Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy w okresie 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzybórz
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyGmina Międzybórz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy w okresie 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzybórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Międzybórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-513

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627856117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@miedzyborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miedzyborz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy w okresie 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bb7741-fb67-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyborz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 13.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem :
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyborz
13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą ,,Zbiorowy dowóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do zespołu placówek specjalnych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 8, 56-400 Oleśnica w okresie od 01.09.2021r. do 24.06.2022r.” – znak sprawy: GKIRG 271.1.2021.
13.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyborz oraz uznaje go za wiążący.

Pozostałe informacje zapisane w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
13.8. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
13.9. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
13.10. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Pozostałe informacje zapisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKiRG271.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1- Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy oraz odwóz do miejsca zamieszkania.
Usługa obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych pięć dni w tygodniu, z miejsca zamieszkania uczniów tj.: Klonów 4, Kraszów 32/6, Kraszów 53A, Niwki Kraszowskie 23, Niwki Kraszowskie 21/3, ul. Zacisze 13 w Międzyborzu, ul. Jana Pawła II 6 w Międzyborzu, ul. Wrocławska 34/4 w Międzyborzu, lub innego punktu ustalonego z rodzicami w obrębie danej miejscowości do Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 8, 56-400 Oleśnica na godzinę 7.50. Godzina odbiór uczniów po zajęciach zostanie ustalona przez Zamawiającego, Wykonawcę i Dyrektora placówki oświatowej.
Przewidywana długość trasy - ok. 48 km w jedną stronę.
Liczba uczniów do przewiezienia: 8 osób każda trasa.
Przewozy realizowane jednym autobusem/busem.
Miejsca siedzące dla uczniów 8 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2- Dowóz uczniów od poniedziałku do piątku na terenie Gminy Międzybórz do placówek oświatowych.
Usługa obejmuje dowóz dzieci pięć dni w tygodniu z miejsca zamieszkania uczniów (wg ustalonych przystanków autobusowych) do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzybórz na godz. 7.50 do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzybórzu, ul. Wrocławska 6-6a, 56-513 Międzybórz i na godzinę 8.20 do Szkoły Podstawowej w Bukowinie Sycowskiej, Bukowina Sycowska 20, 56-513 Międzybórz. Godzina odbioru uczniów i szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony przez Zamawiającego, Wykonawcę i Dyrektorów placówek oświatowych – wg załącznika nr 8b do specyfikacji warunków zamówienia.
Usługa dowozu realizowana będzie na podstawie biletów miesięcznych dla każdego dziecka dostarczonych przez wykonawcę, które będą zamawiane w cyklach miesięcznych wg. rzeczywistych potrzeb zamawiającego na dany miesiąc, na podstawie zamówienia przesłanego do wykonawcy drogą elektroniczną w terminie do 20 dnia poprzedzającego miesiąca kalendarzowego na miesiąc następny. Zamówienie będzie przesłane przez przedstawiciela Zamawiającego na adres email wykonawcy oraz będzie zawierać termin ich dostarczenia. Koszt wydruku biletów pokrywa wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia oraz przekazuje bilety Dyrektorowi danej Jednostki Oświatowej. Dowóz dzieci do szkół realizowany może być przez transport otwarty (dostępny dla innych pasażerów) połączony z dowozem uczniów. Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej z obwodu Gminy Międzybórz i ich opiekunów, z zachowaniem wszelkich wymogów wynikających z niniejszej umowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia każdorazowy przejazd dla opiekunów bez dodatkowego wynagrodzenia.
Przewidywana liczba km/1 dzień – ok. 308.
Wykaz miejscowości i liczba uczniów do przewiezienia - załącznik nr 8a.
Przewozy realizowane dwoma autobusami.
Usługa obejmuje przejazdy na biletach miesięcznych.
Arkusz kalkulacyjny dla realizacji usługi – załącznik nr 8c

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3- Dowóz uczniów od poniedziałku do piątku do Szkoły Podstawowej w Bukowinie Sycowskiej na trasie Drągówek – Łazisko- Domasławice-Bukowina Sycowska
Usługa obejmuje dowóz uczniów do szkoły Podstawowej w Bukowinie Sycowskiej z miejsca zamieszkania (wg ustalonych przystanków autobusowych) na trasie Drągówek, Łazisko, Domasławice, Bukowina Sycowska na godz. 8.20, odwóz po ostatniej lekcji ok. 15.30 (dokładna godz. odbioru uczniówi zostanie ustalona przez Zamawiającego, Wykonawcę i Dyrektora placówki oświatowej) – wg załącznika nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przewidywana długość trasy - ok. 14 km w jedną stronę
Liczba uczniów do przewiezienia: wg. załącznika nr 9.
Przewozy realizowane jednym autobusem/busem .
Miejsca siedzące dla dzieci wg. załącznika nr.9.
2) Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez Zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
a) Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług wykonanych i , wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
należycie wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną, całoroczną usługę dowozu uczniów do szkół wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;
Warunek będzie spełniony przy wykazaniu w/w doświadczenia dla dowolnej liczby części.
b) Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia dla każdej oferowanej części tj.
dla części 1:
co najmniej 1 autobusem/busem posiadającym minimum 10 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy oraz jednym zastępczym autobusem/busem na wypadek awarii;
dla części 2:
co najmniej 2 autobusami posiadającymi minimum po 50 miejsca siedzące, nie licząc miejsca kierowcy oraz jednym zastępczym autobusem na wypadek awarii;
dla części 3:
co najmniej 1 autobusem/busem posiadającym minimum 15 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy oraz jednym zastępczym autobusem/busem na wypadek awarii;

Autobusy muszą posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu / wiek nie może przekraczać 20 lat/, ubezpieczenie OC i NNW;
Pojazdy typu Bus muszą posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu / wiek nie może przekraczać 10 lat/, ubezpieczenie OC i NN

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

25.1. Zamawiający zawrze umowę zgodnie z warunkami określonymi w SWZ oraz ofercie Wykonawcy.
25.2. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
25.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Projektowane postanowienia zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ- wzór umowy.
25.4. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie zapisów Działu VII Rozdziału 3 ustawy pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI