Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Lęborska
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-23
  • ZamawiającyGmina Nowa Wieś Lęborska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Wieś Lęborska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 24

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8186b76d-fc1e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000818/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.nwl.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.nwl.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18.1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej Zamawiającego email
zamowienia@nwl.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty i dokumentów składanych równocześnie z
ofertą następuje wyłącznie przy użyciu platformy miniPortal.
18.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.
18.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Instrukcji użytkownika miniPortalu oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
18.4. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się
korzystając z miniPortalu przestrzegać postępowań tego regulaminu.
18.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
18.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP;
18.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularza do komunikacji).
Korespondencja przesyłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami oraz
dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamowienia@nwl.pl, w szczególności korespondencję, o której mowa w ust. 3.7 niniejszej SWZ.
18.8. Dokumenty należy sporządzać w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .doc,
.docx,.rtf, .odt lub .pdf,
18.9. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na
Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół podstawowych i przedszkola w roku
szkolnym 2021/2022 na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska i miasta Lębork.
Zamawiający wymaga aby w dniach nauki szkolnej były zapewnione przewozy. Ilości dni nauki
szkolnej zostały przedstawione w Załączniku Nr 9 do SWZ.
Przed rozpoczęciem świadczenia usługi dowozów dzieci do szkół Wykonawca musi uzyskać
zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalistycznych przewozów osób w krajowym
transporcie drogowym wykonywanym na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska.
Wielkość zamówienia została określona ilością kilometrów przejeżdżanych w ciągu doby w
danym rejonie – Załącznik Nr 9 do SWZ. Zamawiający szacuje, że w roku szkolnym 2021/2022
zostanie przejechanych 104.895,00 km. Wyszczególnione ilości przejechanych kilometrów w
ciągu roku szkolnego mogą ulec zmniejszeniu, co może spowodować zmniejszenie wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy. Przejechanie mniejszej ilości kilometrów w roku szkolnym nie
upoważnia Wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty
pieniężnej za niezrealizowaną część zamówienia. Trasy jakimi odbywać się będą przewozy
przedstawiają załączone szkice sytuacyjne.
Charakterystyka rejonów, w których będzie się odbywał dowóz uczniów do poszczególnych
placówek oświatowych wraz z wykazem i trasami została przedstawiona w Załączniku Nr 9 do
SWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokładne zapoznanie się z charakterystyką rejonów na
których mają odbywać się przewozy, wykazem placówek oświatowych oraz trasami po których
mają odbywać się przewozy w celu zapewnienia usług najwyższej jakości.
Liczba autokarów powinna być dostosowana do liczby dzieci. Każde dziecko musi mieć
zapewnione miejsce siedzące. Ilości dzieci do przewozu przedstawione zostały szczegółowo w
Załączniku Nr 9 do SWZ - charakterystyka rejonów, w których będzie się odbywał dowóz
uczniów do poszczególnych placówek oświatowych wraz z wykazem i trasami. Ilość dzieci
przewożonych w czasie roku szkolnego może ulec zmianie.
W uzasadnionych przypadkach, Gmina Nowa Wieś Lęborska zastrzega sobie możliwość
modyfikacji poszczególnych tras, zmiany ilości kursów, a także godzin dowożenia i odwożenia
dzieci. Dokładna informacja na ten temat zostanie podana na przełomie sierpnia i września po
opracowaniu szczegółowych planów lekcji w szkołach.
Zamawiający wymaga aby dowóz dzieci odbywał się autokarami zapewniającymi komfort,
wygodę i bezpieczeństwo przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności w dniach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

28.1 Zamawiający określa niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, proporcjonalnie
do przedmiotu zamówienia, które umożliwiają ocenę zdolności wykonawcy do należytego
wykonania zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolność do występowania w obrocie
gospodarczym;
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia;
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej
niezbędnej do realizacji zamówienia;
4) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację
zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający określa warunki
dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału
technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Posiada doświadczenie w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywaniu co najmniej jednej usługi zorganizowanego przewozu osób trwającej
minimum przez okres trzech miesięcy o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie,
b) Dysponuje potencjałem technicznym tj. minimum:
1. Dla rejonu I pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc siedzących:
co najmniej 85 plus kierowca;
2. Dla rejonu II pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc
siedzących: co najmniej 110 plus kierowca;
3. Dla rejonu III pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc
siedzących: co najmniej 112 plus kierowca;
4. Dla rejonu IV pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc
siedzących: co najmniej 110 plus kierowca;
5. Dla rejonu V pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc
siedzących: co najmniej 60 plus kierowca;
Każdy pojazd do przewozu osób może być przewidziany tylko w ramach jednego z ww. rejonów.
c) Dysponuje wykwalifikowanym personelem tj. kierowcami posiadającymi aktualne prawo jazdy
kat. D zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) w ilości osób równej co najmniej ilości pojazdów
przeznaczonych do przewozu osób wykazanymi w ramach warunku udziału w postępowaniu
wymienionym w pkt 28.1 ppkt 4) lit. b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi
wykonawcami (konsorcja, spółki cywilne), wykaz usług dotyczy usług faktycznie przez niego
wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu
bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składający ofertę
wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę
dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym
zakresie.
Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych usług będzie potwierdzać wartość tych usług w walucie
innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w
którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych i wskazać
w wykazie kwotę dokonanego przeliczania. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona powyższego
przeliczenia i nie wskaże w wykazie kwoty przeliczenia, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg
średniego kursu NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie
Zamówień Publicznych.
2) Wykazu pojazdów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Wzór
wykazu stanowi załącznik nr 12 do IWZ.
3) Wykazu osób (kierowców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 11 do SWZ. Dotyczy osób, o których mowa w pkt
28.1 ppkt 4) lit. c) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze specyfikacja warunków zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularz do złożenia oferty lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego w najwcześniej w 2023 roku samochodu osobowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów promocyjnych ADP.2301.80.2021
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Wieś Lęborska: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów niepełnosprawnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Urszulin”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI