"Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleczew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-28
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00212477
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 7 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kleczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2700-980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.edukacja.kleczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4125dafb-ee10-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021587/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Strona internetowa prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się po zalogowaniu się na założone konto i wchodzi w szczegóły, przechodzi do zakładki „Komunikacja” wybiera opcję „Utwórz wiadomość”, wskazuje „Kategorię wiadomości” i wprowadza „Wiadomość”, można dodać załącznik poprzez opcję „Dołącz plik”. Wykonawcy są zobowiązani do składania ofert, oświadczeń i innych dok. po rejestracji Wykonawcy na ww.portalu. Wykonawca, przystępując do postępowania tj. rejestrując się bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta, logując się, akceptuje warunki korzystania ze strony są określone w regulaminie pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf
uznaje za wiążący.Szczegółowa instr. obsługi jest pod adresem:
https://sidaspzp.pl/static/executor_instruction-a8f1811276b5880f1c9ca0ca08abcbfe.pdf.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z ww. instrukcją oraz treścią SWZ.Każdy załączany plik, zawierający ofertę, dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa, musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę wysłania wiadomości wraz z załącznikiem z poziomu zakładki „Komunikacja”, która prezentowana jest również w wysłanej wiadomości.Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Pliki podpisane podpisem zewnętrznym XAdES załączać wraz z plikiem podpisu; formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAdES należy dodać w jeden ze sposobów: z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisywany, a plik z podpisem dodać oddzielnie jako załącznik lub spakować razem plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty. Wymagania dostęp do sieci Internet o przepustowości min.1 Mb/s;komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;zainstalowana co najmniej jedna przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program do obsługi formatów .pdf, np. Acrobat Reader; dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB: rekomendowane przez Zamawiającego formaty przesłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip;Zamawiający dopuszcza inne, formaty kompresji danych m.in. format .rar, pod warunkiem, że w przypadku gdy wykorzystany przez Wykonawcę format kompresji danych uniemożliwi jego otworzenie przez Zamawiającego za pomocą programu 7-zip, ofertę taką uznaje się za podlegającą odrzuceniu; pliki załączone i zapisane przez Wykonawcę na stronie postępowania nie są widoczne dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występują jako zaszyfrowane do upływu terminu składania ofert;jako czas złożenia oferty przez stronę internetową prowadzonego postępowania przyjmuje się moment otrzymania żądania przez serwer po kliknięcia w opcję „Złóż ofertę”; czas jest prezentowany w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze strefą czasową na komputerze; czas serwera strony internetowej prowadzonego postępowania jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne dla Wykonawcy.Oferta złożona bez zachowania formy elektronicznej, będzie odrzucona

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów” jest Centrum Usług Wspólnych, pl. Kościuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980; Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) Odbiorcami Pani/Pana danych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą podmioty i osoby zainteresowane, gdyż co do zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa powyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem ograniczenia dostępu do Państwa danych uzasadnionych ochroną prywatności. Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych w okresie 10 miesięcy roku szkolnego 2022/2023, tj. od 01.09.2022r. do 23.06.2023r., z wyłączeniem okresu ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kleczew - na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy dla uczniów następujących placówek oświatowych Gminy Kleczew: Zespół Szkolno – Przedszkolny w Budzisławiu Kościelnym, Szkoła Podstawowa w Sławoszewku, Szkoła Podstawowa w Koziegłowach, Szkoła Podstawowa w Złotkowie.
Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 988 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
CPV: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak możliwości podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę i jednorodność przedmiotu zamówienia. Taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 7 do oferty zawartej w SWZ, zobowiązania podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji ww. zamówienia.
Opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej zapewni Zamawiający, a Wykonawca w ramach usługi zapewni darmowy przejazd dla
6 opiekunek, po jednej opiekunce na każdej trasie. Zamawiający ustali na każdej trasie
z Wykonawcą miejsce, z którego Wykonawca zabierze opiekuna dla danej grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów, opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego.
Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Wykonawca opracuje optymalne trasy dowozu i rozkłady jazdy autobusów w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejscowości, w której uczeń wsiada, do danej szkoły - najpóźniej do godz. 7:55 oraz ze szkoły do miejscowości w której uczeń wsiadał, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc siedzących) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów.
W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wyjściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie.
Zamawiający wymaga, aby autobusy służące Wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia (wykazane w załączniku nr 5 do SWZ), nie były starsze niż 16 lat. Autobus zastępczy w przypadku awarii każdorazowo powinien spełniać parametry zbliżone/analogiczne do autobusu czasowo wyłączonego ze świadczenia usług (każdorazowo wymagana będzie zgoda Zamawiającego) i w żadnym przypadku nie może być starszy niż 16 lat.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za przednią szybą autobusu umieszczał dodatkowo widoczną tablicę o treści „Przewóz uczniów”.
Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w artykule 95 ustawy Pzp. W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu Pracy. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia (kierowcy) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 ze zm.).
sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy § 7 - załącznik nr 9 do SWZ.
w celu zapewnienia warunków bezpieczeństwa przewożonym uczniom Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia własnych, lub zlecania odpowiednim służbom i inspekcjom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego i inne), kontroli sposobu prowadzenia dowozu i spełniania przez Wykonawcę ustalonych warunków jego realizacji.
Przystanki muszą być zlokalizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w sposób zapewniający bezpieczeństwo dzieci i innych użytkowników drogi publicznej.
Wykonawca we własnym zakresie współpracuje z zakładami odpowiedzialnymi za utrzymanie dróg na trasach dowozu w sprawach przejezdności i bezpiecznego stanu dróg, po których prowadzą trasy dowozu (zwłaszcza w okresie zimowym).
Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu
z Zamawiającym – w sposób uwzględniający punktualne dotarcie uczniów na zajęcia i powrót po zajęciach w szkole.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zakupywanych biletów na poszczególnych trasach w poszczególnych miesiącach – w zależności od ilości dzieci korzystających z dowozów.
Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej – zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm).
Przewidywana ilość dni nauki w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. -wynosi 186 dni.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest w ramach udzielonego zamówienia zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
Okres realizacji zamówienia może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2022/2023 lub ich zawieszenia.
Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością pojazdów, zapewniającą dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2022r., poz. 180 ze zm.).
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania autobusu rezerwowego i do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu.
Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, wprowadzenia dodatkowych zajęć, zmiany organizacji roku szkolnego, zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych przy uwzględnieniu nauczania zdalnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów zewnętrznych, skrócenia zajęć, itp. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowią dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.
Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dla uczniów
na określonej trasie.
Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia:
ilość uczniów: - od 1 wrzesień 2022r. do 23 czerwca 2023r.: dziennie – ok. 281 uczniów,
ilość dni dowozów w okresie od 1 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. - 186 dni,
Powyższe dane są danymi szacunkowymi i zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdów wskazanych do realizacji zamówienia zawartych w załaczniku nr 5 do SWZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 13 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu :
zdolności występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
posiada odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp;
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia, taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, tj. minimum 6 autobusami + 1 autobus zastępczy, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że spełnia warunku udziału w postępowaniu samodzielnie (Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SWZ) lub w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku nr 7 do SWZ, dysponuje ww. potencjałem technicznym.
Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie co najmniej 6 osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia autobusów oraz spełniają wymagania określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022. poz. 988 ze zm.) - Wykonawca przedłoży potencjał kadrowy zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. posiada doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert na wartość każdego z zamówień, min. 50 000,00 zł, przy czym okres realizacji każdego zamówienia nie może być krótszy niż okres 6 miesięcy (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ).Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w SWZ (Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia).
Wykaz usług realizowanych przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz osób realizujących zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania ww. zamówienia publicznego.
Wykaz potencjały technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „Pzp”,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Odpis lub informacja z krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 8 do SWZ.
Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł.
Forma wadium - Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Słupcy Odział w Kleczewie nr 53 8542 0001 3300 0169 0015 0893 w tytule przelewu należy wskazać „Wadium do zamówienia w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji): „Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kleczew w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów”, nr postępowania: CUW.231.1.2022
Ustawowo wyłączona jest możliwość uiszczenia wadium jako wpłaty gotówki na konto bankowe Zamawiającego. Wykonawca powinien dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu wadium z rachunku bankowego w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi uznanie środków na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy 2 zestawów chłodni - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy 2 zestawów chłodni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI