Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi polegające na konfekcjonowaniu, doręczaniuu oraz przyjmowaniu (odbieraniu) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142677675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jerozolimskie 97
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 261 849 008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.sypniewska@zbrojni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: polska-zbrojna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Upowszechnianie wiedzy na temat Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na konfekcjonowaniu, doręczaniuu oraz przyjmowaniu (odbieraniu) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd52bab-cf3a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009271/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi polegające na konfekcjonowaniu, doręczaniuu oraz przyjmowaniu (odbieraniu) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wiw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wiw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.2. Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.4. Włączona obsługa JavaScript.5. Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.6. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97. Z administratorem danych można się skontaktować w następujący sposób:
1.1. Listownie na adres: Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie, Al.
Jerozolimskie 97.
1.2. E-mailowo na adres: rodo@zbrojni.pl1.3. Telefonicznie pod numerem: 261 849 008.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
2.1. Listownie na adres: Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97.
2.2. E-mailowo na adres: rodo@zbrojni.pl
3. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
4. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
4.1. Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.
4.2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Odbiorcami danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Wojskowym Instytucie Wydawniczym w Warszawie systemów
informatycznych.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przez okres 10 lat.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Wykonawcy następujące uprawnienia:
7.1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
7.2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych.
7.3. Prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
7.4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw.
7.5. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8. Zamawiający, zgodnie z art. 19 ust 4 ustawy PZP informuje, że:
8.1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO będzie tego wymagało, Zamawiający będzie żądał od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8.2. Wystąpienie przez osobę z żądaniem określonym w art. 18 RODO nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 403000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług polegających na konfekcjonowaniu, doręczaniu oraz przyjmowaniu (odbieraniu) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie. Zlecenia obejmować będą: 1. Konfekcjonowanie, to jest:
1.1 zafoliowanie albo zapakowanie w koperty lub paczki egzemplarzy czasopism do wysyłki według bazy adresowej (rozdzielnika), dostarczanej każdorazowo przez Zamawiającego pocztą email,
1.2 naniesienie na przesyłkę danych adresata z bazy adresowej (rozdzielnika)
Zamawiającego,
1.3. naniesienie na przesyłkę danych Zamawiającego (nadawcy) i oznaczenia danego czasopisma (wzory etykiet Zamawiający przekaże pocztą e-mail),
1.4. naniesienie na przesyłkę danych Wykonawcy (nazwa, adres), który będzie nadawał przesyłki w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
1.5 naniesienie na przesyłkę krajową informacji o kierowaniu zwrotów na
adres Wykonawcy, natomiast na przesyłkę zagraniczną – informacji o kierowaniu zwrotów na adres Zamawiającego,
2. Doręczanie określonej liczby przesyłek do adresatów w kraju i za
granicą, zgodnie z bazą adresową, dostarczaną każdorazowo przez Zamawiającego pocztą email.
3. Przyjmowanie (odbieranie) zwrotów przesyłek krajowych, poza przesyłkami
zagranicznymi.
4. Przechowywanie zwrotów przesyłek oraz egzemplarzy reklamacyjnych i
archiwalnych czasopism (około 0,2% nakładu danej edycji) przez okres trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64111000-7 - Usługi pocztowe dotyczące gazet i czasopism
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
O skorzystaniu z zamówienia opcjonalnego Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą mailową w terminie 1 dnia przed dostarczeniem Wykonawcy przez Zamawiającego czasopism przeznaczonych do doręczenia. Największy możliwy zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje usługi polegające na konfekcjonowaniu, doręczaniu oraz przyjmowaniu (odbieraniu) zwrotówprzesyłek zawierających następujące czasopisma WIW o wartości do 403 000,00 zł netto.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. Cena oferty – 50% – cena dla usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW dla maksymalnego zakresu zobowiązania (wraz z zamówieniem opcjonalnym)
Cob – cena danej oferty podlegającej ocenie
Con – najniższa cena z otrzymanych ofert
1.2. Wskaźnik cen – 10% – stosunek ceny dla zamówienia z najniższymi parametrami (minimalny zakres zobowiązania) na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW do ceny dla zamówienia z najwyższymi parametrami (maksymalny zakres zobowiązania) na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW
Cnp – cena dla zamówienia na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW z najniższymi parametrami danej oferty podlegającej ocenie
Cnw – cena dla zamówienia na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW z najwyższymi parametrami danej oferty podlegającej ocenie
Wcb – wskaźnik cen bieżący – stosunek ceny dla zamówienia na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW z najniższymi parametrami do ceny dla zamówienia na usługi konfekcjonowania, doręczania oraz przyjmowania (odbierania) zwrotów przesyłek, zawierających czasopisma WIW z najwyższymi parametrami danej oferty podlegającej ocenie (Wcb = Cnp / Cnw).
Wcn – najmniejszy wskaźnik cen z otrzymanych ofert.
1.3. Termin doręczenia przesyłek VIP do adresatów w Warszawie – 10% – nie dłuższy niż 3 dni
Tdvn – najkrótszy zaoferowany termin doręczenia przesyłek VIP do adresatów w Warszawie
Tdvb – termin zaoferowany przez wykonawcę, którego oferta podlega ocenie
Termin doręczenia przesyłek VIP do adresatów w Warszawie liczony jest w dniach kalendarzowych, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Należy oferować termin opisany pełnymi dniami. W przypadku jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 3 dni, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
1.4. Termin doręczenia przesyłek do adresatów krajowych – 30% – nie dłuższy niż 7 dni
Tdn – najkrótszy zaoferowany termin doręczenia przesyłek do adresatów krajowych
Tdb – termin zaoferowany przez wykonawcę, którego oferta podlega ocenie
Termin doręczenia przesyłek do adresatów krajowych liczony jest w dniach kalendarzowych, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Należy oferować termin opisany pełnymi dniami. W przypadku jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 7 dni, oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik cen
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin doręczania przesyłek VIP do adresatów w Warszawie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin doręczania przesyłek do adresatów krajowych
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:1. Posiadają wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
2. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 1miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej
jedną usługę polegającą na doręczaniu przesyłek na terenie kraju i za granicą o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa
Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
2. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed
upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
4. Dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej, chyba że z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wiw na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych, rozliczenia będą dokonywane w złotych polskich.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji
określonej w art. 93 ustawy.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy.
10. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
12. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny brutto podanej w ofercie dla maksymalnego zakresu zobowiązania (wraz z zamówieniem opcjonalnym).