Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-30
  • ZamawiającyGmina Bytom
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00090649
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000724896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orląt Lwowskich 12b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000724821

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łużycka 12a

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 2 w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243603658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arki Bożka 21

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-910

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

1) Gmina Bytom, Urząd Miejski w Bytomiu, Wydział Zamówień Publicznych - odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, wraz z osobami wyznaczonymi przez poszczególnych zamawiających do prac w komisji; Wydział Edukacji – odpowiedzialny za opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia oraz zapewnienie środków i zawarcie umowy w zakresie realizacji części zamówienia należącego do jego kompetencji; 2) Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 2 ul. Arki Bożka 21,Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 ul. Orląt Lwowskich 12 b i Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Łużycka 12 odpowiedzialne za opis przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości zamówienia oraz zapewnienie środków i zawarcie umowy w zakresie realizacji odpowiednio części zamówienia należącego do kompetencji ww. jednostek

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601ef937-d022-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001415/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Dowożenie uczniów do szkół i placówek oświatowych znajdujących się poza granicami Bytomia w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy dostępnej pod adresem:
https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/.
2. Zamawiający zaleca wykonawcy posiadanie konta na platformie. Instrukcje dotyczące korzystania z
platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w
postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są pod wskazanym powyżej adresem w zakładce
instrukcje. Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia
informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez
Internet.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Większe pliki
zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości.
Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby
zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą platformy.
5. Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.
6. Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną. Adres poczty elektronicznej
zamawiającego: zamowienia@um.bytom.pl. Jednocześnie zamawiający zastrzega, że ofertę należy
złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy. Przekazanie korespondencji poprzez pocztę
elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji
warunków zamówienia. Zamawiający prosi o przesyłanie zapytań do treści SWZ w wersji edytowalnej.8. Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ
udostępniane będą na Platformie, zgodnie z pkt 1.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fiz. w zw. z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016,
str.1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:1)administratorem Pani/Pana danych osob. jest
Prezydent Miasta Bytomia, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom 2)dane kontaktowe inspektora ochrony
danych osob. w Gminie Bytom: Inspektor IOD: Katarzyna Jurczyk-Kwiecień Urząd Miejski w Bytomiu,
ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, mail: pi@um.bytom.pl 3)Pani/Pana dane osob. przetwarzane będą na
podst. art.6 ust.1 lit.cRODO w celu zw. z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a
w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu
związanym z realizacją zamówienia) 4)Odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp
5)Pani/Pana dane osob. będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art.78 ust.4 ustawy Pzp) 6)Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osob. bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, zw. z udziałem w postępowaniu. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp 7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osob.
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22RODO 8)Posiada
Pani/Pan: a)na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osob. Pani/Pana dotyczących b)na
podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osob. (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników) c)na podstawie art.18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fiz. lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osob. Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO 9)nie przysługuje
Pani/Panu: a)w zw. z art.17 ust.3 lit.b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osob. b)prawo do
przenoszenia danych osob., których mowa w art.20RODO c)na podstawie art.21RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podst. prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osob. jest art.6 ust.1 lit.cRODO 10)Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy
obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14RODO względem osób fiz., których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio
pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5RODO 11)Skorzystanie przez osobę, której dane
osob. dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16RODO, nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp 12)W postępowaniu zgłoszenie żądania
ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.271.1.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczniów na trasie I -Transport do następujących placówek: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej, ul. Hajducka 22; Chorzów, Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Niebieski Zakątek” z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, ul. Opolska 21; Katowice, Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, ul. Grażyńskiego 17; Katowice, Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa „Arka Noego”, ul. Gromadzka 59
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczniów na trasie II -Transport do Zespółu Szkół Specjalnych nr 42 w Zabrzu
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczniów na trasie III -Transport do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tarnowskich Górach
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 2 razy w tygodniu, tj. w poniedziałki i w piątki lub inne dni zgodnie z rozkładem zajęć dziecka. Usługa obejmuje łącznie do 88 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transport uczniów na trasie IV -Transport do następujących placówek na terenie Gminy Bytom: I Liceum Ogólnokształcące, ul. Strzelców Bytomskich 11, Przedszkole Miejskie nr 21, ul. Olimpijska 1a, Branżowa Szkoła I Stopnia nr 8, ul. Józefczaka 40
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część obejmuje transport uczniów na trasach V – VIII, tj. Transport do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40, ul. Orląt lwowskich 12b w Bytomiu
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część obejmuje transport uczniów na trasach IX – XI, tj. Transport do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Łużycka 12a w Bytomiu
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część obejmuje transport uczniów na trasach XII – XV, tj. Transport do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2, ul. Arki Bożka 21 w Bytomiu
Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 187 dni wykonywania niniejszego zamówienia. W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy wszystkich części
Wykonawca winien posiadać:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadaną
w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 919)
lub
b) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2021 r. poz.919).

2. zdolności technicznej lub zawodowej - dotyczy części 1, 2, 3, 4 i 7
Dot. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą na daną trasę, którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą,
co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobą/osobami niepełnosprawnymi. Niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.).
Ta sama osoba nie może być wskazana na więcej niż jedną trasę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy wszystkich części;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu zostanie załączony do Wezwania) - dotyczy części 1, 2, 3, 4 i 7.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
- wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp składa każdy z wykonawców; w oświadczeniu każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- oświadczenie, z którego winno wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
- dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, gdy do przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,
2) zmiana trasy i ilości km w przypadku wystąpienia okoliczności (niezależnych od stron umowy) wymagających jej dokonania, bez zmiany stawki jednostkowej,
3) zmiany umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki
w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2.;
4) zmiany środka transportu w przypadku zwiększenia ilości dzieci objętych przewozem na danej trasie, która spowoduje brak możliwości dokonywania przewozu dotychczasowym pojazdem. Zmieniony środek transportu winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym
w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr maksymalnie do stawki obliczonej wg proporcji przewożonych osób (obliczonej wg reguły: dotychczasowa stawka podzielona na ilość osób przewożonych przed zmianą i pomnożona przez ilość osób po zmianie);
5) zmiana pojazdów wykorzystywanych przy realizacji umowy w przypadku wprowadzenia nowszych pojazdów i spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w specyfikacji warunków zamówienia oraz wskazanych w ofercie,
6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
7) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Dokonanie zmiany umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie drugiej Stronie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron na jej dokonanie. Wniosek, o który mowa powyżej winien zawierać w szczególności:
1) propozycję (zakres) zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany z niniejszej umowy;
4) informację lub dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany, np. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wykazanie wymaganego doświadczenia itp.
5. Zmiana umowy wymaga – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem:https://umbytom.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wskazana w ogłoszeniu pozycja planu postępowań dotyczy planu Gminy Bytom, tj. części 1-4 niniejszego postępowania.
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę szyby tylnej do Chevrolet Bolt- Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę szyby tylnej do Chevrolet Bolt, lub kol. klapa tylna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI