Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych z terenu Gminy Somonino...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych z terenu Gminy Somonino w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. poprzez zakup dla nich przez Gminę Somonino ulgowych biletów miesięcznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSomonino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGMINA SOMONINO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00428710
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych
z terenu Gminy Somonino w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.
poprzez zakup dla nich przez Gminę Somonino ulgowych biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOMONINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceynowy 21

1.5.2.) Miejscowość: Somonino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 684-11-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@somonino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.somonino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych
z terenu Gminy Somonino w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.
poprzez zakup dla nich przez Gminę Somonino ulgowych biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4397a765-f650-40a7-8b16-c0373c54e77d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009899/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 "Świadczenie usług przewozowych dzieci do szkół podstawowych z terenu Gminy Somonino w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. poprzez zakup dla nich przez Gminę Somonino ulgowych biletów miesięcznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Somonino, z siedzibą w Somoninie przy ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: ug@somonino.pl lub telefonicznie pod nr 58 684-11-21.
2)
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@somonino.pl .
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W3.271.2.10.2024.JB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Goręczynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną̨ poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:
1)
Cena – znaczenie 60%
2)
Termin płatności faktury – znaczenie 40%
3. Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium
1) Kryterium nr 1 – Cena
C = (Cmin / Coc) x 60% x 100 pkt
gdzie: C – ilość́ punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium nr 1 Cmin – najniższa cena ogółem brutto spośród oferowanych ofert Coc – cena ogółem brutto ocenianej oferty
- Szczegóły w SWZ.
Kryterium nr 2 – Termin płatności faktury
T = (Toc / Tmax) x 40% x 100 pkt
gdzie: T – ilość́ punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium nr 2 Tmax – najdłuższy termin płatności spośród oferowanych ofert Toc – Termin płatności ocenianej oferty Wymagany minimalny termin płatności faktury to: 21 dni Punktowany maksymalny termin płatności faktury to: 30 dni Uwaga: a) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2)
terminu płatności faktury 21 dni - ofercie przyznanych zostanie 0 pkt (przy czym w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin płatności faktury 21 dni).
b) W przypadku niepodania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności faktury – ofercie przyznanych zostanie 0 pkt (przy czym w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin określony jako minimalny przez Zamawiającego tj. 21 dni).
c) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności krótszego niż termin określony przez Zamawiającego jako ,,minimalny” – oferta będzie podlegać́ odrzuceniu.
d) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności faktury dłuższego niż termin określony przez Zamawiającego jako maksymalny – do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium Zamawiający przyjmie termin płatności faktury 30 dni.
4. Ocenie będą̨ podlegać́ wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśniań́ dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń́. Niedopuszczalne jest prowadzenie miedzy Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz – z uwzględnieniem art. 223 ust 1 Pzp – dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największą liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7 oferta podlegać́ będzie odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania Zamawiającego, nie podlega odrzuceniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Egiertowie i w Borczu

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną̨ poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:
1)
Cena – znaczenie 60%
2)
Termin płatności faktury – znaczenie 40%
3. Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium
1) Kryterium nr 1 – Cena
C = (Cmin / Coc) x 60% x 100 pkt
gdzie: C – ilość́ punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium nr 1 Cmin – najniższa cena ogółem brutto spośród oferowanych ofert Coc – cena ogółem brutto ocenianej oferty
- Szczegóły w SWZ.
Kryterium nr 2 – Termin płatności faktury
T = (Toc / Tmax) x 40% x 100 pkt
gdzie: T – ilość́ punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium nr 2 Tmax – najdłuższy termin płatności spośród oferowanych ofert Toc – Termin płatności ocenianej oferty Wymagany minimalny termin płatności faktury to: 21 dni Punktowany maksymalny termin płatności faktury to: 30 dni Uwaga: a) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2)
terminu płatności faktury 21 dni - ofercie przyznanych zostanie 0 pkt (przy czym w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin płatności faktury 21 dni).
b) W przypadku niepodania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności faktury – ofercie przyznanych zostanie 0 pkt (przy czym w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin określony jako minimalny przez Zamawiającego tj. 21 dni).
c) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności krótszego niż termin określony przez Zamawiającego jako ,,minimalny” – oferta będzie podlegać́ odrzuceniu.
d) W przypadku podania przez Wykonawcę̨ w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ pkt 2) terminu płatności faktury dłuższego niż termin określony przez Zamawiającego jako maksymalny – do wyliczenia ilości punktów w tym kryterium Zamawiający przyjmie termin płatności faktury 30 dni.
4. Ocenie będą̨ podlegać́ wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśniań́ dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń́. Niedopuszczalne jest prowadzenie miedzy Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz – z uwzględnieniem art. 223 ust 1 Pzp – dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największą liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą̨ ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7 oferta podlegać́ będzie odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania Zamawiającego, nie podlega odrzuceniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Dla zamówienia:
Część I – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Goręczynie
1)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a)
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana polisy powinna wynosić minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
2)
zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a)
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługę regularnego przewozu osób w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym - o wartości co najmniej 150 000,00 zł w ramach jednej umowy oraz że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
* zabrania się sumowania wartości kilku umów, w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku w zakresie wymaganego doświadczenia
b)
dysponuje następującymi środkami transportu w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej 2 autobusami o liczbie miejsc min. 50 oraz 1 autobusem o liczbie miejsc min. 20 spełniających wymogi określone w art. 2 pkt 41 i 41a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, nie starsze niż rocznik 2001.
Uwaga: Pojazdy muszą być zarejestrowane i posiadać aktualne badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne co do zakresu terytorialnego wypisy licencji na wykonywanie transportu osób, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
c)
skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, w tym:

