ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA W 2022 ROKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻurawica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającyGmina Żurawica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299346
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA W 2022 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA W 2022 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daacc653-5422-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004139/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO SZKÓŁ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ŻURAWICA W 2022 ROKU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzania i przekazywania
dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
zawarta jest w rozdziale 2 pkt 1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół oraz biletów ulgowych na terenie Gminy Żurawica w 2022 roku.
2. Wykonawca w ramach prowadzonego transportu publicznego w dni nauki szkolnej, dostosowywać będzie rozkłady jazdy w sposób zapewniający przywóz uczniów do szkół na zajęcia rozpoczynające się - nie wcześniej niż o godz. 6:50 z przystanków na poszczególnych trasach. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół co najmniej na godz. 7:50. oraz dwukrotnie odwożone po zakończeniu zajęć z każdej placówki. W przypadku zmiany organizacji zajęć Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów.
3. Wykaz placówek oświatowych, do których dowożeni będą uczniowie:
- Szkoła Podstawowa im. Piotra Michałowskiego w Bolestraszycach nr 156,
- Szkoła Podstawowa im. Macieja Rataja w Wyszatycach nr 154,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Żurawicy
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194
37-710 Żurawica,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Żurawicy
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
37-710 Żurawica,
- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Orzechowcach nr 60,
- Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Maćkowicach nr 64,
- Szkoła Podstawowa im. Bł. Ks. Bronisława Markiewicza w Kosienicach.
4. Wykonawca w ramach prowadzonego transportu publicznego zobowiąże się prowadzić komunikację pomiędzy miejscowościami gminy Żurawica a miastem Przemyśl na poniższych liniach autobusowych:
- Przemyśl – Żurawica Rozrządowa,
- Przemyśl Dworskiego – Wyszatyce,
- Przemyśl Zakłady Płyt Pilśniowych – Wyszatyce,
- Przemyśl Orzechowce Batycze,
- Przemyśl Zakłady Płyt Pilśniowych – Maćkowice,
- Przemyśl Dworskiego –Maćkowice,
- Przemyśl Polna – Maćkowice,
- Przemyśl Wyszatyce przez Żurawicę,
- Przemyśl Kosienice przez Maćkowice,
- Buszkowice - Żurawica Szkoła przez Bolestraszyce.
5. Komunikacja na liniach o których mowa w ust 3 prowadzona będzie zgodnie z rozkładami jazdy przedłożonymi przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie zmiany rozkładu przewozów dotyczące trasy lub godzin kursowania muszą być uzgadniane co najmniej na 7 dni przed terminem ich wprowadzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

7. Prognozowana ilość sprzedaży biletów jednorazowych oraz miesięcznych uprawniających do ulg o których mowa w Uchwały Rady Gminy w Żurawicy z dnia 29 stycznia 2009 r.
nr XXIII/229/09 w sprawie zwolnień i ulg w opłatach za przewozy środkami komunikacji drogowej na terenie Gminy Żurawica wynosi:
8. 100% dla honorowych obywateli gminy Żurawica – 4 bilety jednorazowe,
9. 100% dla osób które znalazły się na wykazie osób uprawnionych do darmowych przejazdów prowadzonym przez Wójta Gminy Żurawica – 4 704 bilety jednorazowe,
10. 50% dla osób zamieszkałych na terenie gminy Żurawica, które ukończyły 70 rok życia – 15 516 bilety jednorazowe,
11. 50% dla osób zamieszkałych na terenie gminy Żurawica, które nabyły prawa emerytalne – 55 524 bilety jednorazowe,
12. Uczniowie dojeżdżający do szkół – 990 biletów miesięcznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie taborem autobusowym

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wprowadzenie ulg handlowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r poz. 919),

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej na wszystkie wypadki łącznie i każdy wypadek z osobna
w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł., w przypadku walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w BZP.


4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej dwóch usług polegających na transporcie publicznym na kwotę minimum 200 000 zł brutto,
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 -ma pojazdami z których każdy:
dopuszczony jest do ruchu zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce,
posiada liczbę pełnowymiarowych miejsc siedzących: 30 ÷ 50,
z układem drzwi 2-2 lub 1-2 skrzydłowe rozmieszczone równomiernie po prawej stronie, całkowicie niskopodłogowy lub częściowo niskopodłogowy z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy zgodnie z § 11 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego w ePUAP, na miniPotral link: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi transportowej - Kulno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa soli drogowej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Laboratoria przyszłości
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żurawica: Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej – ETAP I stan surowy otwarty
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Dowóz dzieci do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dobiegniew w roku szkolnym 2021/2022”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI