IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – 4 900,00 PLN, - dla części zamówienia nr 2 – 4 200,00 PLN, - dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN, - dla części zamówienia nr 4 – 1 100,00 PLN, - dla części zamówienia nr 5 – 1 400,00 PLN, - dla części zamówienia nr 6 – 450,00 PLN, - dla części zamówienia nr 7 – 1 400,00 PLN, - dla części zamówienia nr 8 – 700,00 PLN; - dla części zamówienia nr 9 – 700,00 PLN, - dla części zamówienia nr 10 – 450,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) zmiany miejsca wykonywania usługi określonego w § 4wzoru umowy w przypadku przeniesienia stacji obsługi zadeklarowanej w ofercie Wykonawcy do innej lokalizacji, z zastrzeżeniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczących miejsca wykonywania naprawy; 3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 4) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 5) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy z zastrzeżeniem postanowień § 17 wzoru umowy: a) zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który nie występuje jednocześnie jako inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; c) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-13, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski - PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 3/SZP/2020 na kompleksowe naprawy pojazdów w 2020 r. w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH, nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 1 są - Kompleksowe naprawy samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH, nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Elbląg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO FORD TRANSIT TARPAN/HONKER VOLKSWAGEN PASSAT LUBLIN MERCEDES OPEL ASTRA UAZ VOLKSWAGEN TRANSPORTER LAND ROVER OPEL INSIGNIA VOLKSWAGEN CRAFTER SKODA OCTAVIA OPEL VIVARO SCAM/AMZ SKODA SUPERB KIA CEED OPEL MOVANO DAF LF IVECO 40E13WM IVECO M40E CITROEN BERLINGO OPEL VECTRA MOTOCYKLE KAWASAKI Z800 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 2 907 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Elbląg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu, Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 2 są - Kompleksowe naprawy samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Elbląg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: IVECO STRALIS IVECO EUROCARGO IVECO TRAKKER STAR (wszystkie typy) JELCZ ZIŁ AUTOBUS SOLBUS AUTOBUS SCANIA TATRA 815 BRDM-2 AUTOBUS AUTOSAN CIĄGNIK URSUS CIĄGNIK ZETOR PRZYCZEPA 1-osiowa PRZYCZEPA 2-osiowa NACZEPA 2-osiowa NACZEPA PN-150 NACZEPA NS600W KRAZ 255B URAŁ 375 IVECO DAILY KOPARKO-ŁADOWARKO-SPYCHARKA PAD-36/3/400 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 2 477 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Elbląg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu. Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Konserwacja i naprawa POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 3 są - Konserwacje i naprawy POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości ELBLĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Elbląg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO TARPAN/HONKER SCAM/AMZ IVECO 40E13WM 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 544 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Elbląg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu, Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 4 są - Kompleksowe naprawy samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Braniewo 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO FORD TRANSIT TARPAN/HONKER VOLKSWAGEN PASSAT LUBLIN MERCEDES OPEL ASTRA UAZ VOLKSWAGEN TRANSPORTER LAND ROVER OPEL INSIGNIA VOLKSWAGEN CRAFTER SKODA OCTAVIA OPEL VIVARO SCAM/AMZ SKODA SUPERB KIA CEED OPEL MOVANO DAF LF IVECO 40E13WM IVECO M40E CITROEN BERLINGO OPEL VECTRA RENAULT MEGANE PEUGOT PARTNER HYUNDAI I30 pojazd czterokołowy QUAD 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 687 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Braniewo) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu. Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 4 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 5 są - Kompleksowe naprawy samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Braniewo 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: AUTOBUS AUTOSAN AUTOBUS SCANIA DAF IVECO TRAKKER STAR (wszystkie typy) BRDM JELCZ ZIŁ CIĄGNIK URSUS IVECO DAILY NACZEPA NS-600W PRZYCZEPA 1-osiowa PRZYCZEPA 2-osiowa 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 859 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Braniewo) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu. Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 5 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Konserwacja i naprawa POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 6 są - Konserwacje i naprawy POJAZDÓW SPECJALNYCH SŁUŻBY ZDROWIA nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BRANIEWO oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Braniewo 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO TARPAN/HONKER SCAM/AMZ IVECO 40E13WM 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 286 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika c) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Braniewo) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu. Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 6 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia są - Kompleksowe naprawy samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Bartoszyce. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO FORD TRANSIT TARPAN/HONKER Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne. IVECO DAILY LUBLIN MERCEDES 290 GD MOTOCYKL MZ ETZ-250 UAZ 469 B UAZ 452 ŻUK OPEL INSIGNIA VOLKSWAGEN CRAFTER SKODA OCTAVIA OPEL VIVARO SCAM SM 50 DAF LF OPEL ASTRA CHEVROLET LACETTI IVECO 40E13WM CITROEN BERLINGO RANAULT KANGOO 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 859 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Bartoszyce) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 7 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przediotem zamówienia w części zamówienia nr 8 są - Kompleksowe naprawy samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości BARTOSZYCE oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Bartoszyce. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: AUTOBUS AUTOSAN IVECO EUROCARGO IVECO TRAKKER STAR (wszystkie typy) JELCZ ZIŁ BRDM GAZ 66 CIĄGNIK URSUS PRZYCZEPA 1-osiowa PRZYCZEPA 2-osiowa NACZEPA NS-600W ZESPÓŁ SPALINOWO-ELEKTRYCZNY PAD 8-3/400/P1 na przyczepie 1,5t 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin – 429 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Bartoszyce) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu, Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 8 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w części zamówienia nr 9 są - Kompleksowe naprawy samochodów OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Morąg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: FIAT DUCATO TARPAN/HONKER VOLKSWAGEN CRAFTER SKODA OCTAVIA OPEL VIVARO OPEL INSIGNIA FORD TRANSIT MERCEDES 290 GD LUBLIN UAZ IVECO 40E13WM SCAM SM 50 KIA CEED pojazd czterokołowy QUAD 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 429 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Morąg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu, Podana ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową i będzie zależała od intensywności eksploatacji oraz możliwości obsługowo-naprawczych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na naprawy pojazdów. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 9 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowa naprawa samochodów CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I PRZYCZEP nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości MORĄG oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Morąg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: IVECO EUROCARGO IVECO TRAKKER AUTOBUS AUTOSAN H10.10 STAR 12.227 STAR 200 STAR 244 STAR 266 STAR 266M STAR 266M2 STAR 660 JELCZ ZIŁ CIĄGNIK URSUS PRZYCZEPA 1-osiowa PRZYCZEPA 2-osiowa 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 286 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Morąg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu. 1. Lokalizacja warsztatu, który będzie wykonywał usługi będące przedmiotem zamówienia - to miasto i gmina Morąg. 2. Wykaz rodzajów i typów marek pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi: IVECO EUROCARGO IVECO TRAKKER AUTOBUS AUTOSAN H10.10 STAR 12.227 STAR 200 STAR 244 STAR 266 STAR 266M STAR 266M2 STAR 660 JELCZ ZIŁ CIĄGNIK URSUS PRZYCZEPA 1-osiowa PRZYCZEPA 2-osiowa 3. Szacunkowa liczba roboczogodzin - 286 4. Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa obejmuje: a) naprawy bieżące elementów mechanicznych; b) naprawy bieżące instalacji elektrycznej c) naprawy blacharskie i lakiernicze d) naprawy (wulkanizacje) i wymiana ogumienia; e) wykonywanie niezbędnych dodatkowych napraw, przeglądów oraz regulacji wszystkich układów pojazdów przywracających pojazd do pełnej sprawności technicznej; 5. Regeneracja i naprawa podzespołów pojazdów obejmuje: a) obróbkę kompleksową, w wyniku której przywraca się podzespołom lub ich elementom wymagany kształt, wymiary, parametry i właściwości użytkowe niezbędne do dalszej pracy. b) regeneracji podlegać będą podzespoły będące elementami następujących układów ww. pojazdów: układ pneumatyczny, układ zasilania paliwem, układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, układ chłodzenia, układ smarowania silnika, układ hamulcowy, układ zawieszenia, elementy silnika 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) na żądanie Zamawiającego – bezpłatne przetransportowanie niesprawnego pojazdu z miejsca awarii (miasta lub gminy Morąg) do stacji obsługi Wykonawcy; b) udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy i minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne, c) wykonywania obsługi technicznej zgodnie z wymogami i zaleceniami producentów dla każdej marki i typu pojazdu (zgodnie z książkami przeglądów pojazdów) na podstawie zlecenia Zamawiającego, d) wykonywania napraw i obsługi sprzętem, narzędziami, przy użyciu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zalecanych i dopuszczonych przez producentów dla danej marki i typu pojazdu, e) uzgodnienia z Zamawiającym wykonania i kosztu napraw uszkodzeń ujawnionych podczas obsługi technicznej, które nie zostały wyszczególnione w zleceniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Marża na części i podzespoły w tym materiały eksploatacyjne użyte do naprawy pojazdów |
20,00 |
Okres udzielonej gwarancji na naprawy pojazdów |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 10 zostaje ustalony od dnia podpisania umowy, do dnia 05.12.2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy określoną odpowiednio dla części zamówienia w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.