co najmniej 3 osoby, które spełniają następujące wymogi: posiadają prawo jazdy kat. D, staż pracy min. 2 lata w przewozie osób, posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne;

co najmniej 3 opiekunów, którzy spełniają następujące wymogi: są pełnoletnie, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, są niekarani, nie mają przeciwwskazań lekarskich do wykonywania tego rodzaju pracy.
3)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a)
posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub licencją wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem.
Część II – Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej
w Egiertowie i w Borczu
1)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a)
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana polisy powinna wynosić minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
2)
zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
a)
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługę regularnego przewozu osób w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym - o wartości co najmniej 150 000,00 zł w ramach jednej umowy oraz że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
* zabrania się sumowania wartości kilku umów, w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku w zakresie wymaganego doświadczenia
b)
dysponuje następującymi środkami transportu w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej 3 autobusami o liczbie miejsc min. 50 spełniających wymogi określone w art. 2 pkt 41 i 41a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, nie starsze niż rocznik 2001 Uwaga: Pojazdy muszą być zarejestrowane i posiadać aktualne badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne co do zakresu terytorialnego wypisy licencji na wykonywanie transportu osób, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
c)
skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, w tym:

co najmniej 3 osoby, które spełniają następujące wymogi: posiadają prawo jazdy kat. D, staż pracy min. 2 lata w przewozie osób, posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne;

co najmniej 3 opiekunów, którzy spełniają następujące wymogi: są pełnoletnie, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, są niekarani, nie mają przeciwwskazań lekarskich do wykonywania tego rodzaju pracy.
3)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a)
posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub licencją wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIV SWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XVII SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy spośród wykonawców. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIV SWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XVII SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy spośród wykonawców. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie
z art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć poniższe dokumenty:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIV SWZ, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XVII SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy spośród wykonawców. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie
z art. 117 ust 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 10 do SWZ.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, będące załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców.
Szczegóły w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zgodnie z treścią art. 455 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Wszystkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy są możliwe jedynie zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), i są one możliwe w zakresie:
1) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych,
-o charakterze niezależnym od stron,
-którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
-którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
- której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: epidemie (pandemie), powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3) działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych,
3. Zmiany umowy dotyczyć mogą:
1) ceny w zakresie wynikającym ze zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zmiana taka może być wprowadzona po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku VAT,
2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji ograniczenia ilości faktycznie wykonywanej usługi,
-zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawca może nastąpić w przypadkach zwiększenia ilości biletów miesięcznych danego rodzaju, zmiany ilości biletów pomiędzy różnymi rodzajami biletów miesięcznych w związku ze zmianą długości trasy, zmiany wynagrodzenia opisanej w § 5 ust. 6,
3) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji zwiększenia ilości biletów miesięcznych jednak nie więcej niż o 20% w stosunku do maksymalnej ilości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia,
4) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach określonych w ust. 6 -16,
5) zmiany podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia.
4. Zmiana zakresu zamówienia może nastąpić za zgodą Zamawiającego w przypadku:
- Szczegóły w Załączniku nr 1 do SWZ

5. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. - Szczegóły w Załączniku nr 1 do SWZ

6. Zgodnie z postanowieniami art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony Umowy mogą wystąpić́ z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny kosztów związanych z realizacją zamówienia. Pierwsza waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy – z zastrzeżeniem ust. 10. - Szczegóły w Załączniku nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spawanie pękniętego zderzaka- Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę spawanie pękniętego zderzaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI