"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPleśna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pleśna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia769139-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769139-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Gmina Pleśna: "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna, krajowy numer identyfikacyjny 85166092100000, ul. Pleśna  240 , 33-171  Pleśna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 798 170, e-mail gmina@plesna.pl, faks 146 798 947.
Adres strony internetowej (URL): www.plesna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna”
Numer referencyjny: IKOŚ. 271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części tj.Część I - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej: nr 1 Janowice.TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW 3gmina miejscowość nazwa przystankuGMINA PLEŚNA Janowice Janowice Dolna WieśGMINA PLEŚNA Janowice Janowice SzkołaGMINA PLEŚNA Janowice Janowice KościółLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 1 060 styczeń 80 luty 84 marzec 96 kwiecień 88 maj 84 czerwiec 88 lipiec 92 sierpień 92 wrzesień 92 październik 88 listopad 84 grudzień 92 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 4 dziennie.Jedna sobota w miesiącu (określa Organizator w porozumieniu z Operatorem).Brak kursów w niedzielę i święta.Część II - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej: nr 87 Świebodzin – Pleśna – Łowczówek.TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 15gmina miejscowość nazwa przystanku: GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-KościółGMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kłokowa PKPGMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-KrzyżówkaGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna BaniaGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna ZabieleGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna MostGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-RównieGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-CmentarzGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-BankGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek MostGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek KapliczkaGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna MostGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek ToryGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek RelaxGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek PętlaLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 286 styczeń 171 luty 180 marzec 207 kwiecień 189 maj 180 czerwiec 189 lipiec 198 sierpień 198 wrzesień 198 październik 189 listopad 180 grudzień 207 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.Część III - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej nr 84: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska.TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW :13 gmina miejscowość nazwa przystanku dostosowanie do niepełnosprawnychGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa NIEGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-Żwirownia NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla NIELICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 032 styczeń 152 luty 160 marzec 184 kwiecień 168 maj 160 czerwiec 168 lipiec 176 sierpień 176 wrzesień 176 październik 168 listopad 160 grudzień 184 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.Część IV - usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej 89: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska - Janowice.TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 14gmina miejscowość nazwa przystankuGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-KłokowaGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-CentrumGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-CmentarzGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-TraczeGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-SzkołaGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-SklepGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-RównieGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-KuźniaGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-NakleGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- ŻwirowniaGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-SkarsowyGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanwoska-KaplicaGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- PętlaGMINA PLEŚNA Janowice Janpowice Dolna WieśLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 254 styczeń 19 luty 20 marzec 23 kwiecień 21 maj 20 czerwiec 21 lipiec 22 sierpień 22 wrzesień 22 październik 21 listopad 20 grudzień 23 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 1 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu rozkład jazdy na poszczególne linie.2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 0100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego.3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie stosował tzw. „procedurę odwróconą”, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Tym samym Zamawiający najpierw dokona oceny złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty(art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zatem – wyłącznie w doniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) – dokonuje przedmiotowej oceny spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, tj. bada oświadczenie wstępne, złożone przez tego Wykonawcę wraz z ofertą, a następnie żąda od niego przedłożenia – w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowców pojazdów. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy - załącznik do SIWZ.1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9., wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeże li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję - zezwolenie, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem, oświadczenia zawierającego zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas podstwienia autobusu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, które mogą dotyczyć następujących przypadków: 1)zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177), c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, na zasadach określonych w umowie; 15 2)zmiany trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego; 3)zmiany trybu realizacji zamówienia w zakresie: a)zmiany rozkładu jazdy, b)zmiany tras, c)zmiany odjazdu i przyjazdu autobusów, d)rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, e)wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, f)wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, g)wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, – w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy; 4)rozwiązania za porozumieniem stron umowy w całości lub w części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowy poprzez wypłatę wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy (wraz z przeniesieniem praw autorskich do wykonanych opracowań projektowych oraz udzieleniem gwarancji i rękojmi na zrealizowany zakres umowy) i uwzględnieniu niewypłacenia wynagrodzenia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególności w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowy okazało się, iż jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze względów ekonomicznych, technicznych, społecznych, lub innych istotnych z punktu widzenia Wykonawcy, Zamawiającego lub interesu publicznego, w szczególności w razie stwierdzenia technicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wymagań określonych przez Zamawiającego, znacznego zwiększenia kosztów wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wymagań określonych przez Zamawiającego, znacznego pogorszenia się sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, ogłoszenia upadłości lub otwarcia / zarządzenia likwidacji Wykonawcy, czy też wystąpienia innych okoliczności faktycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych / technologicznych, które mogą zwiększać ryzyko nienależytego wykonania zamówienia lub wykonania zamówienia niezasadnego, ekonomicznie niewspółmiernego, niemożliwego, czy niecelowego; 5)w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane w wystąpieniem COVID -19 wpływają na należyte wykonanie umowy, 6)inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej: nr 1 Janowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW 3gmina miejscowość nazwa przystankuGMINA PLEŚNA Janowice Janowice Dolna WieśGMINA PLEŚNA Janowice Janowice SzkołaGMINA PLEŚNA Janowice Janowice KościółLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 1 060 styczeń 80 luty 84 marzec 96 kwiecień 88 maj 84 czerwiec 88 lipiec 92 sierpień 92 wrzesień 92 październik 88 listopad 84 grudzień 92 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 4 dziennie.Jedna sobota w miesiącu (określa Organizator w porozumieniu z Operatorem).Brak kursów w niedzielę i święta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej: nr 87 Świebodzin – Pleśna – Łowczówek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 15gmina miejscowość nazwa przystanku: GMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-KościółGMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-Kłokowa PKPGMINA PLEŚNA Świebodzin Świebodzin-KrzyżówkaGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna BaniaGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna ZabieleGMINA PLEŚNA Woźniczna Woźniczna MostGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-RównieGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-CmentarzGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna-BankGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek MostGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek KapliczkaGMINA PLEŚNA Pleśna Pleśna MostGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek ToryGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek RelaxGMINA PLEŚNA Łowczówek Łowczówek PętlaLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 286 styczeń 171 luty 180 marzec 207 kwiecień 189 maj 180 czerwiec 189 lipiec 198 sierpień 198 wrzesień 198 październik 189 listopad 180 grudzień 207 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej nr 84: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW :13 gmina miejscowość nazwa przystanku dostosowanie do niepełnosprawnychGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Kłokowa NIEGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-Centrum NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Cmentarz NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Tracze NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Szkoła NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Sklep NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Równie NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Kuźnia NIEGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-Nakle NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-Żwirownia NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Skarsowy NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Kaplica NIEGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- Pętla NIELICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 2 032 styczeń 152 luty 160 marzec 184 kwiecień 168 maj 160 czerwiec 168 lipiec 176 sierpień 176 wrzesień 176 październik 168 listopad 160 grudzień 184 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 9 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: usługi przewozowe w ramach linii komunikacyjnej 89: Rzuchowa – Dąbrówka Szczepanowska - Janowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRASA PRZEBIEGU LINII KOMUNIKACYJNEJ: LICZBA PRZYSTANKÓW: 14gmina miejscowość nazwa przystankuGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-KłokowaGMINA PLEŚNA Rzuchowa Rzuchowa-CentrumGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-CmentarzGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-TraczeGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-SzkołaGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-SklepGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-RównieGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-KuźniaGMINA PLEŚNA Szczepanowice Szczepanowice-NakleGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- ŻwirowniaGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska-SkarsowyGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanwoska-KaplicaGMINA PLEŚNA Dąbrówka Szczepanowska Dąbrówka Szczepanowska- PętlaGMINA PLEŚNA Janowice Janpowice Dolna WieśLICZBA PRZEJAZDÓW NA LINII KOMUNIKACYJNEJ ŁĄCZNIE, W TYM: 254 styczeń 19 luty 20 marzec 23 kwiecień 21 maj 20 czerwiec 21 lipiec 22 sierpień 22 wrzesień 22 październik 21 listopad 20 grudzień 23 Liczba kursów wynosi w dni powszednie: 1 dziennie.Brak kursów w soboty i święta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników do pracy w kółkach - Chmielów-Niepołomice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukuję przewoźników do pracy w kółkach z Chmielowa 39-442 do Niepołomic 32-005. Ładunek w jedną stronę 24 tony, ładunek powrotny 8-10 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI