Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na potrzeby SCŚ w 2022r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-25
  • ZamawiającySZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268462
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na potrzeby SCŚ w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320639361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. bł. Wincentego Kadłubka 12

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-521

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914427100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.scs@um.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scs-szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na potrzeby SCŚ w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b60d3bf-45fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00089740/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek niedoręczonych na potrzeby Szczecińskiego Centrum Świadczeń w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl; bip.swiadczenia.szczecin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami - w tym składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji - odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu pod adresem: https://epuap.gov.pl/portal oraz poczty elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja przekazywana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie lub faksem) nie będzie brana pod uwagę.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy pomocy środków komunikacji elektronicznej musi:
a) posiadać konto na ePUAP, wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularzy złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji;
b) podać adres skrzynki ePUAP na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z niniejszym postępowaniem.
Sposób przekazywania oświadczeń i dokumentów, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Identyfikator postępowania dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
Oferta powinna być sporządzona w następujących formatach danych: pdf, doc oraz docx.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, a następnie - wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub poczty elektronicznej, przy czym dokumenty, składające się na ofertę, o których mowa w Rozdziale IX.ust.1 wykonawca zobowiązany jest przekazać wyłącznie za pośrednictwem ePUAP.
W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierać będą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2020 r., poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekaże je w wydzielonym pliku, oznaczonym - „załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresuje do jednego pliku archiwum (ZIP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie tych informacji, w sytuacji, gdy wykonawca nie wydzieli tych informacji i odpowiednio nie oznaczy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy.
2. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie – Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:

a) administratorem i podmiotem przetwarzającym dane osobowe osób fizycznych związanych
z niniejszym postępowaniem jest Gmina Miasto Szczecin – Szczecińskie Centrum Świadczeń, ul. Kadłubka 12, 71-521 Szczecin, tel. (91) 44-27-100, e-mail: sekretariat@scs-szczecin.pl,


b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - Inspektor Ochrony Danych, Szczecińskie Centrum Świadczeń, ul. Kadłubka 12, 71-521 Szczecin, tel. (91) 44-27-122, e-mail: sekretariat@scs-szczecin.pl,
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,

e) ww. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
f) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Szczegółowo opisane w swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCŚ-SO.331.01.2021.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Szczecińskiego Centrum Świadczeń, wymienionych w załączniku nr 1a – kalkulacja cenowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba placówek pocztowych odbiorczych, którymi dysponuje wykonawca

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 112 ust 2 ustawy w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
przy czym zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienie niezbędne do prowadzenia działalności pocztowej tj. wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), co zostanie potwierdzone wpisem do rejestru operatorów pocztowych.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
przy czym zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 17 placówkami pocztowymi, położonymi na terenie miasta Szczecin na osiedlach wskazanych w załączniku nr 6 oraz, że w każdym z podanych osiedli znajduje się minimum 1 placówka pocztowa. Wskazane powyżej placówki muszą być czynne we wszystkie dni robocze, minimum w godzinach 8:00 – 15.30.
Lokal, w którym prowadzona jest placówka musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą bądź logo operatora pocztowego.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art.116 ust. 2 ustawy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ); W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem; W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, iż posiada on wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, tj.: wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), co zostanie potwierdzone wpisem do rejestru operatorów pocztowych. wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ;
w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumentem powinien legitymować się ten wykonawca, który w ramach realizacji zamówienia będzie bezpośrednio wykonywał objętą zezwoleniem działalność;
2) wykaz placówek pocztowych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, składające się na ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, zawierający m.in.:
a) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
ww. oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia,
b) oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, jaką zamierza powierzyć podwykonawcom - ze wskazaniem firmy (nazwy) podwykonawcy, o ile jest na tym etapie znana, ww. oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom,
c) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, ww. oświadczenie należy złożyć jedynie w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby,
d) oświadczenie wykonawcy o ogólnodostępnym i bezpłatnym dostępie do podmiotowych środkach dowodowych wraz z podaniem adresów baz danych,
e) oświadczenie wykonawcy wskazujące podmiotowe środki dowodowe, które zamawiający posiada,
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden, wspólny formularz oferty zawierający powyższe informacje,
2) kosztorys ofertowy, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1a do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden, wspólny formularz.
3) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ,
w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólną;
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do SWZ,
składane jedynie w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu
trzeciego;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania;
wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w Załączniku nr 2a/2b do SWZ (oświadczenie z art. 125 ust. 1) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
6) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym,
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia stosowną informację wykonawcy są zobowiązani podać na załączniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to musi on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
3. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać:
1) postępowanie, którego dotyczy,
2) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) podmiot pełniący funkcję pełnomocnika,
4) czynności, do których umocowany jest pełnomocnik.
4. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kierował będzie do pełnomocnika.
5. Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został opisany w Rozdziale V SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, natomiast badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców.
7. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.
8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
9. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę, zawierającą co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
10. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile zabezpieczenie zostało przewidziane).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zaszyfrowaną ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP . Aplikacja niezbędna do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna na miniPortalu. Składanie ofert następuje za pośrednictwem „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wniesienie sofy na 2 piętro Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI