Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Tomyśl
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • ZamawiającyGMINA NOWY TOMYŚL
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00232016
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 26 600

1.5.8.) Numer faksu: 61 44 22 754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowytomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e090c418-f83d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028484/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/633274

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/633274

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
a) www.platformazakupowa.pl
b) poczta elektroniczna: zamowienia@nowytomysl.pl
2. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nowy Tomyśl z siedzibą w 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33;.2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu można się skontaktować pod nr tel. 61 4426650, e-mail: j.kimstacz@nowytomysl.pl" 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów do jednostek oświatowych oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023.

Przewóz uczniów do szkół podstawowych oraz przedszkoli na terenie gminy Nowy Tomyśl wraz z opieką w komunikacji zamkniętej zapewnioną przez Wykonawcę.
Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek.
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 299 km w poniedziałki, środy, czwartki i piątki oraz ok. 319 km we wtorki. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do jednostek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu. Przewóz pasażerów winien odbywać się pojazdami zapewniającymi bezpieczeństwo i miejsca siedzące dowożonych uczniów.

Rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Nowy Tomyśl oraz przewidywane trasy:

Trasa 1 Paproć – Glinno – Nowy Tomyśl

Dowóz (przewóz w dni nauki szkolnej):
Paproć – Szkoła Podstawowa nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 2 – Glinno - Szkoła Podstawowa nr 2 - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" - Szkoła Podstawowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 1
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 6:35

Odwóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 1 - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" - Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Glinno - Szkoła Podstawowa nr 1 - Paproć
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 12:45

Odwóz 2 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 1 - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" - Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Glinno - Szkoła Podstawowa nr 1 - Paproć
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 15:15


Trasa 2 Glinno – Wytomyśl – Nowy Tomyśl

Dowóz (przewóz w dni nauki szkolnej):
Nowy Tomyśl – Stary Tomyśl – Kozie Laski - Szkoła Podstawowa w Wytomyślu – Kozie Laski – Stary Tomyśl - Szkoła Podstawowa nr 1
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 7:00

Odwóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu – Kozie Laski – Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 13:18

Odwóz 2 (przewóz we wtorki, środy i piątki):
Szkoła Podstawowa nr 1 – Stary Tomyśl – Kozie Laski - Szkoła Podstawowa w Wytomyślu – Kozie Laski – Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 14:10

Odwóz 3 (przewóz we wtorki):
Szkoła Podstawowa nr 1 – Stary Tomyśl – Kozie Laski - Szkoła Podstawowa w Wytomyślu – Kozie Laski – Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 15:00

Odwóz 4 (przewóz w poniedziałki i czwartki):
Szkoła Podstawowa nr 1 – Stary Tomyśl – Kozie Laski - Szkoła Podstawowa w Wytomyślu – Kozie Laski – Stary Tomyśl – Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 15:10


Trasa 3 Nowy Tomyśl – Przyłęk – Nowy Tomyśl

Dowóz (przewóz w dni nauki szkolnej):
Róża – Stary Tomyśl – Glinno - Szkoła Podstawowa nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Przyłęk - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" - Szkoła Podstawowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 2
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 6:50


Odwóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" – Przyłęk - Szkoła Podstawowa nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Glinno – Stary Tomyśl – Róża - Szkoła Podstawowa nr 2
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 12:50

Odwóz 2 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 - Przedszkole nr 3 "Bajkowe Zacisze" – Przyłęk - Szkoła Podstawowa nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Glinno – Stary Tomyśl – Róża
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 15:30


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów do jednostek oświatowych oraz odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023.

Przewóz uczniów do szkół podstawowych oraz przedszkoli na terenie gminy Nowy Tomyśl wraz z opieką w komunikacji zamkniętej zapewnioną przez Wykonawcę.
Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Przewidywana średnia dzienna ilość kilometrów ok. 347 km. Zamawiający zaznacza, że powyższe dane odnośnie liczby kilometrów są wartością szacunkową i rzeczywista ilość kilometrów może ulec zmianie w zależności od liczby dzieci, które będą korzystać z przewozu do jednostek oświatowych, rzeczywistych warunków drogowych oraz od faktycznej liczby dzieci dowożonych w danym dniu.
Przewóz pasażerów winien odbywać się pojazdami zapewniającymi bezpieczeństwo i miejsca siedzące dowożonych uczniów.

Rozmieszczenie uczniów na terenie Gminy Nowy Tomyśl oraz przewidywane trasy:

Trasa 1 Nowy Tomyśl – Sękowo – Nowy Tomyśl

Dowóz (przewóz w dni nauki szkolnej):
Sękowo - Szkoła Podstawowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 2
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 6:50
Odwóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Sękowo - Szkoła Podstawowa nr 2
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 12:50

Odwóz 2 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 3 – Sękowo
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie: 15:28


Trasa 2 Sątopy – Róża - Bukowiec

Dowóz (przewóz w dni nauki szkolnej):
Bukowiec – Biała Wieś – Sworzyce - Zespół Przedszkolno - Szkolny w Bukowcu - Sątopy – Nowa Róża – Róża – Nowa Róża – Szkoła Podstawowa w Sątopach
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 6:58

Odwóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Zespół Przedszkolno - Szkolny w Bukowcu - Sworzyce – Biała Wieś – Bukowiec – Szkoła Podstawowa w Sątopach - Nowa Róża – Róża – Nowa Róża – Sątopy
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 12:35

Odwóz 2 (przewóz w poniedziałki i czwartki):
Szkoła Podstawowa w Sątopach - Nowa Róża – Róża – Nowa Róża – Sątopy - Zespół Przedszkolno - Szkolny w Bukowcu - Sworzyce – Biała Wieś – Bukowiec
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 14:30

Odwóz 3 (przewóz we wtorki, środy i piątki):
Zespół Przedszkolno - Szkolny w Bukowcu - Sworzyce – Biała Wieś – Bukowiec – Szkoła Podstawowa w Sątopach - Nowa Róża – Róża – Nowa Róża – Sątopy
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 14:30

Trasa 3 Chojniki – Cicha Góra – Boruja Kościelna

Dowóz 1 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Chojniki – Grubsko – Szarki - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej – Kuźnica Zbąska – Boruja Nowa – Boruja Kościelna - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 6:45

Dowóz 2 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Nowy Tomyśl – Cicha Góra – Boruja Kościelna - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej – Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 7:20
Odwóz 1 (przewóz w poniedziałki, środy, piątki):
Nowy Tomyśl - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej - Boruja Kościelna - Cicha Góra - Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 14:45

Odwóz 2 (przewóz we wtorki i czwartki):
Nowy Tomyśl - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej - Boruja Kościelna - Cicha Góra - Nowy Tomyśl
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 16:00

Odwóz 3 (przewóz w dni nauki szkolnej):
Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej - Boruja Kościelna – Boruja Nowa – Kuźnica Zbąska – Boruja Nowa - Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej – Cicha Góra – Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej – Chojniki – Grubsko - Szarki
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 13:00

Odwóz 4 (przewóz w poniedziałki, środy, piątki):
Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej - Boruja Kościelna – Boruja Nowa – Kuźnica Zbąska – Boruja Nowa – Szarki – Grubsko - Chojniki
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 14:55

Odwóz 5 (przewóz we wtorki i czwartki):
Szkoła Podstawowa w Borui Kościelnej – Szarki - Grubsko – Chojniki - Boruja Kościelna – Boruja Nowa – Kuźnica Zbąska – Boruja Nowa
Przewidywany czas rozpoczęcia o godzinie 15:45

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca (dla wszystkich części zamówienia) wykaże, że posiada:
a) licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2022 poz. 180), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:

Część I zamówienia:
co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do jednostek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy (2 semestry szkolne),
o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;

Część II zamówienia:
co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów do jednostek oświatowych trwającą minimum 10 miesięcy (2 semestry szkolne),
o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;

b) dysponuje sprzętem:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
Część I zamówienia:
- co najmniej 3 autobusami będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 40 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC,
Część II zamówienia:
- co najmniej 3 autobusami będącym w stanie jednorazowo przewieźć co najmniej 50 osób na miejscach siedzących oraz posiadający ważne ubezpieczenie OC.

W wykazie należy podać; Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego.
UWAGA!
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 PZP f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dla wszystkich części zamówienia
a) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

d) licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 180).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
• Wykonawcę,
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, o ile dotyczy,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 10.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ), o ile dotyczy,
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 14.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 10.13.-10.22 SWZ,
7) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/633274

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca - Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę naczepy samowyładowczej do transportu surowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI