REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-29
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00092831
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20bbeb4a-a910-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
2. Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
3. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB
5. Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
c.d. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/UCMMiT/TP-fn/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ I
realizację usług transportu medycznego podstawowego karetką typu „P” dla pacjentów UCMMIT polegających na świadczeniu całodobowo, we wszystkie dni w tygodniu i roku usług transportu medycznego tj. średnio 30 razy w miesiącu i średnio 720 razy, przewóz pacjentów hospitalizowanych w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór pacjenta z siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 40 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się dnia i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu medycznego przy udziale co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego. W przypadku gdy żadna z w/w osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zwiększeniu w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych oraz stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19 zgodnie z zapisami § 1 wzoru umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru pacjenta z siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ II
realizację usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T” dla pacjentów UCMMIT polegających na świadczeniu wykonywanym zgodnie z harmonogramem badań/konsultacji pacjenta od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00 tj. średnio 45 razy w miesiącu i średnio 1080 razy, usług transportu sanitarnego - przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór/przewóz pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 90 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas, to w tym czasie) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zwiększeniu w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych oraz stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19 zgodnie z zapisami § 1 wzoru umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru/przewozu pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ III
realizację usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T1” dla pacjentów UCMMIT polegającą na świadczeniu wykonywanym zgodnie z harmonogramem badań/konsultacji pacjenta od poniedziałku do piątku w godz. 18.00-07.00 i soboty-niedziele w godz.07.00-07.00 tj. średnio 15 razy w miesiącu i średnio 360 razy, usług transportu sanitarnego - przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór/przewóz pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 90 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas, to w tym czasie) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zwiększeniu w ilości nieprzekraczającej 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych oraz stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19 zgodnie z zapisami § 1 wzoru umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru/przewozu pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
a) skierują do realizacji zamówienia publicznego co najmniej:
część I
trzy zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z :
• pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego,
• w przypadku gdy żadna z w/w osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2019r. poz. 341, ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
część II
dwa zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z:
• 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc),
w przypadku gdy żadna z w/w osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2019r. poz. 341, ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
część III
dwa zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z:
• 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc),
w przypadku gdy żadna z w/w osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2019r. poz. 341, ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
Wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć warunki muszą być spełnione podwójnie lub potrójnie.
oraz
b) dysponują co najmniej:
część I
min. 5 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego
część II
min. 2 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego
część III
min. 2 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego
z odpowiednim, sprawnym, serwisowanym na bieżąco wyposażeniem, a w szczególności:
a) wyposażenie, które służy do przenoszenia pacjenta – np. nosze, stabilizatory, krzesło kardiologiczne, płachta, deska ortopedyczna;
b) wyposażenia wentylujące chorego – np. butle tlenowe, maski do tlenoterapii, respirator, worki samorozprężalne;
c) wyposażenie unieruchamiające chorego podczas transportu medycznego – np. stabilizatory, zestawy służące do unieruchamiania złamań;
d) sprzęt do diagnostyki – np. pulsoksymetr, stetoskopy, urządzenia do pomiaru glukozy we krwi, monitor EKG;
e) wyposażenie do infuzji – np. wenflony, igły, cewniki, odpowiednia strzykawka automatyczna;
f) sprzęt używany w sytuacjach nagłych – np. zestaw PACS i PARS, defibrylator;
g) wyposażenia do bandażowania i pielęgnacji chorego – np. materiały opatrunkowe, koce izolacyjne,
Wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć warunki muszą być spełnione podwójnie lub potrójnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wbiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenia te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców, w zakresie jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych, podmiotów udostepniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności.:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz/e cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na części dowolnie wybrane przez Wykonawcę
3. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
24 miesiące od dnia 01.05.2022 r. do 01.05.2024 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wynajęcie busa na dowóz do Gdańska , wożenie po Gdańsku i powrót- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wynajęcie busa na dowóz do Gdańska , wożenie po Gdańsku i powrót z Gdańska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.