Świadczenie usług w zakresie przewozów zbiorowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozów zbiorowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl w 2019 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Tomyśl
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-12
  • Numer ogłoszenia661104-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661104-N-2018 z dnia 2018-12-12 r.

Urząd Miejski: Świadczenie usług w zakresie przewozów zbiorowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl w 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska  33 , 64300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowytomysl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.nowytomysl.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.nowytomysl.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera, posłańca
Adres:
Gmina Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, Sekretariat, pokój 28

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozów zbiorowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl w 2019 roku
Numer referencyjny: ZP.271.79.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia polegać będzie na nieodpłatnym przewozie pasażerów środkami transportu autobusowego, po wyznaczonych trasach na terenie Miasta i Gminy Nowy Tomyśl na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 414/2017 Burmistrza Nowego Tomyśla z dnia 12-12-2017r. w sprawie wprowadzenia bezpłatnych usług przewozowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl . 2. Zakres zamówienia obejmuje następujące trasy : 2.1. TRASA NR 1 - Nowy Tomyśl pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion)→ ul. Poznańska →ul. Kościuszki (przystanek przed skrętem w ul. Nową)→ ul. Długa ( przystanek przy sklepie Zoologicznym) → pl. Niepodległości (przystanek na tyłach sądu)→ ul. 3 Stycznia ( przystanek niedaleko szkoły) → ul. Janusa ( przystanek niedaleko sklepu Intermarche )→ul. Musiała (przystanek przy parkingu) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy parku)→ul. Kolejowa (przystanek przy cmentarzu) →Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→ ul. Kolejowa (przystanek przed centrum handlowym) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy Biedronce) →ul. Musiała (przystanek przy parkingu) → ul. Janusa ( przystanek koło sklepu TESCO ) →ul. 3 Stycznia ( przystanek niedaleko szkoły)→ pl. Niepodległości→ul Witosa → ul. Piłsudskiego →pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion) Długość trasy obejmującej objazd całej pętli tzn. wyjazd z pl. Chopina (dworzec PKP) i powrót na pl. Chopina wynosi 8,6 km. Usługę przewozu osób należy wykonać niskopodwoziowym autobusem przeznaczonym do przewozu co najmniej lub więcej niż 20 osób- tzw. „mały autobus”. 2.2. TRASA NR 2 - Nowy Tomyśl pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion)→ ul. Poznańska →ul. Kościuszki (przystanek przed skrętem w ul. Nową)→ul. Długa ( przystanek przy sklepie Zoologicznym) →Glinno (przystanek przy osiedlu budynków wielolokalowych Jantar) →powrót ul. Komunalną →pl. Niepodległości (przystanek na tyłach sądu)→ ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły) → ul. Janusa ( przystanek niedaleko sklepu Intermarche )→ul. Musiała (przystanek przy parkingu)→ul. Tysiąclecia (przystanek przy parku)→ul. Kolejowa (przystanek przy cmentarzu) →Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→ Dworzec PKP (przystanek przy peronach, na parkingu) → ul. Kolejowa (przystanek przed centrum handlowym) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy Biedronce) →ul. Musiała (przystanek przy parkingu) → ul. Janusa ( przystanek koło sklepu TESCO ) → ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły)→ pl. Niepodległości→ul Witosa → ul. Piłsudskiego →pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion) Długość trasy obejmującej objazd całej pętli tzn. wyjazd z pl. Chopina (z przystankiem w Glinno Jantar oraz dworzec PKP) i powrót na pl. Chopina wynosi ok . 10 km. Usługę przewozu osób należy wykonać niskopodwoziowym autobusem przeznaczonym do przewozu co najmniej lub więcej niż 20 osób- tzw. „mały autobus”. .2.3. TRASA NR 3 - Nowy Tomyśl pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion)→ul. Poznańska →ul. Kościuszki (przystanek przed skrętem w ul. Nową)→ ul. Długa ( przystanek przy sklepie Zoologicznym)→ pl. Niepodległości (przystanek na tyłach sądu)→ ul.. Zbąszyńska ( przystanek koło TESCO) ul. Musiała (przystanek przy parkingu) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy parku)→ul. Kolejowa (przystanek przy cmentarzu) → ul Kolejowa ( przy firmie AXELL)→ Paproć ( przystanek przy drodze na Chojniki )→ Chojniki ( przystanek PKS ) →Boruja Kościelna ( przystanek na placu kościelnym) → Boruja Kościelna ( przystanek na placu kościelnym) → Paproć ( przystanek PKS)→ul. Kolejowa (przystanek przed centrum handlowym ) → ul. Tysiąclecia (przystanek przy Biedronce) →ul. Musiała (przystanek przy parkingu) → ul. Zbąszyńska (przystanek na przeciwko sklepu TESCO) → pl. Niepodległości→ul Witosa → ul. Piłsudskiego →pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion) Długość trasy obejmującej objazd całej pętli tzn. wyjazd z pl. Chopina ( dworzec PKP oraz przystanek w Paproci, Chojnikach i Borui Kościelnej) i powrót na pl. Chopina wynosi ok 15,2 km. Usługę przewozu osób należy wykonać niskopodwoziowym autobusem przeznaczonym do przewozu co najmniej lub więcej niż 20 osób- tzw. „mały autobus”. 2.4. TRASA NR 4 - Nowy Tomyśl pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion)→ ul. Poznańska →ul. Kościuszki (przystanek przed skrętem w ul. Nową)→ ul. Długa ( przystanek przy sklepie Zoologicznym)→ pl. Niepodległości (przystanek na tyłach sądu)→ ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły)→ ul. Janusa ( przystanek niedaleko sklepu Intermarche )→ul. Musiała (przystanek przy parkingu) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy parku)→ul. Kolejowa (przystanek przy cmentarzu) →Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→ ul. Kolejowa (przystanek przed centrum handlowym) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy Biedronce) →ul. Musiała (przystanek przy parkingu) → ul. Janusa ( przystanek koło sklepu TESCO) →ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły)→ pl. Niepodległości→ul Witosa → ul. Piłsudskiego →pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion) Długość trasy obejmującej objazd całej pętli tzn. wyjazd z pl. Chopina (dworzec PKP) i powrót na pl. Chopina wynosi 8,6 km. Usługę przewozu osób należy wykonać autobusem przeznaczonym do przewozu więcej niż 30 osób (wliczając kierowcę) - tzw. „duży autobus”. 2.5. TRASA NR 5 - Nowy Tomyśl pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion)→ ul. Poznańska →ul. Kościuszki (przystanek przed skrętem w ul. Nową)→ ul. Długa ( przystanek przy sklepie Zoologicznym) → pl. Niepodległości (przystanek na tyłach sądu)→ ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły)→ ul. Janusa ( przystanek niedaleko sklepu Intermarche )→ul. Musiała (przystanek przy parkingu) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy parku)→ul. Kolejowa (przystanek przy cmentarzu) →Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→Dworzec PKP (przystanek przy budynku z kasami biletowymi)→ ul. Kolejowa (przystanek przed centrum handlowym) →ul. Tysiąclecia (przystanek przy Biedronce) →ul. Musiała (przystanek przy parkingu) → ul. Zbąszyńska ( ZDROVITA)→ Sękowo ( przystanek przy drodze wojewódzkiej niedaleko skrętu na świetlicę ) → Jastrzębsko Stare (plac Kościelny) → Jastrzębsko Stare (plac Kościelny) → Sękowo ( przystanek przy drodze wojewódzkiej niedaleko skrętu na świetlicę) →ul. Zbąszyńska ( ZDROVITA)→ul. Janusa ( przystanek koło sklepu TESCO ) →ul. 3 Stycznia (przystanek niedaleko szkoły)→ pl. Niepodległości→ul Witosa → ul. Piłsudskiego →pl. Chopina (przystanek przy wejściu na stadion) Długość trasy obejmującej objazd całej pętli tzn. wyjazd z pl. Chopina ( dworzec PKP ora przystanek w Sękowie i Jastrzębsku Starym) i powrót na pl. Chopina wynosi ok . 18,6 km. Usługę przewozu osób należy wykonać autobusem przeznaczonym do przewozu więcej niż 30 osób (wliczając kierowcę) - tzw. „duży autobus”. 3. Całość zamówienia została szczegółowo określona w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Do zadań przewoźnika należeć będzie również rozwieszanie na przystankach rozkładu jazdy komunikacji oraz jego bieżące aktualizowanie. Wszelkie zmiany rozkładu jazdy wynikłe na skutek zmiany rozkładu jazdy PKP będą dokonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Przewoźnik oprócz rozwieszania rozkładu na przystankach zobowiązany będzie do przesyłania, drogę e-mailową, każdorazowej aktualizacji do Urzędu oraz Spółdzielni Mieszkaniowej w celu publikacji rozkładu. Rozkład jazdy oraz jego aktualizacje muszą zawierać dodatkowo nazwę przewoźnika (dane firmy) , nr telefonu oraz datę obowiązywania rozkładu. W autobusie w miejscach widocznych należy umieścić co najmniej trzy informacje formatu A3, o następującej treści „BEZPŁATNA KOMUNIKACJA MIEJSKA”. 5. „Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 5.2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby zatrudnione jako kierowcy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni kierowców autobusów na okres realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 5.3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Czynności wykonywane przez kierowcę autobusu. 5.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Wykonawca, w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia, że osoby wykonujące ww. czynności z podaniem ilości zatrudnionych osób, będą zatrudnione lub są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2) Oświadczenie takie Wykonawca przedkłada również w trakcie realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zmawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub w przypadku zatrudnienia nowych pracowników wykonujących w/w czynności w terminie niezwłocznym od daty zatrudnienia pracownika. 3) Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia innych informacji i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę w zakresie w/w czynności Dokumentami takim mogą być : ewidencja czasu pracy zatrudnionych osób (lista obecności) lub tez okresowy raport pracy osób zatrudnionych ze wskazaniem czynności, które były wykonanie przez te osoby związane z realizacja zamówienia lub inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 5.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę oświadczeń, informacji i dokumentów w okresie określonym w SIWZ w rozdz. 4 . pkt. 5.2 SIWZ lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących czynności określone w rozdz. 4 pkt. 5.3. SIWZ Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Od Wykonawcy wymaga się posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiada siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę ) – Licencja na prowadzenie przewozów krajowych.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. zdolności technicznej: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usług publicznego transportu zbiorowego trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych ) b) Wykonawca powinien być właścicielem lub powinien posiadać prawo do dysponowania (w czasie obowiązywania umowy) niskopodwoziowym autobusem przeznaczonym do przewozu co najmniej lub więcej niż 20 osób (wliczając kierowcę) , który jest również przystosowany do jazdy miejskiej oraz dla osób niepełnosprawnych, spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. oraz c) Wykonawca powinien być właścicielem lub powinien posiadać prawo do dysponowania (w czasie obowiązywania umowy) autobusem przeznaczonym do przewozu więcej niż 30 osób (wliczając kierowcę) , który jest również przystosowany do jazdy miejskiej oraz dla osób niepełnosprawnych, spełniającym wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 2. zdolności zawodowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: -
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 3 stosuje się. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, przedłoży: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej należy złożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed dniem 15.08.2013r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.)lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013r. na podstawie i zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 21.10.2009r. Nr 1071/2009 ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego. 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie opisanym w pkt 7.2.2.1 a) SIWZ-zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4. 3. Wykazu sprzętu, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7 do SIWZ, spełniający wymagania określone w punkcie 7.2.2.1 b) i c) SIWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. oraz w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 3;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
-

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
-

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
-
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: -
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: -
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: -
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): -
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: -
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: -
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
-

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) 2) zmiany częstotliwości kursu autobusu na poszczególnych liniach komunikacyjnych, tzn. zlikwidowania lub dodania kursu na ustalonej w niniejszej umowie linii, w trakcie realizacji zadania, w zależności od natężenia pasażerów, 3) zmiany rozkładu jazdy lub przebiegu linii komunikacyjnych, 4) dodania okresowych nowych tras w okresie świąt (np. : Wszystkich Świętych), 5) jeżeli konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. W przypadku gdy zmiany, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2)-3) powodować będą zmniejszenie liczby kilometrów, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego. 3. W przypadku gdy zmiany, o których mowa w pkt.1 p pkt 2)-4) powodować będą zwiększenie liczby kilometrów, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zwiększeniu, zgodnie z ceną za jeden kilometr. 4. Za wyjątkiem zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia za wykonane usługi przewozowe, żadne z postanowień niniejszej umowy nie mogą być interpretowane w sposób powodujący powstanie jakichkolwiek dodatkowych zobowiązań Zamawiającego wobec Wykonawcy i nie mogą stanowić podstawy dla dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-20, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
-
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Nowym Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33 pokój 26, w dniu 20.12.2018 r. o godzinie 15:15 2. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1.) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Tomyśla z siedzibą w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, 64-300 Nowy Tomyśl, tel. 61 44 26 610, email: urzad@nowytomysl.pl . 2.) W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu pod adresem email: j.kimstacz@nowytomysl.pl lub pod numerem telefonu: 61 44 26 650. 3.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO. 4.) W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być a) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5.) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 6.) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 7.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, jakim jest w szczególności: a)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacja umowy, d)przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty. 8.) W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2018r. poz. 2096), czy archiwizacji. 9.) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10.) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest: a) warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu i wynika z przepisów prawa; b) dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu. 11.) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 1) Wykonawca, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej. 2) Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa w ppkt 1) przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności: a) Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy – ZP.271.79.2018 – „Świadczenie usług w zakresie przewozów zbiorowych na terenie miast i gminy Nowy Tomyśl w 2019 roku. „ b) Zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) Dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacja umowy, d) Przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam lawety na trasę - Rotterdam- Złotów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam lawety - przewiezienie bmw e91 2005r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI