“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleczew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-27
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00212775
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632700-980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2818fe-ee1d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się po zalogowaniu się na założone konto i wchodzi w szczegóły, przechodzi do zakładki „Komunikacja” wybiera opcję „Utwórz wiadomość”, wskazuje „Kategorię wiadomości” i wprowadza „Wiadomość”, można dodać załącznik poprzez opcję „Dołącz plik”. Wykonawcy są zobowiązani do składania ofert, oświadczeń i innych dok. po rejestracji Wykonawcy na ww.portalu. Wykonawca, przystępując do postępowania tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta, logując się, akceptuje warunki korzystania ze strony są określone w regulaminie pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf
uznaje za wiążący.Szczegółowa instr. obsługi jest pod adresem:
https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-a8f1811276b5880f1c9ca0ca08abcbfe.pdf.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z ww. instrukcją oraz treścią SWZ.Każdy załączany plik, zawierający ofertę, dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa, musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki „Komunikacja”, która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości.Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Pliki podpisane podpisem zewnętrznym XAdES załączać wraz z plikiem podpisu; formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden ze sposobów: z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem dodać oddzielnie jako załącznik lub spakować razem plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty. Wymagania dostęp do sieci Internet o przepustowości min.1 Mb/s;komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;zainstalowana co najmniej jedna przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program do obsługi formatów .pdf, np. Acrobat Reader; dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB: rekomendowane przez Zamawiającego formaty przesłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip;Zamawiający dopuszcza inne, formaty kompresji danych m.in. format .rar, pod warunkiem, że w przypadku gdy wykorzystany przez Wykonawcę format kompresji danych uniemożliwi jego otworzenie przez Zamawiającego za pomocą programu 7-zip, ofertę taką uznaje się za podlegającą odrzuceniu; pliki załączone i zapisane przez Wykonawcę na stronie postępowania nie są widoczne dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występują jako zaszyfrowane do upływu terminu składania ofert;jako czas złożenia oferty przez stronę internetową prowadzonego postępowania przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż ofertę”; czas jest prezentowany w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze strefą czasową na komputerze; czas serwera strony internetowej prowadzonego postępowania jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne dla Wykonawcy.Oferta złożona bez zachowania formy elektronicznej, będzie odrzucona.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” jest Centrum Usług Wspólnych, pl. Kościuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt
e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest ustawa
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Pani/Pana danych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą podmioty i osoby zainteresowane, gdyż co do zasady postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa powyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem ograniczenia dostępu do Państwa danych uzasadnionych ochroną prywatności.
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych oraz odwozu po zajęciach w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023 tj. od 1.09.2022r. do 23.06.2023r.
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób ustawy z dnia 6 września 2021r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022r., poz. 180 ze zm.).
Oznaczenie według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):

Główny Przedmiot CPV : 60100000–9 -Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowy kod CPV : 60130000–8 - Usługi w zakresie specjalistycznego
transportu drogowego

Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi: od dnia 01.09.2022 r.
Termin zakończenia świadczenia usługi: 23.06.2023 r.
Szacunkowa ilość dni z dowozami i odwozami w roku szkolny 2022/2023
w realizowanym zamówieniu: 186 dni. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych – lub inne nieprzewidziane zdarzenia-liczba planowanych dni wykonania usługi może ulec zmianie.

1. Zakres zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje:
Część I zamówienia

Przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie,
ul. Parkowa 10, 88-320 Strzelno
Terminy kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 124 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do placówek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
Adres Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie
ul. Parkowa 1
88-320 Strzelno

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Kleczew - rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Kleczew oraz przewidywane trasy:
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny –Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno (4 razy w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Adamowo, 62-541 Budzisław Kościelny - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny (4 razy w tygodniu)
Dowóz: Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny – Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno
(1 raz w tygodniu)
Odwóz: Strzelno, Parkowa 10, 88-320 Strzelno - Słowiki, 62-541 Budzisław Kościelny
(1 raz w tygodniu)
Liczba dowożonych osób: 2 dzieci oraz jeden opiekun.
Opiekę dzieci i młodzieży niepełnosprawnej podczas przewozu zapewnia Zamawiający.
Opiekun, dla którego Wykonawca zapewnia miejsce siedzące, wsiada i wysiada w miejscowości Słowiki.
Dowóz dziecka z miejsca jego zamieszkania do placówki oświatowej (rozpoczęcie dowozu około godz. 7.15, przyjazd do placówki oświatowej najpóźniej na godz. 7.55) oraz odwiezienie po zakończeniu zajęć do domu (odbiór dziecka z placówki oświatowej między godz. 14.30 - 15.15 – do uzgodnienia), odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie dowozów. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający poinformuje o zmienionym rozkładzie jazdy najpóźniej na 12 godziny przed planowaną godziną przewozu drogą e-mail na adres podany w umowie. Jeżeli jednak konieczność zamiany rozkładu jazdy powstanie po tym terminie – tj. na krócej niż 12 godzin przed planowaną godziną przewozu – a Wykonawca nie rozpoczął jeszcze wykonywania przewozu – Strony będą zgodnie dążyć do zmiany rozkładu jazdy w tym dniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów wskazanych do realizacji zamówienia zawartych w załaczniku nr 4 do SWZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu :
zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:

Część II zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy ( 2 semestry szkolne), o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty
dysponuje sprzętem: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
Część II zamówienia: co najmniej jednym pojazdem samochodowym będący w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 6 osób na miejscach siedzących oraz dodatkowo osobę opiekuna oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC.
W wykazie należy podać; Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
Zamawiający zaznacza, iż nie przewiduje się, dla żadnej części zamówienia, konieczności przewozu osób, których niepełnosprawność wiąże się z poruszaniem się na wózku inwalidzkim, w związku z powyższym nie jest wymagane użycie pojazdów specjalnych przystosowanych do przewozu osób na niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, tj. pojazdów zdefiniowanych w art. 2 pkt 36 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
UWAGA !Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów wskazanych do realizacji zamówienia zawartych w załączniku nr 4 do SWZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu :
zdolności występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 180), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej:
Część I zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do placówek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy (2 semestry szkolne),
o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

dysponuje sprzętem: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
Część I zamówienia: co najmniej jednym pojazdem samochodowym będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 2 osoby na miejscach siedzących oraz dodatkowo osobę opiekuna oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC.
Zamawiający zaznacza, iż nie przewiduje się, dla żadnej części zamówienia, konieczności przewozu osób, których niepełnosprawność wiąże się z poruszaniem się na wózku inwalidzkim, w związku z powyższym nie jest wymagane użycie pojazdów specjalnych przystosowanych do przewozu osób na niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich, tj. pojazdów zdefiniowanych w art. 2 pkt 36 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
UWAGA !Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w SWZ (Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia).
Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę przez okres 10 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
Wykaz osób realizujących zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik
nr 5 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania ww. zamówienia publicznego.
Wykaz potencjały technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „Pzp”,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
– sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Odpis lub informacja z krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ.
dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
800,00 zł. – na I część zamówienia,
1 000,00 zł – na II część zamówienia.
Forma wadium - Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Słupcy Odział w Kleczewie nr 53 8542 0001 3300 0169 0015 0893 w tytule przelewu należy wskazać „Wadium do zamówienia w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji): „Wykonanie usługi w zakresie dowozów
i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023” – część ……... zamówienia,
nr postępowania: CUW.231.2.2022
Ustawowo wyłączona jest możliwość uiszczenia wadium jako wpłaty gotówki na konto bankowe Zamawiającego. Wykonawca powinien dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu wadium z rachunku bankowego w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu ( odrębnie – odrębnym przelewem, na każdą część zamówienia) za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźnika, który dysponuje solówka od 7, 5 dmc - Leszno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam przewoźnika, który dysponuje solówka od 7, 5 dmc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI