IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio dla każdej części zamówienia:- dla I części zamówienia w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100),- dla II części zamówienia w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Narodowego Banku Polskiego nr 39 1010 1010 0007 3613 9120 0000. Oryginał lub kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty zaleca się przedłożyć wraz z ofertą.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia): a) w formie pisemnej (w przypadku składnia oferty w formie pisemnej) - oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty.UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o niezszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty.b) w formie elektronicznej (w przypadku składania oferty w formie elektronicznej) - należy wraz z ofertą przedłożyć dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie (przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu). Dokument wadialny należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały ujęte w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Część dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu stanowi „informacje wrażliwe” zamawiającego i nie może zostać udostępniona na stronie zamawiającego na zasadach ogólnych. Dlatego też, Zamawiający ogranicza dostęp do SIWZ na podst. art. 37 ust. 6 ustawy w odniesieniu do następujących dokumentów:1) Projekt wykonawczy – część I i II2) Przedmiar robót – część I i IIDostęp do informacji składających się na opis przedmiotu zamówienia, a zakwalifikowanych jako „informacje wrażliwe” możliwy będzie wyłącznie na pisemny wniosek zainteresowanego wykonawcy po uprzednim złożeniu przez niego oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Pliki zawierające informacje wrażliwe tj. projekt wykonawczy, przedmiar robót, zostaną udostępnione wyłącznie na pisemny wniosek po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności przez Wykonawcę.1) Wniosek powinien zawierać co najmniej: oznaczenie postępowania, część postępowania, nazwę i adres Wykonawcy wraz z nr KRS lub CEIDG oraz dane osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy, jak również adres e-mail, na który Zamawiający prześle kod umożliwiający dostęp do informacji wrażliwych zamawiającego. 2) Wniosek należy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail podany w pkt 2 SIWZ. 3) Warunkiem uzyskania dostępu do tzw. informacji wrażliwych jest oprócz złożenia wniosku, złożenie oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy bądź inne osoby właściwie umocowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenie o zachowaniu poufności należy przekazać drogą elektroniczną na adres e-mail podany w pkt 2 SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku braku możliwości przesłania oświadczenia o zachowaniu poufności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania go w formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) w oryginale w postaci papierowej na adres do korespondencji podany w pkt 2 SIWZ.4) Po otrzymaniu oświadczenia Zamawiający prześle kod dostępu do dokumentów zawierających informacje wrażliwe (zakładka „Ministerstwo” - „Zamówienia Publiczne”) na adres e-mail podany we wniosku Wykonawcy w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo złożonego wniosku i oświadczenia.Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty potencjalni Wykonawcy odbyli wizję lokalną, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.Ze względów organizacyjnych wskazane jest, aby wnioski o udział w wizji lokalnej wraz ze wskazaniem osób (imię i nazwisko) upoważnionych do przeprowadzenia wizji były przesyłane Zamawiającemu najpóźniej do dnia 28 sierpnia 2020 r. do godz. 14:00, pocztą elektroniczną na adres: bzp@msz.gov.pl.Warunkiem udziału w wizji jest przesłanie wykazu osób (imię nazwisko, nr dokumentu tożsamości i nr PESEL), które wezmą w niej udział. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający poinformuje odrębnym pismem. Osoby przybyłe muszą okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: