Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2020/2021 wraz z opieką
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMilejów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Milejów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-20
  • Numer ogłoszenia576658-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576658-N-2020 z dnia 2020-08-20 r.

Gmina Milejów: Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2020/2021 wraz z opieką
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milejów, krajowy numer identyfikacyjny 43101955000000, ul. ul. Partyzancka  , 21-020  Milejów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 572 026, e-mail inwestycje@milejow.pl, faks 817 572 385.
Adres strony internetowej (URL): www.milejow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugmilejow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Gmina Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2020/2021 wraz z opieką
Numer referencyjny: IPR.271.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Milejów w roku szkolnym 2020/2021 wraz z opieką.2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej2.2.1. część 1 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do SP w Łańcuchowie oraz do i z SRW w Łęcznej i SOSW w Świdniku”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie z klasami integracyjnym, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej (ul. Litewska 16), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku(ul. Norwida 4) oraz odwóz po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania.2) Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej na następującej trasie:DOWÓZ (8 uczniów)Kolonia Ostrówek (1 dziecko) - Białka Kolonia (1 dziecko) – Jaszczów(1 dziecko) – Milejów (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Łańcuchów(1 dziecko) – Łańcuchów Szkoła (wysiada 3 dzieci) – Łańcuchów (1 dziecko) – Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (wysiada 4 dzieci) – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (wysiada 1 dziecko) długość trasy dowozu – około 62 kmODWÓZ (5 uczniów)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (1 dziecko) – Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (4 dzieci) – Łańcuchów (wysiada 1 dziecko) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Jaszczów (wysiada 1 dziecko) – Białka Kolonia (wysiada 1 dziecko)długość trasy odwozu – około 52 km3) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do jednoczesnego przewozu dwojga dzieci niepełnosprawnych na wózkach i jednego dziecka na specjalistycznym wózku dziecięcym (pojazd wyposażony w rampę lub windę),4) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 8 miejsc siedzących nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, przystosowanego do przewozu dzieci na wózku inwalidzkimi specjalistycznym wózku dziecięcym, zgodnie z pkt 3), mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.2.2.2. część 2 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do i z SOSW w Kozicach Dolnych, SOSW Nr 1 w Lublinie, SOSW w Bystrzycy oraz ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kozicach Dolnych, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Lublinie (ul. Spółdzielczości pracy), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy oraz odwóz po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania z wyżej wymienionych placówek oraz ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie. 2) Usługa będzie świadczona na dwóch trasach:a) Trasa I DOWÓZ W PONIEDZIAŁEK (5 uczniów)Górne (1 dziecko) – Milejów Wieś (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Milejów Osada (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (wysiada 3 dzieci) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Lublinie (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 71 km ODWÓZ W PIĄTEK (8 uczniów)Łańcuchów Szkoła (3 dzieci) – Kolonia Ostrówek (wysiada 1 dziecko) – Łańcuchów 120 (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy(1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1w Lublinie (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (3 dzieci) – Milejów Osada (wysiada 1 dziecko) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów Wieś (wysiada 2 dzieci) – Górne (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 117 kmb) Trasa II DOWÓZ: WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK , PIĄTEK (4 uczniów)Górne (1 dziecko) – Milejów Wieś (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (wysiada 3 dzieci) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 63 kmODWÓZ: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK (7 uczniów)Łańcuchów Szkoła (3 dzieci) – Kolonia Ostrówek (wysiada 1 dziecko) – Łańcuchów 120 (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (1 dziecko) – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (3 dzieci) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów Wieś (wysiada 2 dzieci)– Górne (wysiada 1 dzieci)długość trasy około 102 km3) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych,4) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 6 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.2.3. Szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy:2.3.1. Dla części 1 - 21 090 km 2.3.2. Dla części 2 – 31 376 kmZamawiający informuje, że powyższe wartości są jedynie wartościami szacunkowymi. Ilości te zostały podane do obliczenia ceny ofertowej i zapewnienia porównywalności ofert, jednak wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za ilość rzeczywiście przejechanych km w okresie realizacji umowy.2.4. W kilometrażu szacunkowym nie uwzględniono dojazdu wykonawcy z bazy do przystanków początkowych tras (miejsc zamieszkania uczniów) dowozu i odwozu. Zamawiający zapłaci jedynie za kilometry trasy faktycznie zrealizowanej wraz z przewożonymi uczniami.2.5. Zamawiający informuje, że dni realizacji usługi wskazane w zakresie poszczególnych części w pkt 2.2.1. pkt 2) i 2.2.2. pkt 2) mogą ulec zmianiew przypadku zmiany planu lekcji uczniów, dla których Wykonawca będzie świadczył usługę. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.2.6. Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby dzieci, w zakresie każdej części, dla których świadczona będzie usługa, co może skutkować zmianą trasy, jak również wynagrodzenia należnego wykonawcy. W przypadku zwiększenia ilości uczniów dowożonych Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na takich samych warunkach w tej samej cenie.2.7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę w godzinach zapewniających udział uczniów w zajęciach lekcyjnych, zgodnie z planem ustalonym przez placówki oświatowe, uwzględniając niezbędny czas dojazdu do każdej placówki. Szczegółowy harmonogram określający godziny wykonywania transportu zostanie Wykonawcy przekazany niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dni i godziny transportu oraz przebieg tras mogą ulec zmianie z uwagi na zmiany organizacji zajęć lekcyjnych, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem. 2.8. Wymagania wspólne dla obydwu części zamówienia:1) przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej2) wykonawca Zamówienia zapewnia w ramach każdego transportu, na swój koszt, opiekę nad uczniami w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach, z zastrzeżeniem, że opiekun nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu,3) opiekun, o którym mowa w pkt 2) przekaże w ramach dowozu transportowanych uczniów osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której uczniowie ci są dowożeni,4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.:a) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku,b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, c) ubezpieczyć pojazdy w zakresie ubezpieczenia OC i NNW.5) Każdy pojazd użyty do wykonania usługi powinien posiadać specjalnie oznakowanie pojazdu samochodowego przystosowanego konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych.6) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. Deklarowany czas zapewnienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.7) Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w przepisach Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.)., ustawy o transporcie drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy przeznaczone do realizacji usług winny posiadać aktualne badania techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm..).8) Wymagania bezpieczeństwa dotyczące każdego z pojazdów do przewozu uczniów:- elementy bezpieczeństwa wymagane przepisami odrębnymi;- system ABS;9) Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 152), przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 2.9. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia określa Załącznik nr 2a do SIWZ (dla części 1) i 2b do SIWZ (dla części 2).2.10. Podwykonawcy.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.3) W przypadku korzystania z podwykonawców wykonawca jest również zobowiązany do wykonania obowiązku wskazanego w pkt 2.4..2.11. Klauzula zatrudnienia.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. kierowców i opiekunów. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 2 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ).

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 4.2.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w zakresie obydwu części zamówienia:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do przewozu osób na terenie kraju tzn. posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.1. SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2a do SIWZ (dla części 1) oraz Załącznik Nr 2b do SIWZ (dla części 2).16.2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt. 16.1.16.3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy. § 13Zmiany postanowień umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę, o wartość wzrostu tych kosztów.2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu wykonania umowy w sytuacji takiej konieczności związanej bezpośrednio z zagrożeniami lub wytycznymi lub wymogami wynikającymi ze stanu epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego na terytorium RP w sposób dostosowujący realizację zamówienia do obowiązujących w momencie wykonywania usługi wymagań sanitarnych wraz z możliwością podwyższenia wynagrodzenia jeżeli będzie się to wiązało z koniecznością wykonywania dodatkowych czynności niewchodzących z zakres umowy lub dodatkowych przewozów.3) Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ust. 1 i ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) zmiana danych teleadresowych,2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);3) zmiana harmonogramu dowożenia i przebiegu tras.5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do SP w Łańcuchowie oraz do i z SRW w Łęcznej i SOSW w Świdniku”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.2.1. część 1 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do SP w Łańcuchowie oraz do i z SRW w Łęcznej i SOSW w Świdniku”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie z klasami integracyjnym, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej (ul. Litewska 16), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku(ul. Norwida 4) oraz odwóz po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania.2) Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w dniach nauki szkolnej na następującej trasie:DOWÓZ (8 uczniów)Kolonia Ostrówek (1 dziecko) - Białka Kolonia (1 dziecko) – Jaszczów(1 dziecko) – Milejów (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Łańcuchów(1 dziecko) – Łańcuchów Szkoła (wysiada 3 dzieci) – Łańcuchów (1 dziecko) – Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (wysiada 4 dzieci) – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (wysiada 1 dziecko) długość trasy dowozu – około 62 kmODWÓZ (5 uczniów)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Świdniku (1 dziecko) – Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Łęcznej (4 dzieci) – Łańcuchów (wysiada 1 dziecko) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Jaszczów (wysiada 1 dziecko) – Białka Kolonia (wysiada 1 dziecko)długość trasy odwozu – około 52 km3) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do jednoczesnego przewozu dwojga dzieci niepełnosprawnych na wózkach i jednego dziecka na specjalistycznym wózku dziecięcym (pojazd wyposażony w rampę lub windę),4) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 8 miejsc siedzących nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, przystosowanego do przewozu dzieci na wózku inwalidzkimi specjalistycznym wózku dziecięcym, zgodnie z pkt 3), mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do i z SOSW w Kozicach Dolnych, SOSW Nr 1 w Lublinie, SOSW w Bystrzycy oraz ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.2.2. część 2 zamówienia – „Transport uczniów z terenu Gminy Milejów do i z SOSW w Kozicach Dolnych, SOSW Nr 1 w Lublinie, SOSW w Bystrzycy oraz ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kozicach Dolnych, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Lublinie (ul. Spółdzielczości pracy), Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy oraz odwóz po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania z wyżej wymienionych placówek oraz ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie. 2) Usługa będzie świadczona na dwóch trasach:a) Trasa I DOWÓZ W PONIEDZIAŁEK (5 uczniów)Górne (1 dziecko) – Milejów Wieś (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Milejów Osada (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (wysiada 3 dzieci) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Lublinie (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 71 km ODWÓZ W PIĄTEK (8 uczniów)Łańcuchów Szkoła (3 dzieci) – Kolonia Ostrówek (wysiada 1 dziecko) – Łańcuchów 120 (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy(1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1w Lublinie (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (3 dzieci) – Milejów Osada (wysiada 1 dziecko) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów Wieś (wysiada 2 dzieci) – Górne (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 117 kmb) Trasa II DOWÓZ: WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK , PIĄTEK (4 uczniów)Górne (1 dziecko) – Milejów Wieś (2 dzieci) – Klarów (1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (wysiada 3 dzieci) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (wysiada 1 dziecko)długość trasy około 63 kmODWÓZ: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK (7 uczniów)Łańcuchów Szkoła (3 dzieci) – Kolonia Ostrówek (wysiada 1 dziecko) – Łańcuchów 120 (wysiada 1 dziecko) – Milejów (wysiada 1 dziecko) – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy (1 dziecko) – Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kozicach Dolnych (3 dzieci) – Klarów (wysiada 1 dziecko) – Milejów Wieś (wysiada 2 dzieci)– Górne (wysiada 1 dzieci)długość trasy około 102 km3) Transport będzie realizowany pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych,4) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodu posiadającego minimum 6 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna, wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, mającego możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI