„UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W WYSOKOŚCI 2.880.000,00...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W WYSOKOŚCI 2.880.000,00 ZŁ.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻurawica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyGmina Żurawica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00293783
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W WYSOKOŚCI 2.880.000,00 ZŁ.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W WYSOKOŚCI 2.880.000,00 ZŁ.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5353edd-528b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004139/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W WYSOKOŚCI 2.880.000,00 ZŁ.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1
i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych)
(Dz.U.UE L119 z dnia4maja2016r.,str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem mail:daneosobowe@zurawica.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby l b podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawyP.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 880 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żurawica w 2021 r.

W celu określenia zdolności kredytowej Zamawiającego, udostępniono dokumenty wymienione
w załączniku nr 7 do SWZ i udostępnione na stronie internetowe Zamawiającego:

1)Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
- Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych w 20 ratach o wysokości 144 000,00 zł
- Okres spłaty kredytu: od 2022 roku do 2026 roku.
- Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, na podstawie pisemnej informacji Kredytobiorcy o terminie i wysokości uruchamianej transzy, która wpłacona będzie w złotych /PLN/ na rachunek bankowy Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Żurawicy 45 9113 0004 2001 0009 5123 0030

Uruchomienie poszczególnych transz kredytu następuje po złożeniu przez Kredytobiorcę pisemnej lub w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu przez bank.
Maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego, czas uruchomienia transzy kredytu do trzech dni roboczych po dniu złożenia przez Kredytobiorcę pisemnej dyspozycji wypłaty.

2) Kredytobiorca zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

3) Kredytobiorca zastrzega sobie możliwość wcześniejszej, spłaty rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamiar wcześniejszej spłaty kredytu zostanie zgłoszony bankowi
w formie pisemnej/elektronicznej przynajmniej na 7 dni przed planowaną spłatą. Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia.

4) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o WIBOR 1M + stała marża banku określona
w ofercie.

5) Odsetki do zapłaty za dany miesiąc wyliczane na podstawie stawki WIBOR 1M z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc za który naliczane będą odsetki plus stała marża.

6) Do obliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w danym roku (365 lub 366 dni) – uwzględnione lata przestępne.

7) Spłata odsetek następować będzie począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu I transzy kredytu, Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek.

8) Spłata odsetek następować będzie w ostatnim dniu miesiąca. W przypadku, gdy termin płatności rat kredytu i odsetek przypada na sobotę, niedzielę i święta termin spłaty zostaje zachowany, gdy zapłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tych dniach, za wyjątkiem miesiąca grudnia, gdy zapłata nastąpi w ostatnim dniu roboczym grudnia.

9) Kredytobiorca zastrzega sobie, iż w trakcie trwania umowy kredytowej, w przypadku powstania jakichkolwiek okoliczności powodujących, że marża banku lub prowizje uległyby zmianie lub powstałaby okoliczność opłacania przez Kredytobiorcę nowych marży lub prowizji - nie będą one dotyczyły Kredytobiorcy i niniejszej umowy kredytowej.

10) Zabezpieczeniem Kredytu będzie weksel własny In blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Gminy nie złoży kontrasygnaty na wekslu. Skarbnik złoży kontrasygnatę na deklaracji wekslowej oraz na umowie kredytowej.

11)Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego w ePUAP, na miniPotral link: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 2000 zł - Dynów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 2000 zł na 3 miesiące. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI