Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzerniejewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyGMINA CZERNIEJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3f9fb7-e308-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003546/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia,wycofania oferty, składania wniosków o wyjaśnienie SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przystąpieniem do wysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z aktualnymi i bieżącymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postępowania zgodnie z nimi.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 Rozdziału I SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021.SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie dzieciom i uczniom z terenu Gminy Czerniejewo, przejazdu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 poprzez zakup biletów miesięcznych (zadanie1) oraz wykonanie usługi przewozowej dzieci i młodzieży z terenu gminy Czerniejewo do szkół specjalnych w Gnieźnie (zadanie 2).
1.ZADANIE 1 - Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów, dojeżdżających do szkół podstawowych i przedszkoli na podstawie odpłatnych stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości określonej w SWZ, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i odwiezienie ich po zajęciach do miejsc oznaczonych przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu do miejscowości:
1) Trasa 1 – 12 osób
2) Trasa 2 – 27 osób
3) Trasa 3 – 42 osoby
4) Trasa 4 – 68 osób
5) Trasa 5 – 43 osoby
6) Trasa 6 – 54 osoby
7) Trasa 7 – 79 osób
Szczegóły tras opisano w załączniku do SIWZ
Szacunkowa łączna ilość dzieci na dzień 1 września 2021 r. – 325. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, dla których będą zakupione bilety
w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Przewidywane godziny, kursy i trasy - zgodnie z załącznikiem do SWZ. Godziny przywozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach/przedszkolach. Będzie to wiadome w drugiej połowie sierpnia po ułożeniu planu zajęć lekcyjnych na rok szkolny 2021/2022. Wykonawca ustali z Zamawiającym (Dyrektorem danej placówki) szczegółowy rozkład jazdy autobusów do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach. Wyznaczone trasy będą obowiązywały w jedną i drugą stronę, na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym.

2. ZADANIE 2 - usługi przewozowe dzieci i młodzieży z terenu gminy Czerniejewo do szkół specjalnych w Gnieźnie: Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego Nr 2 ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Przedszkola nr 10 Jana III Sobieskiego 22, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 Żwirki i Wigury 27, Szkoły Podstawowej nr 1 Jana 2A. Dowozy i odwozy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej według szczegółowego harmonogramu ustalonego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Trasy dowozów oraz liczba osób przewożonych może ulec zmianie w ciągu realizacji zamówienia.
Szacowana ilość km: 2300/m-c. Szczegółowy harmonogram przewozów zostanie ustalony z dyrektorami poszczególnych placówek na początku roku szkolnego. Przedstawiona szacunkowa ilość ta może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci lub zmian placówek oświatowych. Opiekę w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. Cena za 1 km podana w formularzu ofertowym przez wykonawcę, jest ceną stałą w okresie realizacji zamówienia.
Pojazd winien posiadać minimum 18 miejsc i być przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa. Usługa powinna być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.
3.Dowóz będzie realizowany zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych.
4.Szkoły nie zabezpieczają miejsc parkingowych dla autobusów przywożących dzieci .
5.Opiekę podczas dowożenia na podstawie art. 32 pkt.5 oraz art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082) zapewni Zamawiający.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22459000-2 - Bilety

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PZ - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: PG - pozostawanie w gotowości w przypadku, gdy działalność szkół/przedszkoli będzie czasowo zawieszona lub prowadzonaw trybie niestacjonarnym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:7.1 ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.7.2 UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.7.3 SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż200 000,00 zł.7.4 ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:7.4.1 doświadczenie wykonawcy:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, została wykonana lub jest wykonywana co najmniej jedna usługa na przywóz (dowóz) i odwóz uczniów do szkół w okresie minimum jednego roku szkolnego o wartości nie mniejszej niż100 000,00 zł.7.4.2 zdolności technicznej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2. Na wezwanie oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia załącznik nr 4.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2. Na wezwanie : a) Aktualna licencja lub zezwolenie, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym; b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innych dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Rozdziałem III SWZ pkt 6 - Warunki i zmiany umowy o wykonanie zamówienia - określone zostały w § 11 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złozyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) iudostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestrację pojazdu razem z tłumaczeniem z j.niemieckiego- Wolsztyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rejestrację pojazdu razem z tłumaczeniem z j.niemieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI