Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-05
  • ZamawiającyGMINNA ADMINISTRACJA OŚWIATY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00223783
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA ADMINISTRACJA OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850331374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 4

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6525561

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ryndak@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6aa4832-f382-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034195/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych oraz sprawowanie opieki podczas przewozów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja
Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/tuchow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl
przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna
się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę
handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony
obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że
instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Administracja Oświaty w Tuchowie. Z
Administratorem można się skontaktować poprzez adres email: a.ryndak@tuchow.pl lub pisemnie na
adres: ul. Jana Pawła II 4, 33- 170 Tuchów. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z
którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby
Administratora. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
Posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), - na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Organem właściwym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r.
Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16
rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GAO-261-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów niepełnosprawnych (
dowóz z miejsca zamieszkania i odwóz do miejsca zamieszania) z terenu Gminy Tuchów do
szkół i placówek w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023.Przewozy uczniów niepełnosprawnych odbywają się w dni nauki szkolnej, w okresie od 1
września 2022 r. do 23 czerwca 2023 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć, przerw świątecznych,
ferii, wakacji oraz innych przerw wynikających z kalendarza roku szkolnego. W przypadku
odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić przewóz zgodnie z ustalonym harmonogramem.
3.Przewóz będzie realizowany zgodnie z harmonogramami ustalonymi pomiędzy Wykonawcą a
rodzicami/opiekunami uczniów oraz Dyrektorami poszczególnych placówek. Harmonogramy
będą mogły się zmieniać w związku z organizacją pracy Szkół.
4. Wykonawca będzie wykonywał usługę przewozową przy pomocy pojazdów przeznaczonych
konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych. Do obsługi realizacji dowozu dzieci
niepełnosprawnych należy zabezpieczyć minimum dwa pojazdy w tym jeden przystosowany do
przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim.
Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie – muszą mieć
zagwarantowane miejsca siedzące.
5.Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania techniczne określone w
przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz.
450) oraz innych przepisach związanych z przewozem osób. Powinny być odpowiednio
oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami) utrzymane w czystości, z zachowaniem
estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
7. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca bezzwłocznie zobowiązany
jest na własny koszt zapewnić transport zastępczy spełniający wszelkie wymogi określone przez
Zamawiającego przy ustalaniu zamówienia.
8. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Opiekunem
uczniów nie może być kierowca. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia,
przygotowana do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych,
posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
udokumentowane certyfikatem, świadectwem lub innym dokumentem potwierdzającym
ukończenie szkolenia, formy doskonalenia lub uzyskania kwalifikacji. Podstawowy zakres
obowiązków ciążących na opiekunach to w szczególności:
1) odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących dzieci niepełnosprawnych w pojeździe,
w drodze z domu do szkoły i ze szkoły do domu,
2) dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez dzieci niepełnosprawne w pojeździe,
3) sprawdzenie przez rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
4) pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu,
5) odbiór uczniów od rodziców /opiekunów i przekazanie osobie odpowiedzialnej w placówce
oświatowej, odbiór uczniów po zakończeniu zajęć od nauczycieli lub innych osób
odpowiedzialnych do przekazania i po dowiezieniu przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów.
9. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu
osób. Przewóz ma się odbywać ubezpieczonymi pojazdami posiadającymi aktualny przegląd
techniczny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych
podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawca
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1. cena – waga 60% 2. dyspozycyjność –
waga 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjność

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu
przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z
dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140) lub odpowiadające
im równoważne zezwolenia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw EuropejskiegoObszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U.2020 poz. 220). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie
zgodnie z formułą
„spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych dokumentów
1.3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa :
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą
co najmniej:100 000,00 PLN.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych dokumentów.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy min. 2 osobami posiadającymi
uprawnienia do prowadzenia autobusu (prawo jazdy kategorii D zgodnie z przepisami prawa:
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020 poz. 110 ) oraz Ustawa
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140), ukończony kurs
przewozu osób, badania psychologiczne i badania lekarskie) i minimum 3 letnim stażem prac na
stanowisku kierowcy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
b) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy min. 2 osobami posiadającymi aktualne
szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, na
podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
c) będzie dysponował do realizacji przedmiotu umowy minimum 2 pojazdami , które posiadają
ważne badanie techniczne, są zgodnie z przepisami oznakowane, posiadającymi ważne
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), które
posiadają siedzenia wyposażone w foteliki i w pasy bezpieczeństwa do przewożenia dzieci,
miejsce i homologację na przewóz wózka inwalidzkiego (wyposażone w system wprowadzania
np. najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową, rampy najazdowe składane, podnośnik lub
dźwig oraz w system mocowania wózka) , w tym miejsca dla co najmniej jednej osoby na wózku
inwalidzkim.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
d) doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub wykonywaniu – w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi
polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych do szkół przez minimum jeden rok
szkolny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą „spełnia-nie spełnia”, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8, 10 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, orazzałączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
3. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

I. Wspólne ubieganie się o zamówienie wykonawców: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z
pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert nie podlega
wykluczeniu , stanowiące załącznik do SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać
brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu, to
wykluczeniu podlega całe konsorcjum. 3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane/usługi do
realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia składają w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja
obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,
że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie
art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.