Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.- II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPE-T_Bobrowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362116430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 7
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 36 71 463
1.5.8.) Numer faksu: 94 36 71 463
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.ignacak@zpetbobrowo.dlaedu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswbobrowo.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.- II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b1f37c-a87f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055530/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną na
podstawie art. 63 ust. 2 przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Elektronicznej Platformy
Usług Administracji Publicznej (zwanej ePUAP) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej k.ignacak@zpetbobrowo.dlaedu.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w cz. XXIII- SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPET.2.2021.KI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie): Rudki(1)- Jabłonkowo(1)- Mirosławiec(1)- Kalisz Pom.(3)- Drawsko Pom.(1)- Bobrowo- Siemczyno(2)-Czaplinek- Byszkowo(1)- Czaplinek
2.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie): Borne Sulinowo(2)- Juchowo(1)-Górki(1)- Białowąs(1)- Tarmno(1)- Polne(1)- Czaplinek- Drawsko Pom.-
3.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie): Złocieniec(3)- Drawsko Pom.-
4.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano): Siemczyno(2)- Czaplinek- Byszkowo(1)- Czaplinek
5.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano): Silnowo(1)-Borne Sulinowo(2)- Łubowo(1)- Czaplinek- Górki(1)- Białowąs(1)- Tarmno(1)- Czaplinek
6.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano): Internat Złoc.(21)- Bobrowo- Drawsko Pom
7. Trasa poniedziałek (rano i popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano i popołudnie) Świdwin(3)- Drawsko Pom.
8.Trasa piątek (popołudnie): Bobrowo(7)- Drawsko Pom.- Stargard
9.Trasa poniedziałek (rano i popołudnie), wtorek (rano i popołudnie) Drawsko Pom.(7)- Złocieniec- Czaplinek
10.Trasa W T Z- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie): Darskowo(2)- Złocieniec(1)- Budowo(1)- Czaplinek
11.Trasa poniedziałek 9rano) i piątek( popołudnie) Łobez(1)- Drawsko Pom.
12.Trasa poniedziałek(popołudnie), wtorek(rano, popołudnie), środa (rano, popołudnie), czwartek(rano, popołudnie), piątek (rano) Drawsko ul. Połczyńska(7)- Drawsko ul. Seminaryjna 2(6)- Drawsko ul. Złocieniecka 25(1)
13.Trasa czwartek popołudniu Drawsko(2)- Linowno
14.Trasa 25+- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie): Drawsko Pom.- Woliczno(1)
15. Trasa 25+- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie):: "Płocie(1)- Kolno(1)- Złocieniec- Drawsko Pom.- Gudowo(1)- Suliszewo(1)- Złocieniec(1)- Bobrowo
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-11 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z wymienionymi wopisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na usłudze dowozu dzieci do szkół.
2. Wartość zamówień nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego
3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:
1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XVI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 16.1.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt); 2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz)– waga
kryterium 40% (40pkt). 16.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga
60% cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród
wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium
„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z
realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz) – waga 40% najkrótszy czas
Cz =------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% czas oferty ocenianej
16.3. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
16.4. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę
jako nie zgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu w formularzu ofertowym,
Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.
16.5. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, do oceny ofert zostanie
przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.
16.5.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” będzie
czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1, z uwzględnię zapisów w:
pkt. 16.3., 16.4., i 16.5.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (raz w miesiącu) Bobrowo- Świdwin- Bobrowo
2.Wyjazdy wewnętrzne- hipoterapia (raz w tygodniu) Czaplinek- Zarańsko- Czaplinek
3.Wyjazdy wewnętrzne- hipoterapia (trzy razy w tygodniu) Drawsko- Zarańsko- Drawsko
4.Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (raz w tygodniu) Czaplinek- Szczecinek- Czaplinek
5.Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (dwa razy w tygodniu) Drawsko- Świdwin- Drawsko
6. Wyjazdy wewnętrzne - Drawsko ul. Złocieniecka 25- Drawsko
ul. Seminaryjna 2- Drawsko ul. Złocieniecka
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-11 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z wymienionymi
wopisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na usłudze dowozu dzieci do szkół.
2. Wartość zamówień nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego
3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:
1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie
zawartej umowy/zlecenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XVI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 16.1.
Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :
1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt); 2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz)– waga
kryterium 40% (40pkt). 16.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga
80% cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród
wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium
„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z
realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz) – waga 40% najkrótszy czas
Cz =------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% czas oferty ocenianej
16.3. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.
16.4. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę
jako nie zgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu w formularzu ofertowym,
Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.
16.5. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, do oceny ofert zostanie
przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.
16.5.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” będzie
czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1, z uwzględnię zapisów w:
pkt. 16.3., 16.4., i 16.5.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstwienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2021. poz. 919 ze. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna kwota ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 ) na jedno i na wszystkie zdarzenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich 3 latach zrealizował co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu usługi transportu w ramach przewozów osób niepełnosprawnych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) każde.
b) Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 pojazdami - jeden o liczbie co najmniej 12 miejsc siedzących, a drugi o liczbie co najmniej 8 miejsc siedzących . Używane pojazdy są wyprodukowane w roku 2002 i latach następnych (2003-2021).
c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tzn. kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D -zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z opiekunami w tych pojazdach (w stosunku do tych osób obowiązuje sprawdzenie czy nie widnieją w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym).
d) Kierowcy i opiekunowie posiadają ważne zaświadczenie o ukończonym kursie BHP i udzielania pierwszej pomoc przedmedycznej (p.p.p.) – ważne w dniu podpisani umowy.
5.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, zgodnie z rozdziałem VII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.5 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Wykaz oświadczeń i dokumentów:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄW CELU DOKONANIA OCENY, IŻ WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OPISANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA SKŁADA NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY TYMCZASOWO ZASTĘPUJĄCE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE (W PRZYPADKU WSPÓLNEGO UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY SKŁADA KAŻDY Z WYKONAWCÓW):
1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym zbiorczym – załącznik nr 3 do SWZ
1.3 Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego notariusza, do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2021 poz. 670 ze zm.).
1.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w oparciu o art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym zbiorczym – załącznik nr 3 do SWZ
1.3 Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego notariusza, do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2021 poz. 670 ze zm.).
1.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w oparciu o art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
9.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 ppkt 1 nin. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców.
9.5. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.6. Wszelkie oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57oraz art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-30 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30