IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Oferowana cena |
60,00 |
Termin płatności |
30,00 |
Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią par. 10 ust. 3 wzoru umowy: 3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunkizmiany treści umowy: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawawprowadzających zmianę stawki podatku VAT. b) zmiany stawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.). Stawki jednostkowe ulegnązmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę wzwiązku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmianyprzepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wprowadzenieprzedmiotowych zmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeli Wykonawca: - udowodni, żezmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,wykaże jaką część stawki jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcierealizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiającyzastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracyprzedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany doprzedstawiania na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę jednostkowąwraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przezWykonawcę. c) zmiany stawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowyw przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemulub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Stawki jednostkowe ulegnązmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku zrealizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisówprawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wprowadzenie przedmiotowychzmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeli Wykonawca: - udowodni, że zmiana w/wprzepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - wykaże jakączęść stawki jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacjizamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzegasobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przezWykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania na żądanieZamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę jednostkową wraz z dowodamipotwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę. d) zmianystawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowy w przypadku zmiany zasadgromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie zdnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1342).Stawki jednostkowe ulegną zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przezWykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynikaze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planówkapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych. Wprowadzenie przedmiotowych zmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeliWykonawca: - udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez Wykonawcę, - wykaże jaką część stawki jednostkowej stanowią koszty pracyponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłyniena wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczącychwysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będziezobowiązany do przedstawiania na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się nastawkę jednostkową wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajówkosztów przez Wykonawcę. 2)zmiana pojazdów wymienionych w załączniku nr 4 do umowy (wykazpojazdów) na pojazdy o parametrach nie gorszych niż pojazdy wskazane pierwotnie w ofercie iprzedmiotowym załączniku tj. posiadające niezbędne wyposażenie, przystosowane do holowania izaładunku o których mowa w § 2 ust. 1. 3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcyokreślonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą(rozszerzeniem) zapisu § 5 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisówdotyczących Podwykonawcy. 4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja zrealizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, żeproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszymniż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowaniao udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonejofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu, jest:……………
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-29, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Informacje ogólne: a) Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu porozumiewanie się zZamawiającym środkami komunikacji elektronicznej, w tym dopuszcza składanie ofert, oświadczeń idokumentów w tej formie. b) Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania poniższych zasad: - wprzypadku składania oferty w formie tradycyjnej tj. w formie pisemnej – wszystkie dokumentyskładające się na ofertę muszą być złożone w tej formie. - w przypadku składania oferty w postacidokumentów w formie elektronicznej – wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą byćzłożone w tej formie. - Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której oferta zostaje złożona w formiemieszanej tj. część dokumentów stanowiących ofertę zostaje złożona w formie pisemnej, a część wformie elektronicznej. c) Zasady opisane w pkt 1 lit b nie dotyczą wniesienia wadium w formiegwarancji lub poręczenia oraz innych dokumentów, oświadczeń, wniosków i informacjiprzekazywanych w postępowaniu. d) Wszelkie dokumenty, oświadczenia i wnioski składane woryginale w postaci dokumentu elektronicznego przez Wykonawców, pełnomocników, podmioty, nazasoby których powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu muszą być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym odpowiednio przez Wykonawców, pełnomocników, podmiotów, na zasoby którychpowołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. e)Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu, oświadczenia i wnioskunastępuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. f) Szczegółowe informacje osposobie porozumiewania się w niniejszym postępowaniu zawarte są w pkt 11 SIWZ. 2. Osobamiupoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia:2.1.1. p. Marzena Kryczka – Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, telefon81-466-57-32. 2.1.2. p. Marek Rydz – Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, telefon81-466-57-32. 2.2. W zakresie procedury: p. Agnieszka Charachajczuk – Zarząd Dróg i Mostów wLublinie – ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10.