Świadczenie usług pocztowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMagnuszew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyGMINA MAGNUSZEW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087227
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf188433-d009-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006696/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; http://ugmagnuszew.bip.org.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
http://ugmagnuszew.bip.org.pl/
przetargi@magnuszew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Krajowe Ramy Interoperacyjności (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Maksymalny rozmiar plików 20MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”,
informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Magnuszew– zwanego
dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail: iod@magnuszew.pl lub pisemnie,
kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn.:
„Świadczenie usług pocztowych” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).,4. Pani/Pana danych osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.Z uwagi na
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”,
informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Magnuszew– zwanego
dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mail: iod@magnuszew.pl lub pisemnie,
kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia pn.:
„Świadczenie usług pocztowych” na podstawie w art. 2 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).,4. Pani/Pana danych osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.Z uwagi na ograniczona ilość znaków pełne informacje rozdział II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie świadczenia usług pocztowych i
kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy w Magnuszewie w zakresie
przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek oraz zwrotu przesyłek
i paczek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze
zm.)2. Przesyłki pocztowe przygotowane do dystrybucji będą dostarczane przez Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. 13.00 – 14.00, w piątek w godz. 12:00-
13:00. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich
przekazania przez Zamawiającego.Przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego przez
Wykonawcę będzie każdorazowo dokumentowane pieczęcią, podpisem i datą w książce
nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek
nierejestrowanych. Wzór książki nadawczej oraz zestawienia ilościowego zostanie
przedstawiony Zamawiającemu przez Wykonawcę w formie pisemnej w dniu zawarcia umowy i
stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania
Zamawiającemu wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych.3. Określone w
formularzu cenowym rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i
mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i
nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji
przedmiotu zamówienia. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez
Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą na podany adres z zachowaniem
określonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego doręczania
pism.4. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia innych usług pocztowych w zakresie
przesyłek nie wymienionych w formularzu cenowym. Podstawą rozliczeń będą wtedy ceny
zawarte w cenniku opłat obowiązującym u Wykonawcy w dacie przyjęcia przesyłek.5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.6.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Ogłoszeniu i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Zakres usług i wymagania określone w Załączniku nr 3 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę pocztową trwającą nie przerwalnie przez
okres minimum 12 miesięcy, o wartości tej usługi za okres 12 miesięcy minimum 80 000,00 zł
(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i była lub jest świadczona dla jednego odbiorcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie o którym mowa w
ust. 1 stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki
dowodowe

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz usług- Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub
wykonuje co najmniej 1 usługę pocztową trwającą nie przerwalnie przez okres minimum 12
miesięcy, o wartości tej usługi za okres 12 miesięcy minimum 80 000,00 zł (słownie:
osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i była lub jest świadczona dla jednego odbiorcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz usług- Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub
wykonuje co najmniej 1 usługę pocztową trwającą nie przerwalnie przez okres minimum 12
miesięcy, o wartości tej usługi za okres 12 miesięcy minimum 80 000,00 zł (słownie:
osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) i była lub jest świadczona dla jednego odbiorcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do
SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - Wzór
Umowy.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.3. Zakres świadczenia Wykonawcy
wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.4. Umowa zostanie
zawarta w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7
do SWZ.6. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal /ewm4052jay/SkrytkaESP ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport z lotniska Modlin do Pionek na dzisiaj 06.05.24 r. w okolicach 23.00- Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport z lotniska Modlin do Pionek na dzisiaj 06.05.24 r. w okolicach 23.00. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI