Wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu wokół obiektów MSZ przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu wokół obiektów MSZ przy ul. Tanecznej 67B oraz ul. Karmazynowej 1A w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMinisterstwo Spraw Zagranicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-20
  • Numer ogłoszenia574329-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574329-N-2020 z dnia 2020-08-20 r.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych: Wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu wokół obiektów MSZ przy ul. Tanecznej 67B oraz ul. Karmazynowej 1A w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, krajowy numer identyfikacyjny 00017791600000, ul. Al. J. Ch. Szucha  23 , 00-580  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 523 99 10, e-mail bzp@msz.gov.pl, faks 022 523 81 19.
Adres strony internetowej (URL): https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawypzp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia-publiczne-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-ustawypzp

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie pisemnej (w sposób opisany w pkt 10 A SIWZ). Zamawiający dopuszcza także możliwość składania ofert w formie elektronicznej (w sposób opisany w pkt 10 B SIWZ). W takim przypadku Wykonawca, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu wokół obiektów MSZ przy ul. Tanecznej 67B oraz ul. Karmazynowej 1A w Warszawie.
Numer referencyjny: BDG.741.010.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu wokół obiektów MSZ przy ul. Tanecznej 67B oraz ul. Karmazynowej 1A w Warszawie. Zamówienie udzielane jest z podziałem na części, z których część I dotyczy instalacji oświetlenia zewnętrznego przy ul. Tanecznej 67B, a część II oświetlenia zewnętrznego przy ul. Karmazynowej 1A w Warszawie.

II.5) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45311000-0
45311100-1
45311200-2
45316000-5
45316100-6
45314300-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dla każdej z części zamówienia na którą składa ofertę, że:1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oświetlenia zewnętrznego, ulicznego o wartości roboty budowlanej: - min. 200 000 zł brutto każda. Przez oświetlenie zewnętrzne, uliczne Zamawiający rozumie oświetlenie dróg, ciągów pieszych, pieszo-rowerowych, dróg rowerowych, parkingów zewnętrznych lub placów realizowanych przy użyciu urządzeń i elementów oświetleniowych. W przypadku przedmiotowego warunku wymagane jest, aby był on spełniony przez jeden podmiot, niezależnie od faktu czy wykonawca składa ofertę samodzielnie, wspólnie czy też polega na zasobach podmiotów trzecich. Oznacza to, że warunek zostanie spełniony tylko wtedy, gdy jeden podmiot wykaże się realizacją dwóch robót budowlanych, o których mowa w niniejszym punkcie. W przypadku podania wartości robót budowlanych w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przeliczy daną walutę na złoty polski po średnim kursie ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym zostało zamieszczone przez Zamawiającego ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. UWAGA: W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca musi po wezwaniu przez Zamawiającego złożyć dwa odrębne wykazy robót budowlanych potwierdzające ukończenie łącznie co najmniej 4 (2+2) robót budowlanych o wartości min. 200.000 zł brutto każda, przy czym roboty budowlane wskazane w wykazie złożonym na wezwanie Zamawiającego w części I nie mogą powtarzać się w wykazie złożonym na wezwanie Zamawiającego w części II.2. dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, w tym:- dla części I zamówienia:1) Kierownikiem budowy posiadającym co najmniej:a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;c) pisemne upoważnienie przez kierownika jednostki organizacyjnej lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.2) Uprawnionym geodetą posiadającym co najmniej:a) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii;b) pisemne upoważnienie przez kierownika jednostki organizacyjnej lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.3) Co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne dokumenty (świadectwo kwalifikacji) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci co najmniej do 1 kV na stanowisku eksploatacji wydane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.4) Co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne dokumenty (świadectwo kwalifikacji) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci co najmniej do 1 kV na stanowisku dozoru wydane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.Osoby skierowane do realizacji umowy z punktów 1 i 2 będą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Ponadto będą posiadać aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych.W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.Z uwagi na fakt, iż obiekty Ministerstwa Spraw Zagranicznych w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, znajdują się, zgodnie z Decyzją nr 144 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych na nieruchomościach pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, na terenach zamkniętych, do realizacji zamówienia nie zostaną dopuszczone osoby nie będące obywatelami polskimi. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z wymaganiami określonymi w pkt 2, 3 i 4. Zamawiający dopuszcza łączenie pomiędzy wymaganiami z punktów 3 i 4 między sobą.- dla części II zamówienia:1) Kierownikiem budowy posiadającym co najmniej:a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2029 r. poz.1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;c) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.2) Uprawnionym geodetą posiadającym co najmniej:a) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii;b) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych.3) Co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne dokumenty (świadectwo kwalifikacji) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci co najmniej do 1 kV na stanowisku eksploatacji wydane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;4) Co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne dokumenty (świadectwo kwalifikacji) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci co najmniej do 1 kV na stanowisku dozoru wydane zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;Osoby skierowane do realizacji umowy z punktów 1 i 2 będą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE”. Ponadto będą posiadać aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.Z uwagi na fakt, iż obiekty Ministerstwa Spraw Zagranicznych w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, znajdują się, zgodnie z Decyzją nr 144 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych na nieruchomościach pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, na terenach zamkniętych, do realizacji zamówienia nie zostaną dopuszczone osoby nie będące obywatelami polskimi. Zamawiający nie dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z wymaganiami określonymi w pkt 2, 3 i 4. Zamawiający dopuszcza łączenie pomiędzy wymaganiami z punktów 3 i 4 między sobą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (lub inny dowód) - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3 Ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio dla każdej części zamówienia:- dla I części zamówienia w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100),- dla II części zamówienia w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Narodowego Banku Polskiego nr 39 1010 1010 0007 3613 9120 0000. Oryginał lub kopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) polecenia przelewu bankowego lub dowód wpłaty zaleca się przedłożyć wraz z ofertą.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia): a) w formie pisemnej (w przypadku składnia oferty w formie pisemnej) - oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty.UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o niezszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część oferty (winna być trwale zszyta z zasadniczą treścią oferty.b) w formie elektronicznej (w przypadku składania oferty w formie elektronicznej) - należy wraz z ofertą przedłożyć dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie (przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu). Dokument wadialny należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia 10,00
Okres gwarancji na wykonane roboty 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały ujęte w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Część dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia w przedmiotowym postępowaniu stanowi „informacje wrażliwe” zamawiającego i nie może zostać udostępniona na stronie zamawiającego na zasadach ogólnych. Dlatego też, Zamawiający ogranicza dostęp do SIWZ na podst. art. 37 ust. 6 ustawy w odniesieniu do następujących dokumentów:1) Projekt wykonawczy – część I i II2) Przedmiar robót – część I i IIDostęp do informacji składających się na opis przedmiotu zamówienia, a zakwalifikowanych jako „informacje wrażliwe” możliwy będzie wyłącznie na pisemny wniosek zainteresowanego wykonawcy po uprzednim złożeniu przez niego oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Pliki zawierające informacje wrażliwe tj. projekt wykonawczy, przedmiar robót, zostaną udostępnione wyłącznie na pisemny wniosek po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności przez Wykonawcę.1) Wniosek powinien zawierać co najmniej: oznaczenie postępowania, część postępowania, nazwę i adres Wykonawcy wraz z nr KRS lub CEIDG oraz dane osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy, jak również adres e-mail, na który Zamawiający prześle kod umożliwiający dostęp do informacji wrażliwych zamawiającego. 2) Wniosek należy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail podany w pkt 2 SIWZ. 3) Warunkiem uzyskania dostępu do tzw. informacji wrażliwych jest oprócz złożenia wniosku, złożenie oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy bądź inne osoby właściwie umocowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenie o zachowaniu poufności należy przekazać drogą elektroniczną na adres e-mail podany w pkt 2 SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku braku możliwości przesłania oświadczenia o zachowaniu poufności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania go w formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) w oryginale w postaci papierowej na adres do korespondencji podany w pkt 2 SIWZ.4) Po otrzymaniu oświadczenia Zamawiający prześle kod dostępu do dokumentów zawierających informacje wrażliwe (zakładka „Ministerstwo” - „Zamówienia Publiczne”) na adres e-mail podany we wniosku Wykonawcy w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo złożonego wniosku i oświadczenia.Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty potencjalni Wykonawcy odbyli wizję lokalną, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.Ze względów organizacyjnych wskazane jest, aby wnioski o udział w wizji lokalnej wraz ze wskazaniem osób (imię i nazwisko) upoważnionych do przeprowadzenia wizji były przesyłane Zamawiającemu najpóźniej do dnia 28 sierpnia 2020 r. do godz. 14:00, pocztą elektroniczną na adres: bzp@msz.gov.pl.Warunkiem udziału w wizji jest przesłanie wykazu osób (imię nazwisko, nr dokumentu tożsamości i nr PESEL), które wezmą w niej udział. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Zamawiający poinformuje odrębnym pismem. Osoby przybyłe muszą okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną - Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI