Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dróg transportu rolnego w gminie Tuchów w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg transportu rolnego w gminie Tuchów w 2022 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a26d21c6-f163-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029293/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Remont dróg transportu rolnego"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawca odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl działając pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/tuchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.3.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony
obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązek prawny ciążący na administratorze, w
szczególności mając na uwadze wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy
poniżej o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tuchowie w ww. celu oraz o
przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchów, w imieniu której działa Burmistrz
Tuchowa. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: um@tuchow.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora: ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@tuchow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Posiada Pani/Pan: 7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych;7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osób.; 8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 8.3. na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub
Administratora miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
10. Pani/Pana dane osobowe zostały uzyskane przez bezpośrednio od Pani/Pana 11. Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
12. Nie planuje się przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
13. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że; 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679 - RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP–271-8/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
I. Remont drogi dojazdowej do pól Karwodrza - Piekło, działki nr 404 i 570 w miejscowości Karwodrza na długości 365, 00
mb w km 0+970 - 1+385
1. ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG - KOD CPV 45233142-6
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w tere- nie pagórkowatym lub górskim - pomiar
geodezyjny - 0.365 km
1.2 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – dwustronne - 365m2
1.3 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - w miejscu występowania rowów
przydrożnych - 358.00 m
1.4 Oczyszczenie przepustów o śr. 0.4 m z namułu - 58.m
2. ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG - KOD CPV 45233220-7
2.1 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm – 39.2m
2.2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km -15.120 m2
2.3 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm - rozebranie obsypki przepustów – 12
m2
2.4 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego - za każdy dalszy 1 cm grubości krotność =10 – 12 m2
2.5 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm – 25 m
2.6 Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm -12 m2
3.URZĄDZENIA ODWADNIAJACE - KOD CPV 45232411-6
3.1 Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa - 0.8 m3
3.2. Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm – 15 m
3.3 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 50 cm – 10 m
3.4 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm-
12m2
3.5 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu – krotność = 10-
12 m2
3.6 Ścianka czołowa żelbetowa skośna dla rur o średnicy 40 cm – 6 szt ścianek
3.7 Ścianka czołowa żelbetowa skośna dla rur o średnicy 50 cm – 4 szt ścianek
4.ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG - KOD CPV 45233220-7
4.1 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno za pomocą remontera istniejącej nawierzchni
asfaltowej; zużycie emulsji 1,5 kg/m2 – 1.022 m2
4.2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu
4 cm – 1.022m2
4.3 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - zmniejszenie o 1 cm
grubości po zagęszczeniu Krotność = -1 - 1.022 m2
4.4 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po
zagęszcz. 3 cm – 1.022 m2
4.5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy
1 cm grubości po zagęszczeniu – 1.022 m2
4.6 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 7 cm - wykonanie poboczy grubości 7
cm do wysokości niwelety jezdni – 292 m2
4.7. Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie remonterem nawierzchni drogowych za pomoca emulsji asfaltowej i grysu
kamiennego frakcji 4-6 mm w ilości 10.0 dm3/m2 Krotność = 2 - 292m2
5.URZADZENIA ZABEZPIECZAJACE - KOD CPV 45233280-5
5.1 Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 39.0 kg/m -104.000 m
II. Remont drogi dojazdowej do pół Meszna Opacka - Buchcice, dz. nr 7 w miejscowości Meszna Opacka na długości 215,00
mb w km 0+270 - 0+485.
1.ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG - KOD CPV 45233142-6
1.1Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w tere nie pagórkowatym lub górskim - pomiar
geodezyjny - 0.215 km
1.2 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – dwustronne - 215 m2
1.3 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - w miejscach występowania – 430 m
2.ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG - KOD CPV 45233220-7
2.1 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm – 10,4 m
2.2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 6.240 m2
2.3 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno pod- budowy lub nawierzchni
betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 1,5 kg/ m2 – 559 m2
2.4 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu
4 cm - 559 m2
2.5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - zmniejszenie o 1 cm
grubości po zagęszczeniu Krotność =-1 - 559 m2
2.6 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po
zagęszcz. 3 cm – 559 m2
2.7 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - zwiekszenie o 1 cm
grubości po zagęszczeniu - 559.000 m2
2.8. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 7 cm - wykonanie poboczy grubości 7
cm do wysokości niwelety jezdni – 172 m2
2.9 Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie remonterem nawierzchni drogowych za pomoca emulsji asfaltowej i grysu
kamiennego frakcji 4-6 mm w ilości 10.0 dm3/m2 -Krotność = 2 -
172m2
III. Remont drogi dojazdowej do pól "Dąbrówka Tuchowska - Na Dzioły" dz. nr 164/8, 177/7, 177/8 w miejscowości
Dąbrówka Tuchowska na długości 200 mb, w km 0+000 - 0+200
1.ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG - KOD CPV 45233142-6
1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w tere- nie pagórkowatym lub górskim - pomiar
geodezyjny - 0.200 km
1.2 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm - 7.100 m
1.3 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 8.520 m2
1.4 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno za pomocą remontera istniejącej nawierzchni
asfaltowej; zużycie emulsji 1,5 kg/m2 - 87.500 m2
1.5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 495m2
1.6 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
-495 m2
1.7 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu w km 0+040 - 0+150 – 110 m
1.8 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 40 cm – 10 m
1.9 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm
- 3.m2
1.10 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 10 - 3
m2
1.11 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 3 szt
2.ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG - KOD CPV 45233220-7
2.1 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po
zagęszcz. 4 cm – 520 m2
2.2 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - zmniejszenie o 1
cm grubości po zagęszczeniu Krotność = -1 - 520 m2
2.3 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po
zagęszcz. 3 cm - 520 m2
2.4 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy
1 cm grubości po zagęszczeniu - 520.m2
2.5 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 7 cm - wykonanie poboczy grubości 7
cm do wysokości niwelety jezdni - 50m2
2.6 Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem bazaltowym frakcji 4--6 mm w ilości 10.0
dm3/m2 Krotność = 2 – 50 m2
3. URZADZENIA ZABEZPIECZAJACE - KOD CPV 45233280-5
3.1 Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24.0 kg/m – 28m
Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 Roboty drogowe
Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1. cena – waga 60%
2. okres gwarancji – waga 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.4.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę), której zakres obejmował roboty
podobne do przedmiotu zamówienia tj. m. in. budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej o
wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
UWAGA! Wartości podane w dokumentach w walucie innej niż złoty polski, Wykonawca przeliczy na zł według średniego
kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. w przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował
średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
1.4.2. dysponuje lub dysponować będzie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub równoważne nadane zgodnie z aktualnymi przepisami
prawa) z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej na
zasadach określonych w art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz
ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z
2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował ww. kadrą techniczną przez cały okres realizacji przedmiotu
zamówienia.
1.4.3. Zamawiający nie precyzuje sprzętu, jednakże przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane oraz dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
I. Wspólne ubieganie się o zamówienie wykonawców:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie
zamówienia oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu , stanowiące
załącznik do SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców
występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega
wykluczeniu, to wykluczeniu podlega całe konsorcjum.
3. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane/usługi do realizacji których te zdolności są
wymagane. W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu
ofertowym
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
II. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art. 58 Ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja
obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z projektem Umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz
postanowień projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05