Dostawa elektrycznego samochodu osobowego 5 miejscowego na potrzeby Krajowego Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elektrycznego samochodu osobowego 5 miejscowego na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00266805
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elektrycznego samochodu osobowego 5 miejscowego na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elektrycznego samochodu osobowego 5 miejscowego na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0659badf-075d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa samochodu osobowego elektrycznego na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie
elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający
zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję„ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila
informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Instrukcja korzystania z
Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy,
określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający
dopuszcza wszczegól-ności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
6.Korespondencjaelektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie zapośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
7. Za datę wpływu oferty,
oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w
tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).
8 Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
10. Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)włączona obsługa JavaScript; 5)zainstalowany program Acrobat Reader.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ.
12.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem ust.25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.33.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 139501,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, bezwypadkowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, pełnowartościowego oraz nie noszącego znamion użytkowania samochodu osobowego elektrycznego, na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia
Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu.
1) Samochód musi posiadać świadectwo homologacji odpowiednie dla danego typu pojazdu, wystawione zgodnie z art. 70d Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
2) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę samochodu używanego do jazdy testowej.
3) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę samochodu zarejestrowanego „na dealera”.
4) Wydanie samochodu wraz z kompletem kluczyków, dokumentami oraz dodatkowymi ak-cesoriami, nastąpi w siedzibie Wykonawcy, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego,
5) Zamawiający informuje, iż w formularzy ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ wskazane są minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne i wyposażenie. Dopuszczalne jest zapro-ponowanie parametrów lepszych, niż określone w powyższym załączniku. Wybrane parame-try i wyposażenie podlegają punktacji w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami ust. 19 SWZ.
6) Wykonawca wraz z samochodem dostarczy:
• dokumentację gwarancyjną w języku polskim w postaci dokumentu gwarancyjnego (książka gwarancyjna / karta gwarancyjna), ogólne warunki gwarancji producenta, określające warunki realizacji gwarancji, sposób wykonania świadczeń gwarancyjnych, a także wykaz autoryzo-wanych punktów serwisowych wykonujących świadczenia gwarancyjne - w przypadku roz-bieżności pomiędzy dokumentem gwarancyjnym, a postanowieniami umowy, pierwszeń-stwo mają postanowienia umowy, chyba, że postanowienia gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego;
• instrukcję obsługi w języku polskim;
• komplet dokumentów potwierdzających, iż samochód spełnia wymagania techniczne okre-ślone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach pu-blicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz jest dopuszczony do użytkowania na terenie Polski (świadectwo ho-mologacji) oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych do zarejestrowania pojazdu (w tym karty pojazdu).
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załączniki nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) 60%
2 Kryterium „Moc silnika” (Km) 10%
3 Kryterium „Zużycie energii” (Kz) 10%
4 Czas ładowania CCS/DC (Kt) 10%
5 Kryterium „Dodatkowe wyposażenie” (Kd) 10%
Sposób przyznania punktów opisano w ust. 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: .Kryterium „Moc silnika” (Km)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Zużycie energii” (Kz)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas ładowania CCS/DC (Kt)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „Dodatkowe wyposażenie” (Kd)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca
dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2-3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek udziału w postepowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie wykażą się całym wymaganym doświadczeniem.. Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców –oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia oraz termin, na jaki została zawarta umowa (który nie może być krótszy niż termin realizacji).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia opisano w Załączniku nr 5 do SWZ projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

19.2 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 %
Ocena: Łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Wartość punktowa wyliczana jest wg wzoru:
Cnu
Kc = -------- x R
Cbu
Gdzie:
Kc - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny brutto za przedmiot zamówienia,
Cn - cena oferty z najniższą ceną za przedmiot zamówienia,
Cb - cena oferty za przedmiot zamówienia z badanej oferty,
R - ranga kryterium ceny za dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia (0,60).


19.3 Kryterium „Moc silnika” (Km) – waga 10,00 %

19.3.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów
19.3.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:

• w przypadku wskazania mocy silnika do 160 KM – Wykonawca otrzyma 0 pkt
• w przypadku wskazania mocy silnika powyżej 160 KM – Wykonawca otrzyma 10 pkt

19.3.3 W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym mocy silnika lub wskaże moc silnika poniżej 155 KM - oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

19.4 Kryterium „Zużycie energii” (Kz) – waga 10,00 %

19.4.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów
19.4.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:

• w przypadku wskazania zużycia energii w wielkości 20 kWh na 100 km i powyżej – Wykonawca otrzyma 0 pkt
• w przypadku wskazania zużycia energii poniżej 20 kWh na 100 km – Wykonawca otrzyma 10 pkt

19.4.3 W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zużycie energii powyżej 22 kWh na 100 km - oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.



19.5 Kryterium Czas ładowania CCS/DC (Kt) – waga 10,00 %

19.5.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów
19.5.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:

• w przypadku wskazania czasu ładowania CCS/DC od 60 do 45 minut – Wykonawca otrzyma 5 pkt
• w przypadku wskazania czasu ładowania CCS/DC poniżej 45 minut – Wykonawca otrzyma 10 pkt

19.5.3 W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czasu ładowania CCS/DC powyżej 60 minut oferta podlegała będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

19.6 Kryterium „Dodatkowe wyposażenie” (Kd) – waga 10,00 %

19.6.1 W niniejszym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów
19.6.2 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym –Załącznik nr 1 do SWZ w następujący sposób:

• w przypadku wskazania regulacji położenia kierownicy – Wykonawca otrzyma 2 pkt
• w przypadku wskazania kamery 360 stopni - Wykonawca otrzyma 2 pkt
• w przypadku wskazania rejestratora jazdy (przód)- Wykonawca otrzyma 2 pkt
• w przypadku wskazania ładowarki indukcyjnej do telefonu - Wykonawca otrzyma 2 pkt
• w przypadku wskazania podgrzewanych foteli (przód)- Wykonawca otrzyma 2 pkt

19.6.3 W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie któregokolwiek z dodatkowego wyposażenia otrzyma za nie 0 pkt.

19.7 Ocena końcowa oferty
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria:
Kc + Km + Kz + Kt + Kd = Ocena końcowa
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową dla 32 osób - Świdnica/Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową dla 32 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI