Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-27
  • ZamawiającyWEJHEROWSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00266804
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191250148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 12 Marca 195

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@wcuw.wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcuw.wejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79914ca-0403-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019243/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3) poczty elektronicznej Zamawiającego: centrum@wcuw.wejherowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczenia dotyczące ilości znaków możliwych do wpisania , Zamawiający informuje, że wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WCUW.271.492.2022.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.
2. Uczniowie mają być dowożeni zgodnie z planem zajęć szkolnych we wszystkie dni wynikające z kalendarza roku szkolnego 2022/2023 tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych, najkrótszą trasą zgodnie z zasadą „od drzwi do drzwi” to jest: miejsce zamieszkania ucznia - placówka oświatowa – miejsce zamieszkania ucznia.
3. Harmonogram dowozu uczniów ustala Wykonawca dowozu na podstawie otrzymanych od rodziców uczniów bądź opiekunów planów lekcji na dany rok szkolny- należy uwzględnić indywidualne godziny dowozów uczniów oraz możliwość łączenia kursów.
4. Do podstawy ustalenia wartości zamówienia Zamawiający przyjął liczbę uczniów faktycznie dowożonych w roku 2021/2022 oraz liczbę dni roku szkolnego 2022/2023, podczas których realizowany będzie dowóz uczniów do szkół i placówek.
5. Wykonawca powinien przenalizować topografię miasta Wejherowa i pobliskich miejscowości, do których będą dowożeni uczniowie, aby ustalić cenę jednostkową za kurs w jedną stronę.
6. Opis usytuowania placówek oświatowych – miejsce świadczenia usług:
1) dowóz do miejscowości, w której znajduję się placówka odbywa się na podstawie złożonych na dany rok szkolny wniosków przez rodziców.
2) Wejherowo (68/6), Strzepcz (2/1), Rumia (4/1) – to miejscowości placówek, do których byli dowożeni uczniowie w roku szkolnym 2021/2022, w nawiasie liczba uczniów/liczba placówek.
3) Zamawiający szacuje, że średnia dzienna długość trasy:
a) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania na terenie miasta Wejherowa wynosi 4,25 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 8 km.
b) przewozu jednego ucznia od miejsca zamieszkania do placówki oświatowej lub od placówki oświatowej do miejsca zamieszkania poza teren miasta Wejherowa wynosi 18,50 km przyjęta w celu określenia wielkości zadania. Zamawiający zastrzega, że wielkość ta może ulec zmianie, jednak w sporadycznych przypadkach nie powinna przekraczać 30 km.
4) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu zamieszkania uczniów, zmiany adresu placówki oświatowej oraz zmiany tras przejazdu w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie.
7. Opis ilości dni:
1) Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023 planowana ilość dni:
a) szkolnych to: 185 (we wrześniu – 22, październiku – 21, listopadzie - 20, grudniu – 16, styczniu – 11, lutym- 20, marcu - 23, kwietniu – 16, maju – 20, czerwcu – 16),
b) natomiast wychowania przedszkolnego to: 253 (we wrześniu – 22, październiku – 21, listopadzie – 20, grudniu – 21, styczniu – 21, lutym - 20, marcu - 23, kwietniu – 19, maju – 21, czerwcu – 21, lipcu – 21, sierpniu – 23).
2) Zamawiający zastrzega, że ilość dni może ulec zmianie w związku z tym na zmniejszony ilościowo przedmiot zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy.
8. Opis ilości uczniów:
1) Zamawiający na podstawie poprzedniego roku szkolnego - 2021/2022, zakwalifikował do przewozu 74 uczniów, w tym poruszających się samodzielnie – 65 uczniów oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich – 9 uczniów.
2) w ilości 74 uczniów dowożonych na terenie miasta Wejherowo było 68 uczniów, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim – 8 uczniów, a dowożonych poza miasto Wejherowo było 6 uczniów, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim – 1 uczeń.
3) w ilości 74 uczniów realizujących wychowanie przedszkolne było 12 uczniów, w tym 1 uczeń dowożony poza miasto Wejherowo.
4) dane dotyczące ilości uczniów są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego, gdy środki finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane do upływu terminu realizacji umowy. Jednoczenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby uczniów dowożonych (szacunkowo o 10 uczniów) do momentu nie przekroczenia całkowitej wartości zamówienia. Powyższa zależność wynika z szacowanej absencji szkolnej uczniów przez Zamawiającego na poziomie ok. 15%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas kursu w jedną stronę

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na podstawienie pojazdu zastępczego w przypadku sytuacji awaryjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie uprawnień, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do wykonywania działalności to jest: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym lub dokument równoważny.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
 Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności technicznej, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi to jest:
 pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym w ilości zapewniającej prawidłową realizację przewozu uczniów,
 co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
wskazanych w Rozdziale V SWZ.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami, które posiadają:
 odpowiednie doświadczenie i uprawnienia do kierowania pojazdami min. 3 lata prawo jazdy odpowiedniej kategorii. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę kierowców niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich uprawnionych osób do dowożenia.
 ukończony kurs z pierwszej pomocy.
 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
 W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, spełnienie warunków tiret 1 i 2, Wykonawca wraz z innym/i podmiotem/ami mogą wykazać łącznie.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) Nie jest wymagane, gdy w postępowaniu uczestniczył jeden Wykonawca.;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Nie stosuje się, gdy zachodzą okoliczności wskazane w pkt. 5.
nik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami oraz koordynowania transportu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
b) wykazu środków transportu przewidzianych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ);
c) aktualnych uprawnień: odpowiednie, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z postanowieniami SWZ.
2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści.
6. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3);
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby , o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ wraz z pełnomocnictwem jeżeli prawo do podpisania zobowiązania nie wynika z dokumentów o, których mowa w pkt 3 (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby , składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Wszystkie dokumenty elektroniczne, winny być opisane nazwą umożliwiającą ich identyfikację.
8. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
9. Oferta powinna być podpisana przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
10. Oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami lub zawierać wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w ich treści.
11. W przypadku informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji winien zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 5 SWZ. Sposób przekazania przedmiotowych informacji Zamawiającemu został określony w Rozdziale XIII ust. 26 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ (wzór stanowi Załącznik nr 6 i 7 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w Umowie, przy pomocy, których
Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, w szczególności w wyniku śmierci, choroby, ustania stosunku pracy, reorganizacji lub innego zdarzenia losowego lub innej przyczyny niezależnej od Wykonawcy lub gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Przedmiotowa zmiana możliwa jest pod warunkiem, że Wykonawca skieruje do realizacji Przedmiotu Umowy inne osoby spełniające warunki określone w SWZ.
3. Wystąpienia konieczności zmiany osób Wykonawcy wskazanych w Umowie, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich
obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające warunki określone w SWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
4. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
5. Zmiany podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w Umowie.
6. Wystąpienia konieczności zmiany pojazdów przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia.
7. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotnymi założeniami.
8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną-prawną Umowy;
3) zmiany danych teleadresowych.
9. Zmiana umowy jest możliwa również w innych przypadkach wymienionych w art. 455-458 ustawy Pzp.
10. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem„ Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Ofertę należy zaszyfrować. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania, został opisany w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę obrotomierza - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Niesprawny obrotomierz ( wskazówka nie wraca na pozycję 0 ) w samochodzie wv golf4 1.9 Tdi 2000r. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.