Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6b2436b-6f71-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001801/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych", realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej um@gmina.mielno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP) lub numer referencyjny postępowania tj. RZP.271.03.2021:a)za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji),b)drogą elektroniczną na adres: um@gmina.mielno.pl, przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać w sposób wskazany powyżej w ppkt a).2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu. 5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP).6.Za datę przekazania oferty, wraz z załącznikami oraz oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składnego wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7.Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania drogą elektroniczną. 8.Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.9.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres email (za wyjątkiem oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, które powinny być złożone w sposób określony w pkt 2. lit. a) oraz rozdziale XXI SWZ). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 11. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Mielnie, 2)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@gmina.mielno.pl.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.03.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa busa do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pt. „Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, którego Realizatorem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielnie, ul. 6 Marca 35, 76-032 Mielno.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu maksymalnie 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim, wyposażony w atestowaną windę załadowczą o udźwigu min. 300 kg, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego. Wymienione parametry techniczne i wyposażenie samochodu, należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych.3. Samochód musi być nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, niezarejestrowany. Musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Samochód musi być zgodny z normą EURO 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. Dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.4. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Realizatora, wszelkie koszty związane z dostawą ponosi Wykonawca. 5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji liczony od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia wynosi:1) Perforacja nadwozia – min. 2 lata,2) Lakier – min. 2 lata,3) Pojazd – podzespoły bez limitu kilometrów – min. 2 lata,4) Akumulator – min 2 lata,5) Serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju.Potwierdzeniem odbioru busa będzie protokół zdawczo-odbiorczy oraz faktura VAT.6. Minimalne wymiary pojazdu:1) Długość całkowita pojazdu – nie mniej niż 5300 mm,2) Rozstaw osi nie mniej niż 3200 mm,3) Wysokość wewnątrz pojazdu nie mniej niż 1600 mm,7. Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o pojemności nie mniej niż 1,6 l, moc silnika nie mniej niż 120 KM, spełniający aktualnie obowiązujące normy spalania.8. Bezpieczeństwo:1) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera;2) system ABS,ESP, ASR, EDS, MSR;3) wspomaganie układu kierowniczego;4) immobiliser;5) fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;6) atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zgodne z normą ISO 10542-2,7) czujnik parkowania – przód tył,8) podłoga z trwałego, antypoślizgowego materiału;9) atesty mocowań do wózków inwalidzkich;9. Elementy funkcjonalne:1) drzwi tylne otwierane pod kątem 180 stopni lub do góry;2) przesuwane drzwi boczne co najmniej z jednej (prawej) strony z dokładanym najazdem dla wózka inwalidzkiego;3) przyciemniane szyby w tylnej części pojazdu;4) komplet pokrowców na siedzenia;5) wersja wyposażenia standard;6) pełnowymiarowe koło zapasowe;7) ogrzewany przedział pasażerski;8) radio + głośniki;9) pojazd wyposażony w komplet kół z oponami letnimi i oponami zimowymi;10) regulowany fotel kierowcy;11) elektrycznie opuszczane przednie szyby boczne;12) centralny zamek sterowany pilotem;13) klimatyzacja z nawiewem z przodu i tyłu;14) nawiew ciepłego powietrza na przód i tył regulowany;15) elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka;16) oświetlenie wewnętrzne w części przedniej i przedziale pasażerskim umiejscowienie w podsufitce;17) pełnowymiarowe kołpaki, felgi;18) komputer pokładowy;19) siedzenia w II i III rzędzie szybko i łatwo demontowane;10. Dostosowanie pojazdu:1) należy dodatkowo samochód wyposażyć w instalację najazdową, antypoślizgową, służącą do wjazdu wózków inwalidzkich, o długości nie krótszej niż 1800 mm oraz komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych;2) oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych.3) oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym w tym oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych, ostrzegawcze kierunkowskazy dachowe, loga realizowanego projektu i informacji o dofinansowaniu;4) poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osób z pojazdu,5) oznaczenie progów kolorami kontrastowymi.6) drzwi boczne z wysuwanym podestem.11. Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu):1) homologacja umożliwiająca dopuszczenie pojazdu do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami;2) karta gwarancyjna;3) instrukcja obsługi w języku polskim;4) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu;5) badania techniczne oraz atesty na urządzenia potwierdzające dostosowanie busa do transportu osób niepełnosprawnych;
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogami publicznymi do autoryzowanej stacji obsługi (ASO)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4