Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261554592, 261554591, 261554428
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adcd1afe-6d30-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów osobowych i dostawczych, motocykli i quadów oraz samochodów ppoż i sprzętu lotniskowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, (składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. (adres mailowy) oraz za pośrednictwem platformy zakupowej.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformazakupowa.pl. Wykonawca posiadający konto na platformazakupowa.pl. ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4.W przypadku niewłaściwego działania platformy zakupowej należy kontaktować się z administratorem platformy OPEN NEXUS Sp. z o.o. Centrum Wsparcia Klienta (pn-pt 8:00-17:00) tel. (22) 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się w serwisie platformazakupowa.pl. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej ma dostęp do formularzy złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.6.Wszystkie dokumenty składające się na ofertę przesyłane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot. 7. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” i pojawieniu się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.8.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 9.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu. 10.Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 11.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): 11.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 11.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,11.3.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych, nr referencyjny 13/TP1/2021.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”.5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.9. Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/TP1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 1 – naprawy i serwisowanie pojazdów marki Opel x 6;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 1 − 99% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 146 341,46 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 2– naprawy i serwisowanie pojazdów marki Fiat Ducato x 14; ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 2 − 66% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 38 211,38 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 3– naprawy i serwisowanie pojazdów marki Ford x 7;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 3 − 77% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 24 390,24 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 4– naprawy i serwisowanie pojazdów marki Skoda Octavia x 3;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 4 − 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 16 260,16 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 5– naprawy i serwisowanie pojazdów marki Kia Ceed x1;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 5 − 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 6 504,07 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 6– naprawy i serwisowanie pojazdów marki Iveco x 3;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 6− 90% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 8 130,08 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32. BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu 32 BLT.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:2.1. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,2.2. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,2.3. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.2.4. holowanie (lawetowanie) pojazdów do 3,5 tony realizowane będzie na terenie odpowiedzialności 32 BLT tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski) w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy.3. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ. Część 7–naprawy i serwisowanie pojazdów marki VW Crafter x20
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, tj. zamówienia dodatkowych usług serwisowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i cennikiem przedstawionym w trakcie składania ofert (zamówienie w ramach prawa opcji rozliczane będzie według tych samych stawek za 1 rbh i/lub km). Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w całości. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Część 7− 87% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 28 455,28 zł netto)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według zasad i wzorów przedstawionych w ROZDZIALE 16. SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8