„Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgliniec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Węgliniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia600518-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600518-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Gmina Węgliniec: „Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec, krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000, ul. ul. Sikorskiego  3 , 59-940  Węgliniec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 77 11 435, e-mail wegliniec@wegliniec.pl, faks 075 77 12 551.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wegliniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, p. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”
Numer referencyjny: ZI.271.29.2020.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie utrzymania zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 i 2022 w podziale na oferty częściowe tj: 2. Zakres zamówienia obejmuje:ZADANIE nr 1 – WĘGLINIEC, STARY WĘGLINIEC, ZIELONKA ZADANIE nr 2 – Ruszów, Kościelna Wieś, Okrąglica ZADANIE nr 3 - JAGODZIN, PIASECZNAZADANIE nr 4 - CZERWONA WODA1. Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym: pokos, gałęzie, liście, przekwitłe kwiaty itp.), nie przewiduje się składowania powstałych odpadów po wykonaniu usługi celem ich wywozu w innym dniu niż w dniu wykonanej usługi.2. Koszty zakupu nawozów mineralnych, rośliny kwiatowe, wieloletnie, krzewy, zakup worków, wynajęcia kontenerów, wywozu i utylizacji odpadów ponosi Wykonawca.3. Wodę do podlewania zapewnia Wykonawca na koszt własny.4. Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, zgodnie ze sztuka ogrodową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.5. Koszenie trawników przy drzewach należy prowadzić tak aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do nasadzeń rekompensujących szkody.6. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest Wykonawca.7. Przed wysadzeniem kwiatów, bylin i innych nasadzeń Wykonawca przedłoży propozycje gatunków oraz wzór ich posadzeń do zaakceptowania przez Zamawiającego.8. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram prac na dany miesiąc i przedstawi go do Zatwierdzenia Zamawiającemu.9. Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac bezpośrednio po ich wykonaniu oraz ich poprawność będą zatwierdzane przez Sołtysów miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego10. Każde koszenie obowiązkowo musi być zatwierdzone przez Sołtysa lub przedstawiciela Zamawiającego a wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych ma być zatwierdzane wraz z podaniem dokładnej lokalizacji (np. nazwa ulicy, nr posesji) oraz długości wykonanego koszenia - załącznik karta odbioru koszenia11. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez Zamawiającego ;12. Posiadanie biura oraz bazy ze sprzętem.13. Wykonawca stosując środki ochrony roślin winien prowadzić i przechowywać dokumentację z tym związaną i okazać na żądanie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego sprzętu do stosowania środków ochrony roślin (art. 41, art. 76 ust. 1, art. 95 ustawy o środkach ochrony roślin) 14. Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł w całym okresie trwania umowy, a na 7 dni przed zakończeniem obowiązywania złożonej polisy, przedłoży nowy, aktualny dokument kontynuacji ubezpieczenia pod rygorem wstrzymania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy.VIII INNE1. Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z Zamawiającym - 10 szt.2. Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików – wymiana na nowe.3. W przypadku połamania lub kradzieży istniejących drzewek przy cmentarzu, należy uzupełnić brakujące drzewka na koszt Wykonawcy. 4. Obelisk – kamień przy cmentarzu- koszenie wokół- co najmniej 8 razy w sezonie.5. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych – co najmniej 8 razy w sezonie.6. Jesienne koszenie i wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia.7. Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 5000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego (co najmniej 2 razy w sezonie).

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości:a. Zadanie nr 1 – do 40% wartości zamówienia podstawowegob. Zadanie nr 2 – do 40% wartości zamówienia podstawowegoc. Zadanie nr 3 – do 40% wartości zamówienia podstawowegod. Zadanie nr 4 – do 40% wartości zamówienia podstawowego2)Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu jest: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec.2. Kontakt z administratorem danych e-mail: iod@wegliniec.pl3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu; realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Węgliniec, w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji określonych celów , a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem. 8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wykonawcy wykaże, że ( dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 4): a. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z utrzymaniem zieleni obejmującą pielęgnację roślin w parkach lub/i na skwerach lub/i w przydrożnych pasach zieleni lub/i na pasach zieleni o pow. nie mniejszej niż 0,80 ha oraz potwierdzi, ze wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie wartość wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania. - przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych wykonawców, warunek udziału w przedmiotowym postępowaniu musi być spełniony przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie); 2)dysponują następującym potencjałem technicznym: a) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do zbiórki i transportu odpadów b) co najmniej jednym traktorem – kosiarką z koszem c) co najmniej dwoma kosami spalinowymi d) co najmniej jedną dmuchawą spalinową e) co najmniej dwoma kosiarkami żyłkowymi
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez ten podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wykaz zgodny z zapisami rozdziału IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ - wzór wykazu stanowi Formularz Nr 4 do SIWZ). 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( Formularz nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.8. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 7 niniejszego rozdziału siwz: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym formularz nr 6 do SIWZ.1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w niniejszej specyfikacji zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia.2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:2.1. zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian;2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2.3. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji. 2.4. konieczności wykonania robót zamiennych wpływających na podniesienie standardu, walorów użytkowych lub uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie.3. Inne zmiany:3.1. jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.3.2. w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,3.3. powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy 3.4. zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 3.5. w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:4.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego);4.2. zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE nr 1 – WĘGLINIEC, STARY WĘGLINIEC, ZIELONKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WĘGLINIECI. KWIETNIKI - ul. Karola Wojtyły - 44,00m2 i 15,20 m2 (2 szt.) i KLOMB - przy wjeździe do miasta, ul. Piłsudskiego – 14,70 m2.1. Uzupełnienie ziemi w rabatach do poziomu gruntu wokół rabaty.2. Nasadzenie roślin kwiatowych na rabatach w m-cu V (3-4 gatunki) – 12 szt./m2.3. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. Koszenie trawnika wokół rabaty.II. TRAWNIKIwzdłuż ulic: Sikorskiego- od 2022 roku, Wojska Polskiego, Kościuszki, Daszyńskiego, Kochanowskiego, Karola Wojtyły, Leśna – ok. 7 000 m2.SKWERY, PRZYSTANKI, PLACE ZABAW– ul. Partyzantów-Sikorskiego od 2022 roku, ul. Kochanowskiego -Sikorskiego od 2022 roku, ul. Kochanowskiego - K. Wojtyły, ul. Partyzantów-Wojska Polskiego, ul. Kochanowskiego -Skrajna, ul. Plac Wolności -WCK, Skwer Podolski, ul. Wojska Polskiego (przejście z ul. Woj. Polskiego do ul. Partyzantów), Przystanek PKS, ul. Woj. Polskiego (otwarta strefa aktywności sportowej -siłownia zewnętrzna- nawierzchnia trawiasta ok. 1200 m2), WCK pl. Wolności – łącznie ok. 4 500 m2 1. Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym. 2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie oraz grabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie do całkowitego ich usunięcia.4. Bieżące utrzymanie terenów zielonych wraz z nasadzeniami: pielęgnacja roślinności poprzez przycinanie krzewów, podlewanie, odchwaszczanie, dosadzanie obumarłych sadzonek formowanie żywopłotu, utrzymanie w ciągłości.5. Nasadzenie roślinności ok. 50 sadzonek w uzgodnieniu z zamawiającym -przystanek PKSul. Sportowa - wykaszanie traw i zarośli na terenie działki ok . 4000 m2 - co najmniej 2 razy w sezonieul. Kolejowa, Skrajna, Leśna - wycinanie traw i zarośli z poboczy co najmniej 2 razy w sezonie - w sumie 1000mbIII. DRZEWA - ciąg ulic: Sikorskiego, Karola Wojtyły, Kościuszki, Partyzantów, Wojska Polskiego, Kochanowskiego – 134 szt. 1. Utrzymywanie dolnej korony drzew na wysokości 2 m. 2. Usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, każdorazowo przy koszeniu. 3. Nasadzenie drzewek - głóg pośredni "Paul's Scarlett" - do 5 szt.IV. GAZONY kwietnikowe 2 szt. - Skwer Podolski 1. Nasadzenie kwiatów w gazonach – 40 szt. 2. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, długodziałającymi, odchwaszczanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym, na wiosnę.V. PASY ZIELENI – (grupy krzewów iglastych, liściastych, bylin) ul. Sikorskiego od 2022 roku, ul. Kolejowa- Partyzantów, Wojska Polskiego, WCK Pl. Wolności - 1700m2 1. Nasadzenie roślin kwiatowych – 300 szt.2. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym, na wiosnę.3. Pas zieleni ul. Sikorskiego od 2022 roku: skrzyżowanie ul. Sikorskiego/ W. Polskiego, ul. Sikorskiego/ Kochanowskiego – utrzymywanie widoczności, przejrzystości na skrzyżowaniach dla kierujących pojazdami.VI. ŻYWOPŁOT – ul. Karola Wojtyły – ok. 120 mb1. Przycinanie i formowanie żywopłotu – 3 razy w sezonie.2. Usuwanie samosiewów z przestrzeni żywopłotów, przy plewieniu.VII. PARK MIEJSKI - pow. 1,47 haTrawniki – 8.500m21. Wiosenne grabienie powierzchni trawnikowych.2. Koszenie trawników co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.3. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.4. Jesienne koszenie oraz grabienie liści, co najmniej 3 razy w sezonie do całkowitego ich usunięcia.Drzewa 1. Usuwanie posuszu (uschniętych gałęzi) w koronach drzew. 2. Obcinanie odrostów u pni drzew, przy koszeniu.Żywopłot 1. Pielęgnacja krzewów żywopłotowych.2. Przycięcie żywopłotu z grabu na wysokość 1,80 m.Kwietniki i krzewy1. Klomb rozeta – 47 m2 - nasadzenie roślin kwiatowych (lawenda, dalia, cynia, begonia, żeniszek, szałwia błyszcząca itp.) w m-cu V (3-4 gatunki) – 12 szt./m2 2. Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich - 80 szt. w miejscach wskazanych.3. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. 4. Nasadzenie brakujących krzewów na rabatach : ok. 10 szt.Trejaże i pergole1. Pielęgnacja oraz nasadzenie brakujących pnączy.Pomnik – oczyszczenie, wycięcie rosnących drzew na pomniku – (1 raz w sezonie)Alejki z kostki brukowej – czyszczenie raz w sezonie. VIII UKWIECENIE ciągu chodników na ul. Wojska Polskiego i ul. Sikorskiego1. Dostawa i zainstalowanie 68 szt. donic ukwieconych roślinami w fazie pełnego rozkwitu - pelargonie w kolorze czerwonym - ok. 15 - 25 maja wraz z elementami mocującymi w pełni zabezpieczając przed ich upadkiem, do słupów latarń oświetlenia chodnikowego (2 donice na 1 słup lub 1 donica wokół słupa). 2. Pielęgnacja obsadzeń:1. w całym okresie od zawieszenia donic do ich zdjęcia, kwiaty muszą tworzyć zwarty bukiet na całym zewnętrznym obwodzie donicy,2. podlewanie roślin wodą oraz zasilanie roślin wieloskładnikowym nawozem mineralnym z częstotliwością zapewniającą bujne kwitnienie, zgodnie z zaleceniami producenta,3. usuwanie uschniętych fragmentów roślin, w tym uschniętych kwiatostanów,4. uzupełnianie i wymiana roślin obumarłych lub zamierających, bez względu na przyczynę zamierania lub obumarcia,5. zdjęcie donic w m-cu październik (zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w zależności od warunków pogodowych i wegetacji roślin).IX OŚRODEK ZDROWIA 1. Koszenie trawników (1 050 m 2 ) - co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie oraz grabienie liści, co najmniej 3 razy w sezonie do całkowitego ich usunięcia.X INNE1. Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z Zamawiającym - 40 szt.2. Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików, wymiana palików na nowe.3. Tablice informacyjne - wykaszanie terenu wokół ok. 1m – (co najmniej 8 razy w sezonie) 4. PSZOK - koszenie wokół ogrodzenia i działka przed PSZOK – (4 razy w sezonie) 5. Plac zabaw „Kolonia” ul. Piłsudskiego – koszenie terenu placu oraz wokół ogrodzenia, 1 m szerokości – (co najmniej 8 razy w sezonie),6. Plac zabaw „Kolonia” ul. Piłsudskiego – jesienne koszenie oraz grabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia. 7. Koszenie terenu przyległego do szkoły podstawowej w Węglińcu od strony ul. Partyzantów, pas zieleni – zakończony obrzeżami, grunt utwardzony, (co najmniej 4 razy w sezonie) jak również koszenie łącznika z ul. W. Polskiego do ul. Partyzantów za szkołą – co najmniej 2 razy w sezonie.STARY WĘGLINIECDom Kultury, Plac Zabaw, Boisko przy D.K., plac targowy, skwer przy stawie1. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. 2. Nasadzenie roślin kwiatowych w ilości 50 szt. 3. Koszenie trawników (ok. 2200 m2 ) co najmniej 8 razy w sezonie oraz nawożenie. 4. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych – (8 razy w sezonie) 5. Wykaszanie terenu od przejazdu w stronę cmentarza -wzdłuż chodnika (4 razy w sezonie)6. Wykaszanie alejki prowadzącej przez stary cmentarz, łączący oba cmentarze z ul. Cmentarną, obkaszanie wokół ławek przy alejce dębowej (co najmniej 4 razy w sezonie).7. Jesienne koszenie oraz grabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia.8. Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 2000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego co najmniej 2 razy w sezonie.ZIELONKAPark , Plac Zabaw, Boisko przy placu zabaw, Boisko trawiaste, plac przy parkingu, klomb w parku( przy parkingu) 1. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, formowanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. 2. Koszenie trawników (ok. 900 m2 ) co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym (także wokół ogrodzenia boiska i placu zabaw). 3. Koszenie boiska trawiastego i placu za parkingiem (k. Kościoła) (ok. 3000 m2 ) co najmniej 8 razy w sezonie.4. Koszenie przy świetlicy wiejskiej – (ok. 200 m2 ) – co najmniej 8 razy w sezonie.5. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych – (co najmniej 8 razy w sezonie) 6. Przycinanie krzewów, żywopłotów wskazanych przez Zamawiającego (3 razy w sezonie). 7. Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików, wymiana palików na nowe.8. Jesienne koszenie oraz wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE nr 2 – Ruszów, Kościelna Wieś, Okrąglica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RUSZÓWI SKWER / TRAWNIK1. Przy ul. Kantowicza - 700 m21) Pielęgnowanie rabat oraz nasadzonych krzewów w tym: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym.2) Przycięcie i formowanie żywopłoty – 5 razy w sezonie3) Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich – 50 szt.4) Koszenie trawników – częstotliwość 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.5) Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.6) Jesienne koszenie i wygrabienie liści - do całkowitego ich usunięcia.2. Przy ul. Zgorzeleckiej / Bolesławieckiej (obelisk) - ok. 200 m21) Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z zmawiającym.2) Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3) Przycięcie i formowanie żywopłotu – 5 x w roku.4) Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.3. Przy ul. Żagańskiej / Pl. Partyzantów - ok.300 m21) Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.2) Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3) Przycięcie i formowanie żywopłotu – 5 x w roku.4) Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.4. Przy ul. II Armii W.P. - ok. 100 m21) Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.2) Pielęgnacja krzewów pęcherzycy kalinolistnej: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski.5. Przy ul. Ratuszowej - 100 m21) Przycięcie i formowanie, uzupełnienie żywopłotu – 5 x w roku.2) Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.6. Przy ul. II Armii W.P. ( parking) - ok. 100 m21) Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zmawiającym.2) Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.II PARK - przy ul. Żagańska – pow. 1,90 ha1. Trawniki (ok. 7 850 m 2 )1) Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym 2) Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.3) Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.2. Klomby - grupy krzewów: iglaste, liściaste, krzewinki, byliny, roślinność szuwarowa, żywopłoty, drzewa – (pow. ok. 1675 m2).1) Przycinanie, formowanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża przekompostowaną korą sosnową. 2) Usuwanie odrostów u pni drzew.3) Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich - 50 szt.3. Stawy (2900m2)1) Czyszczenie stawu i rowu z zarośli i szlamów- co najmniej 3 razy w roku.2) Pielęgnowanie roślin wodnych i przybrzeżnych. III DOM KULTURY- ok. 800 m2 1. Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.IV OŚRODEK ZDROWIA - ok. 1530 m21. Koszenie trawników co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Pielęgnacja rabat oraz podlewania, zasilanie nawozami, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych roślin.4. Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.V POBOCZA ULIC - ok. 200 mb- wykaszanie poboczy 4 razy w sezoniea) ul. Dworcowa: od ul. J.III Sobieskiego do ul. E. Plater,b) ul. Ratuszowa: od ul. II AWP do mostu, oraz od ul. J. Sobieskiego do II AWP.VI. GAZONY - 4 szt.1. Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. VII INNE1. Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z Zamawiającym - 10 szt.2. Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików i wymiana na nowe.3. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych – (co najmniej 8 razy w sezonie).4. Jesienne koszenie oraz wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia. KOŚCIELNA WIEŚ, OKRĄGLICA 1. Koszenie terenów zieleni przy świetlicy wiejskiej, nawożenie i pielęgnacja (ok. 100 m2) – co najmniej 8 razy w sezonie.2. Nasadzenie 10 krzewów przy ogrodzeniu świetlicy wiejskiej oraz 5 szt roślin kwiatowych wieloletnich.3. Dosianie nawierzchni istniejącego trawnika przy świetlicy.4. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych (2) , krzyży (2) i przystanku (1)– (8 razy w sezonie) )5. Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 4500 mb i szerokości 1 mb (Kościelna Wieś) oraz 1500mb (Okrąglica) jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE nr 3 - JAGODZIN, PIASECZNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:JAGODZINSKWER - skrzyżowanie Jagodzin – Pieńsk – ok. 120 m2.1. Koszenie trawnika 4 razy w sezonie - w uzgodnieniu z zmawiającym.2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia..TRAWNIKI: Plac Zabaw, teren przy Domu Kultury, obok przystanku autobusowego1. Koszenie trawników (ok. 2700m2) - co najmniej 8 razy (także wokół ogrodzenia) w uzgodnieniu z zmawiającym 2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia. BOISKO SPORTOWE1. Koszenie trawników (ok. 400m2) - co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia. 3. Pielęgnacja krzewów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża pod roślinami przekompostowaną korą sosnową. 4.Pielegnacja drzew lip – pionowanie, mocowanie do palików, w przypadku przegniłych palików mocujących wymiana palików na nowe. INNE.1.Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 3000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.2. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych co najmniej 8 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie oraz wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia.PIASECZNAPLAC ZABAW 1. Koszenie trawników (ok. 400m2 ) 8 razy w uzgodnieniu z zmawiającym (także przed ogrodzeniem), 2. Koszenie, pielęgnacja krzewów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie – tereny zieleni przy świetlicy wiejskiej (ok. 800m2)– 8 razy w sezonie.3. Odchwaszczanie parkingu- co najmniej 3 razy w sezonie.4. Jesienne koszenie i wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia. 5. Pielęgnacja drzew - formowanie, usuwanie odrostów. 6. Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 3000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego co najmniej 2 razy w sezonie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE nr 4 - CZERWONA WODA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I KLOMB (skrzyż. ul. 3-go Maja z ul. Górną) – ok.15,00 m21. Pielęgnowanie rabaty kwiatowej – zasilanie roślin (tawuła japońska) nawozami mineralnymi, wymiana obumarłych roślin, podlewanie, formowanie, odchwaszczanie. II TRAWNIK (skrzyż. ul. Zgorzelecka i 3-go Maja), targowisko – ok. 600 m21. Koszenie trawnika co najmniej 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym. 2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.III PARK Z POMNIKIEM - ul. 3-go Maja - pow. 0,16 ha 1. Koszenie trawników co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym 3. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.4. Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.5. Uzupełnianie brakujących krzewów - 5 szt.6. Uformowanie żywopłotu z roślin wieloletnich pomiędzy placem zabaw a stawem o długości 37 metrów w uzgodnieniu z Zamawiającym.7. Pielęgnowanie drzew i krzewów - odchwaszczanie, formowanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi.8. Rozgarnianie kretowisk.9. Aleja lipowa - koszenie trawników co najmniej 8 razy oraz pielęgnacja drzew.IV PARK ZE STAWEM – pow. 0,80 haTrawniki (ok. 3 660 m 2 )1. Koszenie trawników (łącznie z wysepką oraz skarpami stawu i rowu) co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym 2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.3. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.Klomby - (róża okrywowa, pięciornik krzewiasty, róża pomarszczona, wierzba purpurowa, tawuła japońska)1. Formowanie krzewów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża pod roślinami przekompostowaną korą sosnową.Klomb rozeta (15 m2)1. Nasadzenie jednorocznych roślin kwiatowych w m-cu V (dalia, gazania, begonia, żeniszek, szałwia błyszcząca itp.) (3-4 gatunki) – 12 szt./m2 oraz ich pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. Rabata ziołowa 1. Pielęgnacja rabaty - odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie.2. Uzupełnianie brakujących roślin - 10 szt.Pojedyncze krzewy i drzewa1. Pielęgnowanie roślin - formowanie, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, zasilanie nawozami.2. Nasadzenie brakujących roślin: rośliny pnące - 3 szt.3. Usuwanie odrostów u pni drzew.Staw (1450 m2 ) i rów ( 100 mb )1. Czyszczenie stawu i rowu z zarośli i szlamów (gruntowna konserwacja). V ŚWIETLICA WIEJSKA 1. Koszenie trawników co najmniej 8 razy (800 m2 ) w uzgodnieniu z zamawiającym. 2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.4. Pielęgnacja krzewów: odchwaszczanie, formowanie, podlewanie, nawożenie.VI OŚRODEK ZDROWIA 1. Koszenie trawników (400 m2 ) co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.2. Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.3. Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia. VII BOISKO SPORTOWE przy ul. Leśnej1. Koszenie trawników (ok. 12000m2) na boisku sportowego (oprócz płyty do gry wpiłkę nożną) wraz ze skarpami oraz od zewnętrznej strony ogrodzenia - co najmniej 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.a. Koszenie płyty boiska sportowego – (max 18 razy) b. koszenie terenu za ogrodzeniem boiska (dz nr 864/3) – 3 razy w sezonieb. Jednorazowe nawożenie boiska sportowego 2. Pielęgnacja krzewów i drzew lip - pionowanie, mocowanie do palików, w przypadku przegniłych palików mocujących lipy, wymiana na nowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI