Świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu legnickiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyProkuratura Okręgowa w Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111565
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok
i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu legnickiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767231140

1.5.8.) Numer faksu: 767231203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@legnica.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/web/po-legnica

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok
i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu legnickiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525d0318-e2fe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014668/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Prokuratura Okręgowa w Legnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja użytkownika Wykonawcy znajduje się na platformie zakupowej w zakładce E-learning

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369813 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342420 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przewozu zwłok
i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w chłodni na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Legnicy

4.2.5.) Wartość części: 195401 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób wyliczania punktacji:
Zamawiający przyzna rozpatrywanej ofercie dla danej części zamówienia punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

- dla usługi przewozu w obszarze działania danej prokuratury:
Apw=(Anaj/Aof) x 55
gdzie:
Apw – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu w obszarze działania danej prokuratury
Anaj – najniższa cena oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Aof – cena badanej oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury

- dla usługi przewozu poza obszarem działania danej prokuratury:
Bpp=(Bnaj/Bof) x 10
gdzie:
Bpp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bnaj – najniższa cena oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bof – cena badanej oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km

- dla usługi przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury:
Cp=(Cnaj/Cof) x 35
gdzie:
Cp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury
Cnaj – najniższa cena oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof – cena badanej oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury

Wykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą łączną ilość przyznanych punktów (Pof):
Pof = Apw + Bpp + Cp
zostanie wybrany do realizacji danej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w chłodni na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lubinie

4.2.5.) Wartość części: 35661 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób wyliczania punktacji:
Zamawiający przyzna rozpatrywanej ofercie dla danej części zamówienia punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

- dla usługi przewozu w obszarze działania danej prokuratury:
Apw=(Anaj/Aof) x 55
gdzie:
Apw – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu w obszarze działania danej prokuratury
Anaj – najniższa cena oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Aof – cena badanej oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury

- dla usługi przewozu poza obszarem działania danej prokuratury:
Bpp=(Bnaj/Bof) x 10
gdzie:
Bpp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bnaj – najniższa cena oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bof – cena badanej oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km

- dla usługi przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury:
Cp=(Cnaj/Cof) x 35
gdzie:
Cp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury
Cnaj – najniższa cena oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof – cena badanej oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury

Wykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą łączną ilość przyznanych punktów (Pof):
Pof = Apw + Bpp + Cp
zostanie wybrany do realizacji danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w chłodni na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Głogowie

4.2.5.) Wartość części: 53604 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób wyliczania punktacji:
Zamawiający przyzna rozpatrywanej ofercie dla danej części zamówienia punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

- dla usługi przewozu w obszarze działania danej prokuratury:
Apw=(Anaj/Aof) x 55
gdzie:
Apw – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu w obszarze działania danej prokuratury
Anaj – najniższa cena oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Aof – cena badanej oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury

- dla usługi przewozu poza obszarem działania danej prokuratury:
Bpp=(Bnaj/Bof) x 10
gdzie:
Bpp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bnaj – najniższa cena oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bof – cena badanej oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km

- dla usługi przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury:
Cp=(Cnaj/Cof) x 35
gdzie:
Cp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury
Cnaj – najniższa cena oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof – cena badanej oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury

Wykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą łączną ilość przyznanych punktów (Pof):
Pof = Apw + Bpp + Cp
zostanie wybrany do realizacji danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w chłodni na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Złotoryi

4.2.5.) Wartość części: 65816 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób wyliczania punktacji:
Zamawiający przyzna rozpatrywanej ofercie dla danej części zamówienia punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

- dla usługi przewozu w obszarze działania danej prokuratury:
Apw=(Anaj/Aof) x 55
gdzie:
Apw – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu w obszarze działania danej prokuratury
Anaj – najniższa cena oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Aof – cena badanej oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury

- dla usługi przewozu poza obszarem działania danej prokuratury:
Bpp=(Bnaj/Bof) x 10
gdzie:
Bpp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bnaj – najniższa cena oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bof – cena badanej oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km

- dla usługi przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury:
Cp=(Cnaj/Cof) x 35
gdzie:
Cp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury
Cnaj – najniższa cena oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof – cena badanej oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury

Wykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą łączną ilość przyznanych punktów (Pof):
Pof = Apw + Bpp + Cp
zostanie wybrany do realizacji danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do miejsca ich przechowywania oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w chłodni na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Jaworze

4.2.5.) Wartość części: 19332 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób wyliczania punktacji:
Zamawiający przyzna rozpatrywanej ofercie dla danej części zamówienia punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):

- dla usługi przewozu w obszarze działania danej prokuratury:
Apw=(Anaj/Aof) x 55
gdzie:
Apw – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu w obszarze działania danej prokuratury
Anaj – najniższa cena oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Aof – cena badanej oferty przewozu w obszarze działania danej prokuratury

- dla usługi przewozu poza obszarem działania danej prokuratury:
Bpp=(Bnaj/Bof) x 10
gdzie:
Bpp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bnaj – najniższa cena oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km
Bof – cena badanej oferty przewozu poza obszarem działania danej prokuratury – stawka za 1 km

- dla usługi przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury:
Cp=(Cnaj/Cof) x 35
gdzie:
Cp – ilość punktów przypadającej na badaną ofertę przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury
Cnaj – najniższa cena oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cof – cena badanej oferty przechowywania zwłok w obszarze działania danej prokuratury

Wykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą łączną ilość przyznanych punktów (Pof):
Pof = Apw + Bpp + Cp
zostanie wybrany do realizacji danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunków w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie definiuje warunków w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie definiuje warunków w tym zakresie,
4) zdolności technicznej i zawodowej - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje właściwym personelem do wykonania zamówienia tj. dysponuje
co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- dysponuje co najmniej jednym samochodem zarejestrowanymi jako pojazd
specjalny zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, przeznaczonym do
przewozu zwłok
- wykaże, że dysponuje pomieszczeniem do przechowywania zwłok,
znajdującym się w obszarze właściwości danej prokuratury, zabezpieczonym
przed dostępem osób postronnych, wyposażonym w specjalistyczne chłodnie,
spełniającym wymogi sanitarno– epidemiologiczne, techniczne oraz
wyposażonym w odpowiedni sprzęt określony w Rozporządzeniu Ministra
Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok
(Dz.U.2011.75.405).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, zawarte w Załączniku nr 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, zawarte w Załączniku nr 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe,
- oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w SWZ zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 uPzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składani ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- poświadczoną kserokopię wpisu firmy do rejestru (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub kserokopię rejestracji działalności gospodarcze

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej
i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców,
- podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Cena ryczałtowa, w okresie trwania umowy, będzie waloryzowana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zmiany:
– stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
– wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
– zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
– zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)

jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.ms.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę mały kemping - Środa Śląska
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę mały kemping do 500zl miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI