„Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2024/2025 roku”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2024/2025 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSomonino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-06
  • ZamawiającyGMINA SOMONINO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00435202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2024/2025 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOMONINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceynowy 21

1.5.2.) Miejscowość: Somonino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 684-11-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@somonino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.somonino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2024/2025 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c3049e2-1263-4c10-b05a-a69d4459b6aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009899/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2024/2025 roku”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/somonino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Somonino, z siedzibą
w Somoninie przy ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: ug@somonino.pl lub telefonicznie pod nr 58 684-11-21.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@somonino.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W3.271.3.11.2024.JB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 1: Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych dla Szkoły Podstawowej w Somoninie zgodnie z załącznikiem „A”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Cześć 2: Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych dla Szkoły Podstawowej w Somoninie zgodnie z załącznikiem „B”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 3: Dostawę nabiału i przetworów mlecznych dla Szkoły Podstawowej w Somoninie zgodnie z załącznikiem „C”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 4: Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych z dla Szkoły Podstawowej w Somoninie zgodnie z załącznikiem „D”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Cześć 5: Dostawę mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Somoninie zgodnie z załącznikiem „E”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 6: Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych dla Szkoły Podstawowej w Egiertowie zgodnie z załącznikiem „F”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Cześć 7: Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych dla Szkoły Podstawowej w Egiertowie zgodnie z załącznikiem „G”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 8: Dostawę nabiału i przetworów mlecznych dla Szkoły Podstawowej w Egiertowie zgodnie z załącznikiem „H”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 9: Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych z dla Szkoły Podstawowej w Egiertowie zgodnie z załącznikiem „I”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Cześć 10: Dostawę mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Egiertowie zgodnie z załącznikiem „J”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 11: Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Goręczynie zgodnie z załącznikiem „K”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Cześć 12: Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Goręczynie zgodnie z załącznikiem „L”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 13: Dostawę nabiału i przetworów mlecznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Goręczynie zgodnie z załącznikiem „M”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :
Część 14: Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych z dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Goręczynie zgodnie z Goręczynie „N”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów oraz artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w: Szkole Podstawowej w Somoninie, Szkole Podstawowej w Egiertowie oraz Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Goręczynie w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od dnia 02 września 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Zakres dostaw obejmuje :

Cześć 15: Dostawę mrożonek dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Goręczynie zgodnie z załącznikiem „O”

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) - 60% max. 60 pkt. 2) kryterium termin płatności faktury – 40% max. 40 pkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60%
Oferta z najniższą ceną ze wszystkich ofert nie odrzuconych otrzyma 60 punktów procentowych. Oferty proponujące ceny wyższe otrzymają̨ proporcjonalnie mniej punktów, wyliczonych wg wzoru:
cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę̨ w Formularzu Ofertowym.
5.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać́ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6.
Przyznane punkty zostaną̨ zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) kryterium termin płatności faktury – waga 40%
Ocena punktowa kryterium dokonana będzie wg zasad:
- termin zapłaty faktury od 22 do 30 dni = 40 pkt
- termin zapłaty faktury od 15 do 21 dni = 30 pkt
- termin zapłaty faktury od 8 do 14 dni = 15 pkt
- termin zapłaty faktury do 7 dni = 0 pkt
7.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością̨ do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
8.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
9.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10.
W przypadku zaoferowania terminu płatności faktury dłuższego niż 30 dni oferta otrzyma liczbę̨ punktów za maksymalnie 30 dni, tj. 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)
Dla wszystkich części przedmiotowego zamówienia:
a.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1)
stosowne pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;
2)
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie osoby reprezentującej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58 w związku z art. 445 ust 1 ustawy PZP Zamawiający żąda aby:
1.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust 1 składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich;
3.
Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów takich jak KRS lub odpis z właściwego rejestru, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedstawienia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie tej osoby do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem lub osobą działającą w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4.
W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców w terminie nie krótszym niż 7 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5.
Umowa , o której mowa w ust 7 niniejszego rozdziału winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania , w tym zakres prac powierzonych każdej ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń, w tym nazwę banku i numer rachunku, na który dokonywane będą płatności z tytułu realizacji zamówienia.
6.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 2.
2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) braku środków lub nie otrzymania nowych (skrócenie terminu świadczenia dostaw),
b) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (np. rozwiązanie umowy w przypadku
nie przewidzianych zdarzeń losowych)
2)
Wynagrodzenia za realizację zamówienia w przypadku:
a)
Zmiany Stawki podatku VAT
b)
Wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o min. 10 % w stosunku do cen zawartych w ofercie, z zastrzeżeniem iż:
- zmiana wynagrodzenia może nastąpić najszybciej po 6 miesiącach trwania niniejszej umowy.
- Suma waloryzacji wynagrodzenia w poszczególnych latach może spowodować wzrost wynagrodzenia z dnia zawarcia niniejszej umowy, określonego w § 5 ust. 2, maksymalnie o 20 %.
3. Warunki dokonywania zmian:
1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1) zmianę rachunku bankowego,
2) zmiany adresowe.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadamiania się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 4.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię: kupię profile, rury, blachy - Stare Pole
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię: kupię profile, rury, blachy. 50x50x3 każdą ilość 50x30x3 każdą ilość 45x45x3 - każdą ilość 40x40x3 każdą ilość 40x30x3 każdą ilość 60x60x4 6 ton 60x30x3 3 tony 30x30x3 10 ton oraz rury 21,3x2,6 (czarna ocynk) każdą ilość blachy ocynk 0,75mm do 1,5mm formaty od 900 mm lub kręgi blachy czarne format do 1500x3000 grubość 2,3,4,5,6,8,10,12,15 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI