Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 na basen w Pawłowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPawłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyGMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113220
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 na basen w Pawłowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272371330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 65

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@pawlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.pawlowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Urząd Gminy Pawłowice

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000542764

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zjednoczenia 60

1.11.4.) Miejscowość: Pawłowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-250

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pawlowice.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://e-zp.pawlowice.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 na basen w Pawłowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f56c2dc7-e3e7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000614/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci z terenu gminy Pałowice na basen

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.pawlowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.pawlowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie pisemnej oraz elektronicznej za pośrednictwem Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne do obsługi postępowań przetargowych (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.pawlowice.pl Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.28.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023 polegającym na dowozie dzieci z terenu gminy na i z basenu w Pawłowicach znajdującego się w Gminnym Ośrodku Sportu przy ul. Szkolnej 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: powtórzenie zamówienia do 10% wartości podstawowej

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe – norma emisji spalin EURO

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium parametry techniczne - rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 poz. 919)

4. Zdolności technicznej lub zawodowej

4.1 W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanie co najmniej 1 usługi przewozowej osób przez okres co najmniej 10 miesięcy i o wartości minimum 50 tys. zł brutto,

4.2 W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać dysponowanie pojazdem przystosowanym do przewozu osób pojazd nie starszy niż 10 lat, wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe min. 50 + kierowca wraz z aktualnymi badaniami sprawności technicznej, siedzenia pasażerów muszą być z zagłówkami oraz wyposażone w pasy bezpieczeństwa,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany są określone w § 6 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zp.pawlowice.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI