Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeleśnia
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-20
  • ZamawiającyGmina Jeleśnia
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00454587
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plebańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Jeleśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8630 700

1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8636 797

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jelesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelesnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00389162/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport dzieci z terenu gminy Jeleśnia w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c62ab463-820f-4fb2-9741-1b682110e7bb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Jeleśnia /2417042/SkrytkaESP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”);
2) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny);
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Jeleśnia, ul. Plebańska 1, 34-340 Jeleśnia, tel. +48 (033) 8630 700;
2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Jeleśnia pod adresem e mail: iod@jelesnia.pl. lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Jeleśni;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Dalsze zapisy w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie I
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 7 uczniów
Trasa:
1. Sopotnia Wielka Kolonia – Sopotnia Wielka Szkoła.
2. Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Wielka Kolonia.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie II
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr4 w Sopotni Wielkiej: 4 uczniów
Trasa:
1. Sopotnia Mała – Sopotnia Wielka Szkoła.
2. Sopotnia Wielka Szkoła – Sopotnia Mała.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie III
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej i Zespołu Szkół Nr1 w Jeleśni: 7 uczniów.
Trasa:
1. Krzyżówki – Krzyżowa Szkoła.
2. Krzyżowa – Jeleśnia Rynek Szkoła.
3. Jeleśnia Rynek Szkoła – Krzyżowa.
4. Krzyżowa Szkoła – Krzyżówki.

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie IV
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr3 w Krzyżowej: 10 uczniów.
Trasa:
1. Korbielów (ul. Szczyrbok) – Krzyżowa Szkoła.
2. Krzyżowa Szkoła – Korbielów (ul. Szczyrbok).

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie V
- dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr2 w Jeleśni: 46 uczniów (w okresie zimowym dowóz będzie się odbywał od budynku OSP w Mutnem).
Trasa:
1. Mutne –Jeleśnia Szkoła.
2. Jeleśnia Szkoła – Mutne (dwa kursy: pierwszy o godz. 13.40 i drugi o godz.14.40)

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych tj.:

Zadanie VI
- dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr39 w Bielsku – Białej, ul. Kamienicka 11a: 1 uczeń
Trasa:
1. Korbielów – Bielsko – Biała (godz. rozpoczęcia zajęć – 7.15)
2. Bielsko - Biała – Korbielów (godz. zakończenia zajęć – 15.50)

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
d. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie w okresie od 02.09.2024 r. do 31.07.2025 r. usługi transportu oraz opieki w czasie przewozu niepełnosprawnych dzieci zamieszkałych na terenie gminy Jeleśnia do placówek oświatowych w Żywcu tj.:

Zadanie VII
- do Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjnego przy ul. Witosa 3:
6 dzieci z następujących miejscowości: Sopotnia Wielka (2 osoby), Krzyżowa (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Pewel Wielka (1 osoba) oraz Sopotnia Mała (1 osoba).
- do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego przy ul. Kopernika 77:
6 dzieci z następujących miejscowości: Korbielów (1 osoba), Krzyżówki (1 osoba), Przyborów (1 osoba), Jeleśnia (2 osoby) oraz Mutne (1osoba).

2. W ramach tej części zamówienia:
a. Transport obejmuje dowóz i odbiór dziecka z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
b. Dowóz dzieci będzie się odbywał w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją zajęć szkolnych w roku szkolnym 2024/2025.
c. Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych tj. pojazd musi spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampa najazdowa) a także posiadać mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.
d. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badania diagnostyczne, zapewniać bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiać transport dzieci w wymaganej liczbie miejsc. Pojazdy winny być oznakowane oraz muszą być w nich zapewnione odpowiednie warunki bhp i higieniczne.
e. Osoba sprawująca opiekę nad przewożonymi dziećmi odpowiada za ich bezpieczeństwo podczas przewozu, a także w czasie przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu.
f. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi musi być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
3. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności związanych z opieką nad dziećmi i kierowaniem pojazdów, z wykorzystaniem których świadczony będzie dowóz dzieci, były zatrudnione na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Najniższa Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii (P): waga kryterium – 40,00 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Dla wszystkich części zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Dla wszystkich części zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Dla wszystkich części zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla poszczególnych części zamówienia:

- Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi, tj.:

Dla części zamówienia nr 1 – 6:

niezbędną ilością pojazdów odpowiednich do realizacji niniejszego zamówienia tj. w pełni sprawnych (posiadających ważne badania diagnostyczne), zapewniających bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiających transport uczniów zgodnie z podaną ilością na poszczególnej trasie.

Dla części zamówienia nr 7:

co najmniej jednym pojazdem odpowiednim do realizacji niniejszego zamówienia tj. w pełni sprawnym (posiadającym ważne badania diagnostyczne), zapewniającym bezpieczeństwo i komfort pasażerów oraz umożliwiającym transport dzieci zgodnie z podaną ilością oraz spełniający wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb (podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampa najazdowa) a także posiadający mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu.

W razie złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że spełnia wszystkie warunki wskazane dla tych wybranych części zamówienia łącznie, tj. dysponować odpowiednią ilością pojazdów łącznie dla wybranych części zamówienia – warunki te kumulują się.

Zamawiający zastrzega, że wszystkie pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poza wynikającymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, na piśmie pod rygorem nieważności. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w ust. 2 - 11 poniżej. Wystąpienie którejkolwiek z poniższych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany umowy.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie:
a) zmiany trasy oraz ilości kursów,
b) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części zamówienia, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być niższy od 50% całości umowy,
c) rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres przedmiotowy umowy,
d) zmiany kolejności i terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania umowy,
e) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji umowy,
f) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności,
g) zmiany wynagrodzenia.
Dalsze zapisy w Projekcie Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym - Wrocław, Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże stałą współprace z przewoźnikami w ruchu międzynarodowym posiadającymi zestawy ciągnik siodłowy + naczepa (zabudowa sztywna lub oplandeczona). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI