z siedzibą w Lublińcu) Wydziału Konwojowy i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Mikołów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Mysłowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Myszków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Piekary Śląskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Pszczyna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Ruda Śląska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Rybnik |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Siemianowice Śląskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Sosnowiec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Świętochłowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Tarnowskie Góry oraz Referat Tarnowskie Góry Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Tychy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KPP Wodzisław Śląski |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Zabrze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Żory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Mycie pojazdów ze stanu KMP Żywiec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z rozdziałem II. 4 niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112300-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Ilość myjni |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia przez okres 12 miesięcy lub do osiągnięcia kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.