Świadczenie usług transportowych - przewóz osób

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług transportowych - przewóz osób
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWędrzyn
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia608769-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608769-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Świadczenie usług transportowych - przewóz osób
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 80521018000000, ul. -  - , 69-211  Wędrzyn, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 556 236, , e-mail 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl, , faks 957 556 222.
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.45wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie; 69-211 Wędrzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych - przewóz osób
Numer referencyjny: 55/2020/LOG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych - przewóz osób.1.1 Usługa polega na świadczeniu przewozów osobowych dla potrzeb Zamawiającego przez okres od dnia podpisania umowy do 20.12.2021 r. Usługa świadczona będzie, na terenie kraju i krajów ościennych oraz krajów NATO i UE. 1.2 Usługa ma zapewnić ciągłość funkcjonowania Sił Zbrojnych.1.3 Przewóz osób wraz z kierowcą dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn. Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności bieżącej i szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek usytuowanych w Międzyrzeczu, Wędrzynie i Skwierzynie. Może objąć teren całego kraju, kraje ościenne i kraje Unii Europejskiej.1.4 Usługa powinna zapewnić dojazdy na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, skoki spadochronowe, szkolenia w Wojskowych Ośrodkach Szkolenia, zabezpieczenie przemieszczania PKW po terenie kraju w okresie przygotowania do wyjazdu lub powrotu (przewóz z macierzystych JW. na lotniska i z lotnisk do macierzystych JW.) zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw i szkoleń zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami do 45 WOG.1.5 Wykonanie usługi obejmuje przewóz osób wraz z kierowcą na wskazanej trasie w jedną lub w dwie strony. Czas przewozu obejmuje przerwy w podróży wynikające z uzasadnionych potrzeb „Zamawiającego” oraz przerwy techniczne wynikające z obowiązków kierowcy. 1.6 Planowana ilość kilometrów do przejechania – 120 000 km.1.7 W zależności od okoliczności i potrzeb w zakres usługi mogą wchodzić następujące czynności:1.7.1 Zapewnienie pojazdów samochodowych wraz z kierowcą przystosowanych do przewozu:- 50 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 5 autobusów; - 20 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 2 pojazdy;- do 9 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 3 pojazdy;- oraz do 5 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 1 pojazd.1.7.2 Pojazdy powinny zapewniać możliwość przewozu osób wraz z indywidualnym wyposażeniem (w ramach bagażu podręcznego i ładowności bagażników);1.7.3 Dojazd do miejsca wskazanego przez „Zamawiającego” w zapotrzebowaniu na koszt własny „Wykonawcy”, przewóz osób do miejsca przeznaczenia oraz w razie konieczności nocleg, (związane to będzie ze specyfiką wykonywanego przez „Zamawiającego” zadania).1.7.4 Każde zadanie (zamówienie) będzie musiało być traktowane jako oddzielne przedsięwzięcie (zadanie).1.8 Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i spraw organizacyjnych:1.8.1 „Wykonawca” zobowiązuje się do podstawienia żądanej ilości pojazdów samochodowych wraz z kierowcą na każde wezwanie otrzymane mailem lub telefonicznie z minimum 36 godz. wyprzedzeniem, a w wyjątkowych sytuacjach 12 godz. przed wyjazdem (może wystąpić potrzeba użycia 5 i więcej pojazdów w danym dniu).1.8.2 „Wykonawca” przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na specyfikę zadań, „Zamawiający” dopuszcza możliwość rezygnacji (w czasie do 8 godz. przed wyjazdem) z wcześniej ustalonych przejazdów nie ponosząc za to żadnych kosztów finansowych.1.8.3 Przewozy mogą być realizowane w jedną lub w obie strony, będzie zachodziła potrzeba oczekiwania podczas przerwy w podróży nawet do kilkunastu godzin.1.8.4 W celu właściwego wykonania usługi wymagane jest posiadanie minimum:• 5 autobusów 50 miejsc siedzących; • 2 busy 20 miejsc siedzących wraz z kierowcą;• 3 mikrobusy 9 miejsc siedzących wraz z kierowcą;• 1 pojazd osobowy 5 miejsc siedzących wraz z kierowcą.1.7 W przypadku potrzeby zorganizowania transportu dużej ilości osób lub zwiększonej ilości środków transportowych pomoc w zorganizowaniu takiego przemieszczenia jako znawca branży.1.8 Posiadanie licencji na krajowy transport drogowy osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne) osób (1 bus i 1 autobus). 1.9 Wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych (własnych lub podnajętych), spełniające ogólne wymogi bezpieczeństwa, europejskich norm ochrony środowiska oraz zapewniający komfort jazdy dla pasażerów.1.10 Posiadanie polisy OC, NW i NNW na kwotę 500 000,00, którą środki transportowe obligatoryjnie muszą posiadać oraz aktualne badania techniczne pojazdów.1.11 Kierowcy, realizujący zadania w związku z zawartą umową zatrudnieni na umowę o pracę, posiadają obywatelstwo polskie.1.12 Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii w czasie 1 godziny nie licząc czasu dojazdu do miejsca zdarzenia. W razie przedłużania się wyznaczonego terminu Zamawiający ma prawo wynająć innego przewoźnika, a różnicę w kosztach pokrywa Wykonawca.1.13 W przypadku niesprawności pojazdu Wykonawca każdorazowo podstawi zastępczy środek transportu w ciągu 1 godziny od otrzymania zawiadomienia o awarii, do miejsca zdarzenia. W razie przedłużania się wyznaczonego terminu o 1 godzinę „Zamawiający” jest uprawniony do wynajęcia pojazdu innego przewoźnika na koszt Wykonawcy;1.14 Zapotrzebowania będą składane:• w trybie normalnym z 36 godzinnym wyprzedzeniem;• w trybie przyspieszonym z 12 godzinnym wyprzedzeniem;• w przypadku przewożenia dużej ilości osób (powyżej 150 osób) z wyprzedzeniem pięciu dni roboczych.1.15 Wykonywanie usługi zgodnie z wymogami „Kodeksu pracy” i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012, poz. 1155 z późniejszymi zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późniejszymi zm.).1.16 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby wszelkie czynności kierowcy zgodne z zakresem przedmiotu umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne postanowienia umowy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w zdaniu pierwszym. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie wykonywać co najmniej 3 pracowników w wymiarze pełnego etatu. 1.17 Każdorazowo na żądanie „Zamawiającego”, w terminie wskazanym przez „Zamawiającego” nie krótszym niż 3 dni robocze, „Wykonawca” przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawierających imię i nazwisko, datę zawarcia, wymiar etatu, zakres obowiązków i rodzaj umowy o pracę, zawartych przez „Wykonawcę” z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy.1.18 Terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu.1.19 Podstawienie środka transportowego wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, ergonomiczne siedzenia, klimatyzację. Będącego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu oraz systematyczne dbanie o zachowanie właściwej czystości w trakcie realizacji usługi transportowej.1.20 Możliwość przewiezienia jednorazowo do 200 osób w jednym kursie.1.21 Odpłatność za autostrady, płatne strefy parkowania w tym parkingi strzeżone i przejazd płatnymi odcinkami dróg powinny być wliczone w stawkę kilometrową i stanowią koszty „Wykonawcy”.1.22 W przypadku wyjazdów kilkudniowych noclegi kierowcy i jego całodzienne wyżywienie wkalkulować w stawkę kilometrową, co stanowi koszt po stronie „Wykonawcy”.1.23 Potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez rzetelne wypełnienie „Karty przejazdu” oraz czytelne podpisy kierowcy i dowódcy/dysponenta pojazdu (załącznik do umowy). Wykonawca/kierowca odpowiada za czytelne podpisanie karty przejazdu przez dowódcę/dysponenta pojazdu.1.24 Planowana ilość kilometrów do przejechania – 120 000 km;1.25 W przypadku długich tras wykonawca zapewnia kierowców na zmianę.1.26 Ilość kilometrów do przejechania może ulec zmianie, zwiększyć się lub zmniejszyć w zależności od potrzeb i własnych możliwości. 1.27 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa OPCJI do 10% zamówienia podstawowego co wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie umowy. 1.28 Wartość usług w ramach prawa OPCJI będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i nie przekroczy kwoty zawartej w §2 ust. 2c umowy.1.29 Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa OPCJI w sytuacji zaistnienia potrzeby, w terminie obowiązywania umowy.1.30 Usługa, świadczona w ramach prawa OPCJI musi spełniać wszystkie wymagania jak dla zamówienia podstawowego.1.31 O zamiarze skorzystania z prawa OPCJI Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem.1.32 Skorzystanie z prawa OPCJI nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy. Pisemna forma powiadomienia Wykonawcy o skorzystaniu z prawa OPCJI przez Zamawiającego jest wiążąca dla Wykonawcy w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w umowie dla usługi realizowanego w ramach opcji1.33 Wykonania usługi z najwyższą starannością a przede wszystkim zgodnie z wymogami Kodeksu pracy i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1155 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).1.34 Koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia usługi ponosi „Wykonawca”; 1.35 Wyposażenie pojazdów:• wyposażenie autobusów:- siedzenia ergonomiczne;- pasy bezpieczeństwa;- uchylne siedzenia; - 49 miejsc siedzących dla pasażerów;- sprawna klimatyzacja.• wyposażenie mikrobusa:- oparcia z zagłówkami;- uchylne siedzenia;- pasy bezpieczeństwa;- 8 miejsc siedzących dla pasażerów;- sprawna klimatyzacja. • wyposażenie busa:- oparcia z zagłówkami;- uchylne siedzenia;- pasy bezpieczeństwa;- 19 miejsc siedzących dla pasażerów;- sprawna klimatyzacja.• wyposażenie pojazdu osobowego:- oparcia z zagłówkami;- uchylne siedzenia;- pasy bezpieczeństwa;- 4 miejsc siedzących dla pasażerów;- sprawna klimatyzacja.2.Płatność za przejazd;2.1 Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca wskazanego w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez „Zamawiającego” do miejsca wskazanego w zamówieniu. Jeżeli przewóz osób jest realizowany tylko w jedna stronę to w takim przypadku odpłatność nastąpi za odcinek trasy, na którym przewożone były te osoby (określone w zamówieniu).2.2 Przy wyjazdach do trzech dni kierowca powinien nocować w miejscu docelowym wraz z przewożonymi pracownikami (za nocleg i wyżywienie kierowcy płaci „Wykonawca”). Powrót powinien nastąpić z w/w pracownikami „Zamawiającego”. Za przejazd powrotny (przejazd po personel) bez pracowników („pusty”) „Zamawiający” nie ponosi kosztów.2.3 Przy wyjazdach od 4 do 14 dni kierowca zostanie zwolniony (poza przypadkiem, w którym autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego) i wraca. Wówczas „Zamawiający” dokona płatności za przejazd w obie strony, w tym za „pusty” przejazd z powrotem do firmy i za ponowny dojazd po pracowników. W sytuacji, w której autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego – koszt utrzymania kierowcy (nocleg, wyżywienie) ponosi „Wykonawca”.2.4 Przy wyjazdach powyżej 14 dni przewóz osób będzie realizowany tylko w jedną stronę. Odpłatność nastąpi za odcinek trasy, na którym przewożone były osoby. Analogicznie jak w § 6 ust. 1 niniejszej umowy.2.5 „Wykonawca” po zakończeniu usługi przewozu przedłoży „Zamawiającemu” fakturę VAT z wyszczególnieniem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 69 211 Wędrzyn, NIP 429-006-62-15, REGON 080521018 oraz dołączy do niej oryginał wypełnionej „karty przejazdu” i kopie zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy i zarejestrowanie w kancelarii jawnej 45 WOG.2.6 „Zamawiający” oświadcza, że będzie stosował mechanizm podzielonej płatności wynikający z art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U.2017.1221 j. t. z późn. zm.).2.7 W przypadku nie przestrzegania przez „Wykonawcę” powyższych wymagań, „Zamawiający” wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z danej faktury do czasu dopełnienia tych wymagań ze strony „Wykonawcy”.2.8 Z tytułu niezrealizowania całości umowy i niewykorzystania całości kwoty umowy „Wykonawca” nie może żądać żadnego odszkodowania czy też innych roszczeń.2.9 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w formie polecenia przelewu z rachunku bankowego „Zamawiającego” w ciągu 30 dni od daty dostarczenia do siedziby „Zamawiającego” prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy „Wykonawcy”.2.10 „Wykonawca” nie może cedować należności wynikających z niniejszej umowy bez zgody „Zamawiającego”.2.11 „Wykonawca” wyraża zgodę na potrącenie z przysługującego mu wynagrodzenia kar umownych na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez „Zamawiającego”.

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60170000-0
60172000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2021r. do dnia 20.12.2021r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest w posiadaniu :a. licencji uprawniającej do krajowego transportu drogowego osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne) osób (1 bus i 1 autobus).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:a. złoży wykaz pojazdów, według Załącznika nr 5 do SIWZ, tj.: w oświadczeniu tym Wykonawca przedstawi jakimi środkami transportu zamierza realizować usługi na potrzeby WOG oraz oświadczy, iż usługi będą wykonywane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia do prowadzenia pojazdów (autobusów) z zachowaniem obowiązujących przepisów, a w szczególności Kodeku Pracy i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012, poz. 1155 z późn. zm.), oraz zgodnie z wymogami ustaw z dn. 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1137 z poźn. zm.);b. złoży wykaz kierowców zatrudnionych na umowę o pracę, wg Załącznika nr 5a, tj. co najmniej 3 pracowników, wykonujących czynności kierowcy;c. wykaże, iż wykonał należycie usługi, tj. min. 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej usługi min. 250 000,00 zł brutto.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca w/w warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie publikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania:a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:1/ licencji uprawniającej do krajowego transportu drogowego osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne ) osób (1 bus i 1 autobus); 2/ dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.Powyższy zakres i wartość ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest utrzymać przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym;3/ Wykazu usług wykonanych, tj. min. 2 usługi odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej usługi min. 250 000,00 zł brutto wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4/ Oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZpotwierdzającego niezbędny potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.W oświadczeniu, o którym mowa Wykonawca przedstawi jakimi środkami transportu zamierza realizować usługi na potrzeby Zamawiającego oraz oświadczy, iż usługi będą wykonywane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia do prowadzenia pojazdów (autobusów) z zachowaniem obowiązujących przepisów, a w szczególności Kodeku Pracy i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012, Dz. U. Nr 92 poz. 879 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami ustaw z dn. 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 poźn. zm.);5/ Wykazu kierowców, tj. min. 3 kierowców zatrudnionych na umowę o pracę, wg załącznika nr 5a do SIWZ. Należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres trwania umowy utrzyma zatrudnienie na umowę o pracę w ilości osób wskazanych jw.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ).3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości : 14 000,00 zł brutto. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 57 1010 1704 0060 0213 9120 3000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: „Świadczenie usług transportowych - przewóz osób”Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert.Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia.Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – zgłoszone w terminie związania ofertą – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. nr 32, parter, pom. nr 12 ), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 19.11.2020r. do godz. 10:00.W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1) Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wybranym w wyniku przeprowadzenia postępowania Wykonawcą, ujęto we wzorze umowy dołączonym do SIWZ.2) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.3) Zawarcie umowy przed terminem 01.01.2021r. niezbędne jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania jednostki oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45 WOG w roku budżetowym 2021.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny górnej
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę transport drewna z lasu z Bukowiny bobrzańskiej dolnej do Bukowiny bobrzańskiej górnej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wędrzyn: Zadanie nr 1- infrastruktura: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach 03 01 04*, 10 01 01,12 01 01, 12 01 13, 15 01 10*, 15 02 02*, 16 01 07*, 16 03 03*, 17 01 07, 17 03 80, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 38, 20 01 39 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10) Zadanie nr 2- służba żywnościowa: usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.2020, poz. 10) Zadanie nr 3- sekcja medyczna: odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów o kodach: 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*, 18 01 09 nadanych zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2020, poz. 10)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Niemodlin wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI