Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIłowo-Osada
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • ZamawiającyGMINA IŁOWO-OSADA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00232015
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA IŁOWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.8.) Numer faksu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2316d76-f83f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013207/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ilowo-osada.biuletyn.net/?bip=2&cid=329&id=3057

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Iłowo-Osada, l. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iłowo-Osada jest Pani/Pani Michał Cupiał, iod@ugilowo-osada.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Iłowo – Osada w oparciu o zakupione bilety miesięczne szkolne, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie” oznaczonym, jako RI.271.3.2022.PN prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września
2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Ri.271.3.2022.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dowóz/odwóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie gminy Iłowo – Osada w oparciu o zakupione bilety miesięczne szkolne. Bilety obejmować będą trasy dowozu i odwozu uczniów poprzez wskazane miejscowości oraz liczbę uczniów według Załączników nr 3a do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ogólna liczba dowożonych i odwożonych uczniów w szkołach – 146 – liczba uczniów służy jedynie do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych uprawniających uczniów placówek oświatowych na terenie Gminy Iłowo-Osada do korzystania z usług przewozów oferowanych przez Wykonawcę.
Zamawiający zapewni opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
Ustalając trasę usługi Wykonawca uwzględni każdorazowy odbiór i odwóz opiekuna tj. rozpoczęcie/zakończenie trasy z pod budynku placówki oświatowej.
W przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących transportu drogowego lub zbiorowego powodujących niecelowość kontynuacji zawartej umowy (w szczególności w zakresie systemu transportowego) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem lecz nie wcześniej niż 35 minut przed ich rozpoczęciem. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostanie ustalone w formie załącznika do podpisanej umowy. Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Zamawiający zastrzega sobie w porozumieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności podyktowane potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia osobom dowozu do szkoły.
Wykonawca ma obowiązek uzgodnić takie zmiany chyba, że wykaże uzasadnione przyczyny braku uzgodnienia. Zmiany, o których mowa wyżej wchodzą w życie w terminie uzgodnionym przez obydwie strony, po uzyskaniu przez Wykonawcę zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym (o ile zmiana zezwolenia będzie niezbędna). Zmiany te nie będą w znaczny sposób wpływać na zakres świadczeń i zobowiązań Wykonawcy.
Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, a także dni wolnych ustalonych przez dyrektorów szkół. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do przewozu uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane przez szkoły po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy przez dyrektorów szkół z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający ma prawo do kontroli zgodności funkcjonowania rozkładów jazdy oraz innych warunków umowy ze stanem faktycznym (kontroli działalności) w każdym czasie w okresie obowiązywania niniejszej umowy na każdej trasie. Kontroli będą dokonywać osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek umożliwić przeprowadzanie kontroli przez Zamawiającego.
Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób w pojeździe w czasie przewozu, w razie konieczności kierowca pojazdu pomaga uczniom wejść do pojazdu i wyjść z pojazdu. Kierowca współpracuje z osobą sprawującą opiekę nad dziećmi tzn. jest zobowiązany do pomocy opiekunowi przy wejściu i wyjściu dzieci z pojazdu w razie takiej konieczności.
W razie awarii uniemożliwiającej lub opóźniającej przyjazd, kierowca natychmiast powiadomi odpowiednio dyrekcje szkoły, z kolei szkoła powiadomi telefonicznie o zaistniałej sytuacji zainteresowanych rodziców.
W razie awarii uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca niezwłocznie zapewni przewóz zastępczy. Dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd pojazdu zastępczego nie będą wliczane w koszt usługi.
W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że przewóz/dowóz uczniów do placówek oświatowych z biletem szkolnym miesięcznym może odbywać się na zasadach linii komunikacji regularnej, ogólnodostępnej.
Uwaga: Zamawiający wymaga bezpłatnego przewozu opiekuna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryteriami i wagami:
cena brutto – 60 %
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego poniżej.
C min
C1 = x Zp
C o
gdzie:
C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
C1 - wartość procentowa
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.

C = C 1 x 100 pkt. = 60 pkt – waga punktowa kryterium cena
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60 pkt. Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 - 40%
Ocena punktowa:
- wszystkie pojazdy realizujące zamówienie spełniają normę minimum EURO 5 – 40 pkt
- pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 – 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego pojazdu realizującego zamówienie spełniającego normę minimum EURO 5, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował, że pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 tj. 0 pkt.
W formularzu ofertowym należy wykazać pojazdy użyte do realizacji zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem :
P = C + E
gdzie :
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena (cena ofertowa brutto)”
E – ilość punktów uzyskanych w kryterium „spełnienie normy minimum EURO 5”.

Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługę transportu dla osób korzystających z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczego 13-200 Działdowo, ul. M.C. Skłodowskiej 20 oraz ewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2. Usługa obejmuję trasę dowozu i odwozu osób. Liczba osób według Załącznika nr 3b do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ogólna liczba dowożonych/odwożonych osób – 15. Liczba osób może ulec zmianie, służy do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środek transportu do przewozu minimum 16 osób (wraz z opiekunem) spełniający wymagania do przewozu osób niepełnosprawnych (pasy bezpieczeństwa, przewóz osoby na wózku inwalidzkim, foteliki).
Zamawiający zapewni opiekę nad osobami w trakcie ich dowozu oraz w drodze powrotnej.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
Załącznik nr 3b „Usługa transportu - OREW Działdowo” ma na celu wskazanie miejsc odbioru/odwozu osób.
Ustalając trasę usługi Wykonawca uwzględni każdorazowy odbiór i odwóz opiekuna tj. rozpoczęcie/zakończenie trasy z pod budynku Urzędu Gminy w Iłowie – Osadzie 13-240 Iłowo – Osada, ul. Wyzwolenia 5.
Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem lecz nie wcześniej niż 35 minut przed ich rozpoczęciem. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostało ustalone w formie załącznika do podpisanej umowy. Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Wykonawca dla przewozu dzieci do OREW w Działdowie / Przedszkole Miejskie w Działdowie zapewni środek transportu spełniający wymagania dla przewozu osób niepełnosprawnych (np. pasy bezpieczeństwa, przewóz osób na wózkach inwalidzkich, foteliki).
Zamawiający zastrzega sobie w porozumieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą prawo zmiany tras przewozu osób, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności podyktowane potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia osobom dowozu do placówek.
Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, a także dni wolnych ustalonych przez Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do przewozu uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane przez szkoły po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający ma prawo do kontroli zgodności funkcjonowania rozkładów jazdy oraz innych warunków umowy ze stanem faktycznym (kontroli działalności) w każdym czasie w okresie obowiązywania niniejszej umowy na każdej trasie. Kontroli będą dokonywać osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek umożliwić przeprowadzanie kontroli przez Zamawiającego.
Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób w pojeździe w czasie przewozu, w razie konieczności kierowca pojazdu pomaga uczniom wejść do pojazdu i wyjść z pojazdu. Kierowca współpracuje z osobą sprawującą opiekę nad dziećmi tzn. jest zobowiązany do pomocy opiekunowi przy wejściu i wyjściu dzieci z pojazdu w razie takiej konieczności.
W razie awarii uniemożliwiającej lub opóźniającej przyjazd, kierowca natychmiast powiadomi odpowiednio Zamawiającego, z kolei Zamawiający powiadomi telefonicznie o zaistniałej sytuacji zainteresowanych rodziców.
W razie awarii uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca niezwłocznie zapewni przewóz zastępczy. Dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd pojazdu zastępczego nie będą wliczane w koszt usługi.
W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku zakupu samochodu, który będzie służył do przewozu osób korzystających z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego 13-200 Działdowo ul. M.C. Skłodowskiej 20 oraz ewentualnie dzieci do Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 2nastąpi rozwiązanie umowy z 30 dniowym wypowiedzeniem.
Uwaga: Zamawiający wymaga bezpłatnego przewozu opiekuna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryteriami i wagami:
cena brutto – 60 %
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego poniżej.
C min
C1 = x Zp
C o
gdzie:
C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
C1 - wartość procentowa
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.

C = C 1 x 100 pkt. = 60 pkt – waga punktowa kryterium cena
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60 pkt. Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 - 40%
Ocena punktowa:
- wszystkie pojazdy realizujące zamówienie spełniają normę minimum EURO 5 – 40 pkt
- pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 – 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego pojazdu realizującego zamówienie spełniającego normę minimum EURO 5, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował, że pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 tj. 0 pkt.
W formularzu ofertowym należy wykazać pojazdy użyte do realizacji zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem :
P = C + E
gdzie :
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena (cena ofertowa brutto)”
E – ilość punktów uzyskanych w kryterium „spełnienie normy minimum EURO 5”.

Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługę transportu dla osób korzystających ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Mławie 06-500 Mława ul. Juliusza Słowackiego 16 . Usługa obejmuję trasę dowozu i odwozu osób. Liczba osób według Załącznika nr 3c do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Ogólna liczba dowożonych/odwożonych osób – 2. Liczba osób może ulec zmianie, służy do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środek transportu do przewozu minimum 8 osób (wraz z opiekunem) spełniający wymagania do przewozu osób niepełnosprawnych (pasy bezpieczeństwa, przewóz osoby na wózku inwalidzkim, foteliki).
Zamawiający zapewni opiekę nad osobami w trakcie ich dowozu oraz w drodze powrotnej.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia pojazdów do przewożenia uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków i od odpowiedzialności cywilnej.
Załącznik nr 3c „Usługa transportu – SOS-W Mława” ma na celu wskazanie miejsc odbioru/odwozu osób.
Ustalając trasę usługi Wykonawca uwzględni każdorazowy odbiór i odwóz opiekuna tj. rozpoczęcie/zakończenie trasy z pod budynku Urzędu Gminy w Iłowie – Osadzie, 13-240 Iłowo – Osada, ul. Wyzwolenia 5.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w zakresie usługi transportu do SOS-W w Mławie w przypadku, gdy ogólna liczba dowożonych/ odwożonych osób zmniejszy się do zera. W przypadku odstąpienia od umowy w zakresie usługi transportu do SOS-W w Mławie Zamawiający nie wypłaca wynagrodzenia od dnia następującego po odstąpieniu.
Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem lecz nie wcześniej niż 35 minut przed ich rozpoczęciem. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostało ustalone w formie załącznika do podpisanej umowy. Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości
z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
Wykonawca dla przewozu dzieci do SOS-W w Mławie zapewni środek transportu spełniający wymagania dla przewozu osób niepełnosprawnych (np. pasy bezpieczeństwa, przewóz osób na wózkach inwalidzkich, foteliki).
Zamawiający zastrzega sobie w porozumieniu i uzgodnieniu z Wykonawcą prawo zmiany tras przewozu osób, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności podyktowane potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia osobom dowozu do placówki.
Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, a także dni wolnych ustalonych przez Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do przewozu uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane przez szkoły po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego z co najmniej 4 dniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający ma prawo do kontroli zgodności funkcjonowania rozkładów jazdy oraz innych warunków umowy ze stanem faktycznym (kontroli działalności) w każdym czasie w okresie obowiązywania niniejszej umowy na każdej trasie. Kontroli będą dokonywać osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek umożliwić przeprowadzanie kontroli przez Zamawiającego.
Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób w pojeździe w czasie przewozu, w razie konieczności kierowca pojazdu pomaga uczniom wejść do pojazdu i wyjść z pojazdu. Kierowca współpracuje z osobą sprawującą opiekę nad dziećmi tzn. jest zobowiązany do pomocy opiekunowi przy wejściu i wyjściu dzieci z pojazdu w razie takiej konieczności.
W razie awarii uniemożliwiającej lub opóźniającej przyjazd, kierowca natychmiast powiadomi odpowiednio Zamawiającego, z kolei Zamawiający powiadomi telefonicznie o zaistniałej sytuacji zainteresowanych rodziców.
W razie awarii uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca niezwłocznie zapewni przewóz zastępczy. Dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd pojazdu zastępczego nie będą wliczane w koszt usługi.
W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku zakupu samochodu, który będzie służył do przewozu osób korzystających ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Mławie 06-500 Mława, ul. Juliusza Słowackiego 16, nastąpi rozwiązanie umowy z 30 dniowym wypowiedzeniem.
Uwaga: Zamawiający wymaga bezpłatnego przewozu opiekuna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującym kryteriami i wagami:
cena brutto – 60 %
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego poniżej.
C min
C1 = x Zp
C o
gdzie:
C min - cena brutto oferty najtańszej (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu)
C o - cena brutto oferty ocenianej
C1 - wartość procentowa
Zp - znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp - waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.

C = C 1 x 100 pkt. = 60 pkt – waga punktowa kryterium cena
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 60 pkt. Punktacja będzie liczona z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5 - 40%
Ocena punktowa:
- wszystkie pojazdy realizujące zamówienie spełniają normę minimum EURO 5 – 40 pkt
- pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 – 0 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje żadnego pojazdu realizującego zamówienie spełniającego normę minimum EURO 5, to zostanie mu przyznane 0 pkt. i Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował, że pozostałe pojazdy (część lub żadne) nie spełniają normy minimum EURO 5 tj. 0 pkt.
W formularzu ofertowym należy wykazać pojazdy użyte do realizacji zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem :
P = C + E
gdzie :
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena (cena ofertowa brutto)”
E – ilość punktów uzyskanych w kryterium „spełnienie normy minimum EURO 5”.

Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia spełniające wymagania minimum normy EURO 5

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy przystępujący do zamówienia publicznego spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie; Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn. zm.). Ważną na dzień składania ofert. Warunek ten dotyczy części nr 1, 2, 3.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SWZ. Oświadczenie to stanowi podmiotowy środek dowodowy, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w SWZ, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument ten dotyczy części nr 1, 2, 3.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa w SWZ, powinny być sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące środki dowodowe:
Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 180 z późn.zm.).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć:
a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ,
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SWZ,
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ,
d) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika (jeżeli dotyczy).

2. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w terminie do 15 dni licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi jednego z niżej wymienionych dokumentów, tj. w szczególności:
a) Oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) Oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) Poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) Innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 5a, 5b, 5c do SWZ.
Zmiany postanowień umowy:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, w tym zmiany o charakterze nieistotnym, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.
Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiana umowy powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności, jeżeli zmiana polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym Wykonawcą, w przypadkach innych, niż wskazane w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do zmian umowy mają zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności, w następujących przypadkach:
Zmiany w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. Zmiana dotyczy wyłącznie usług świadczonych po dniu wejścia w życie nowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
Których łączna wartość zmian umowy jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
Zamawiający określa następujący zakres przewidywanych zmian umowy:
Zmiany umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. Po rozpatrzeniu wniosku o zmianę, Zamawiający decyduje o udzieleniu zgody na wprowadzenie zmiany do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w ciągu 10 dni roboczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo na niewydanie zgody na zmianę umowy.
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5a, 5b, i 5c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu zamawiający wyklucza:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI