Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków, w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNO-MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W BOLKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001179343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolka 8B
1.5.2.) Miejscowość: Bolków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757413270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zosz@bolkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoszbolkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: GMINNO-MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W BOLKOWIE
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 614-10-62-934
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: BOLKA 8B
1.11.4.) Miejscowość: BOLKÓW
1.11.5.) Kod pocztowy: 59-420
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.11.9.) Numer telefonu: 757413270
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zosz@bolkow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zoszbolkow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków, w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95741b28-d32f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007620/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków, w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmzosz_bolkow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie się odbywała przy użyciu następujących narzędzi:
- https://miniportal.uzp.gov.pl
- https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczta elektroniczna: zosz@bolkow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający preferuje aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywała się elektronicznie za pośrednictwem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Zamawiającego: zosz@bolkow.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Gminno-Miejski Zespół Obsługi Szkól w Bolkowie. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: zosz@bolkow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@bolkow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/P/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków, w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych w dniach nauki wynikających z organizacji roku szkolnego. W przewozie będą brały udział osoby wskazane i zatrudnione przez Kierownika Gminno-Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół w Bolkowie do sprawowania opieki nad uczniami, którym będą zakupione imienne bilety miesięczne.
Uczniowie będą dowożeni do następujących placówek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa w Bolkowie, ul. Bolka 8c, 59 – 420 Bolków
- Szkoła Podstawowa w Kaczorowie, ul. Plac Pollaka 14 Kaczorów, 59 – 420 Bolków
- Szkoła Podstawowa w Lipie, Lipa 69, 59 -420 Bolków
- Szkoła Podstawowa w Sadach Górnych, Sady Górne 94 , 59 – 420 Bolków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Kryteria oceny ofert – Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
c) wniesiono poprawnie wadium,
d) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w SWZ,
e) złożone dokumenty, oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
f) cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) Cena = 90 %
2) Czas podstawienia autobusu zastępczego = 10 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone kryteria.
Ad. 1) Kryterium – cena („C”)
(90 % = 90 pkt)
Oferta z najniższą ceną otrzyma 90 pkt. Każda inna oferta otrzyma proporcjonalną niższą ilość punktów
w stosunku do ceny najniższej.
Najniższa zaoferowana cena brutto spośród złożonych ofert
C = -------------------------------------------------------------------------------------------- x 90 pkt.
Cena badanej oferty brutto
Ad. 2) Kryterium – czas podstawienia autobusu zastępczego („T”)
(10 % = 10 pkt)
W kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów. Najwyższą liczbę punktów tj. 10 otrzyma oferta, w której Wykonawca oświadczy, że czas podstawienia autobusu zastępczego będzie wynosił do 45 minut. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów zgodnie z poniższym opisem.
W ramach tego kryterium Zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w następujący sposób:
Czas podstawienia autobusu zastępczego przez Wykonawcę:
a) do 45 minut – 10 punktów
b) do 1 godziny – 5 punktów
c) do 1 godziny 15 minut – 2 punkty
d) powyżej 1 godziny 15 minut – 0 punktów
W formularzu ofertowym należy wskazać ile będzie wynosić czas podstawienia autobusu zastępczego w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów w obu kryteriach, czyli:
K – Łączna ilość otrzymanych punktów ( max. 100 pkt.)
K = C + T
Dokonanie oceny ofert nastąpi poprzez zsumowanie punktów uzyskanych w w/w kryteriach, a ofertą najkorzystniejszą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocena będzie dokonana
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 91 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku zaistnienia przesłanek wyszczególnionych w art. 226 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy – Zamawiający odrzuci ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
- złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ
01/P/2021) ; art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
- wykaże, że posiada uprawnienia do podejmowania i wykonywania transportu drogowego tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób, stosownie do postanowień ustawy z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.)
- posiada lub zobowiązuje się do posiadania przed podpisaniem umowy, zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym wydanych na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) w ramach linii regularnych obejmujące trasy (linie kursowe) określone według SWZ 01/P/2021.
3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
- złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ
01/P/2021)
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
- złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ
01/P/2021),
- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych;
- wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. uprawnienia do podejmowania i wykonywania transportu drogowego tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w transporcie osób, stosownie do postanowień ustawy z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.)
Wymagana forma: dokument składany jest w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2. oświadczenie, że Wykonawca posiada lub zobowiązuje się do posiadania przed podpisaniem umowy, zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) w ramach linii regularnych obejmujące trasy (linie kursowe) określone według SWZ 01/P/2021 - jeżeli posiadane zezwolenia wymagają dostosowania do rozkładu jazdy na rok szkolny 2021/2022 – załącznik nr 2b do SWZ 01/P/2021
Wymagana forma: oświadczenie składane jest w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wadium należy wnieść w pieniądzu kwocie 4.000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych 00/100).2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Gminno – Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół w Bolkowie: BS Jawor /O Bolków nr 29 8647 1059 0406 4288 2004 0002 z adnotacją: Wadium na „Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie gminy Bolków, w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych”
Uwaga:
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto.
Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium w określonym niżej terminie (data oraz godzina wpływu a nie data dokonania przelewu).
Wadium przechowywane jest na koncie nieoprocentowanym.
3. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert,
tj. do dnia 30 czerwca 2021 r. do godz. 11:00
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
5. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a) wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt 1,
b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
c) złożeniu wniosku przez Wykonawcę, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum , a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika. W przypadku wybrania za najkorzystniejszą oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika):
a) każdy z osobna – dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1a i VI.2a, VI.2b, VI.2c.
b) w przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt VI.1d dokument ten składa przynajmniej jeden
z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
c) pozostałe dokumenty wspólnie odpowiednio podpisane przez pełnomocnika składają Wykonawcy wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z Wykonawców, który będzie wykonywał usługę transportu w linii regularnej jest zobowiązany złożyć dokumenty wskazane w pkt VI.1b oraz VI.1c SWZ oddzielnie (tj. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym)
2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu z art. 57 pkt 2 ustawy oceniane będzie łącznie
z zastrzeżeniem pkt VI.5 pkt 1c.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza:a) Zmianę umowy w sytuacji, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, organizacyjna, techniczna lub działania siły wyższej takiej jak stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii, pandemii, z powodu czasowego częściowego lub czasowego całkowitego zawieszenia funkcjonowania placówek oświatowych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
b) W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
c) Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
d) Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.