Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Żmigród w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻmigród
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyGmina Żmigród
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-12
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Żmigród w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713853057

1.5.8.) Numer faksu: 713853057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irl@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Żmigród w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8748a04b-fb6e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001600/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Żmigród na rok szkolny 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRL.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie przewiduje przewóz dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie roku szkolnego w dni nauki. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 z późn. zm.).
2) Transport odbywał się będzie na terenie Gminy Żmigród oraz z i do miejscowości: Białawy, Białawy Wielkie, Czaplice, Czaplewo, Kaszyce Wielkie, Lubiel, Turzany, Zakrzewo, trasami i w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 9 autobusami rano i 9 popołudniu z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach, tj. 5 autobusów min. 39 miejsc siedzących, 4 autobusy min. 50 miejsc siedzących.
5) Szczegółowa liczba (tj. lista imienna) uczniów, dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wystawiania przez wykonawcę połówki biletu.
6) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu imiennych biletów miesięcznych dla uczniów przed 1.09.2021 r. na miesiąc wrzesień.
7) Imienne bilety miesięczne dla uczniów na każdy kolejny miesiąc Wykonawca jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ma być wydany bilet.
8) Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach w ilości niezbędnych biletów miesięcznych, tj. zmniejszenie lub zwiększenie ich ilości.
9) Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
10) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcznych biletów.
11) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.
12) W przypadku zawieszenia prowadzenia zajęć szkolnych we wszystkich szkołach lub pojedynczych placówkach ze względu na np. wprowadzenie obostrzeń z powodu zagrożenia epidemiologicznego, wystąpienia/wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, katastrofy budowlanej i wszelkich innych zjawisk i przypadków, które wpłyną na zawieszenie/odwołanie zajęć szkolnych Wykonawca:
a) Zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu środków pieniężnych za bilety miesięczne proporcjonalnie do liczby dni w miesiącu, w których przewóz się nie odbywał; przyjmuje się wartość 1 dzień = 1/30 wartości biletu miesięcznego; Zamawiający wystąpi pisemnie do Wykonawcy o zwrot nadpłaty, a Wykonawca zwróci środki pieniężne w terminie 14 dni od daty otrzymania pisma;
b) W miesiącach, w których z góry wiadomo, że nie będą prowadzone zajęcia lekcyjne nie będzie wystawiał biletów miesięcznych i nie będzie przysługiwało mu wynagrodzenie;
13) Szacunkowa łączna dzienna ilość kilometrów dla wszystkich tras (tj. przywozy i odwozy) wynosi: ~ 1056
14) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne.
15) W przypadku awarii pojazdu na trasie Wykonawca zabezpieczy na własny koszt dowóz dzieci i młodzieży do gminnych placówek oświatowych lub z gminnych placówek oświatowych.
16) Podstawienie na własny koszt innego pojazdu musi nastąpić nie później niż w ciągu godziny od planowanej godziny rozpoczęcia danego kursu w przypadku awarii pojazdu w czasie wykonywania tej usługi.
17) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
18) Przewozy mogą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób.
19) Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu – każdy dowożony uczeń musi mieć zapewnione miejsce siedzące.
20) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na każdym przystanku czytelnego rozkładu jazdy przed dniem 01.09.2021 r. oraz kontroli stanu rozkładu jazdy na przystanku w czasie trwania roku szkolnego.
21) Pojęcie przewozów szkolnych obejmuje: Dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania do wskazanej szkoły gminnej i zgodnie z szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami Odwozy dzieci ze szkół do punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania zgodnie z szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami
22) Wykonawca zapewni w każdym autobusie obecność 1 Opiekuna, który posiada:
a) co najmniej wykształcenie podstawowe;
b) zakończone szkolenie wstępne BHP (minimum 3 godziny instruktażu ogólnego i 8 godzin stanowiskowego - wykazane kartą szkolenia wstępnego BHP);
c) identyfikator ze zdjęciem poświadczony przez Zamawiającego;
23) Do obowiązków Opiekuna należy:
a) zapewnienie dzieciom i młodzieży dowożonych do (i z) gminnych placówek oświatowych bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) zapewnienie stałej opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu;
c) niedopuszczenie dzieci i młodzieży do ich przewozu w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
d) sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dziećmi i młodzieżą w autobusie w czasie wsiadania i wysiadania;
e) Opiekun ma zakaz opuszczania pojazdu, jeżeli w autobusie znajdują się dzieci.
24) Opiekun i kierowca autobusu są zobowiązani do kulturalnego zachowania wobec przewożonych dzieci i młodzieży. Kierowca prowadzący pojazd powinien współpracować z opiekunem w celu umożliwienia dzieciom i młodzieży komfortowego przejazdu do i ze szkół.
25) W przypadku udokumentowanych 2 skarg (skarga złożona pisemnie lub notatka służbowa pracownika Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie ze skargi wniesionej ustnie) złożonej na złe zachowanie kierowcy lub opiekuna w stosunku do przewożonych dzieci i młodzieży, lub też na nieuzasadnioną zmianę trasy powodującą dyskomfort jazdy, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia nowego kierowcy lub opiekuna.
26) W przypadku posiadania biletu na przejazd (miesięczny lub jednorazowy) przez pozostałych mieszkańców Gminy Żmigród Wykonawca umożliwi tym mieszkańcom skorzystanie z przejazdu (w miarę wolnych miejsc w autobusie).
27) Zastrzega się brak żądań zwrotu kosztów ze strony Wykonawcy w razie wystąpienia remontów dróg wchodzących w skład trasy, na których wystąpią czasowe objazdy.
28) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie do dnia podpisania umowy pełnej listy pojazdów wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dowodów rejestracyjnych oraz polis OC i NNW, jak również listy kierowców i opiekunów przydzielonych na poszczególne trasy wraz z podaniem numerów telefonów kontaktowych do kierowców i opiekunów. Lista pojazdów musi być tożsama w stosunku do treści oferty. Dopuszczalne są zmiany dotyczące pojazdów w stosunku do tych, które Wykonawca zawarł w ofercie, tylko wtedy, gdy pojazd zamieniony będzie na inny o nie gorszych parametrach technicznych (rok produkcji oraz liczba miejsc siedzących i klimatyzacja jeśli została zadeklarowana w formularzu ofertowym). Zmiana kierowcy możliwa jest, pod warunkiem posiadania wszystkich wymaganych przez prawo uprawnień przez nowego kierowcę.
29) Szacunkowa liczba uczniów wynosi 607. Liczba dni nauki szkolnej wynosi 185.
30) Rozliczenie za bilety następować będzie na podstawie faktycznie udokumentowanych i zatwierdzonych miesięcznych ilości biletów.
31) Prawidłowo wystawione faktury Wykonawcy będą realizowane przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty ich doręczenia Zamawiającemu wraz z wszelkimi innymi dokumentami stwierdzającymi ilościowe wykonanie usługi. Płatność dokonana będzie w formie przelewu na konto Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klimatyzacja

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - nie dotyczy
2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli będzie posiadał licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58)
3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - nie dotyczy
4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej:

Autobus data produkcji nie starsza niż 1993 r. - 9 pojazdów, w tym:
Autobus min. 39 miejsc siedzących -5 pojazdów
Autobus min. 50 miejsc siedzących - 4 pojazdy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) środków transportu – pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca, i do których Wykonawca ma tytuł prawny – minimum 9 pojazdów podstawowych (5 pojazdów minimum 39 osobowy i 4 pojazdy minimum 50 osobowy).
2. Zezwolenia na wykonanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi lub licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI