Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja wraz z aranżacją pomieszczeń w lokalu użytkowym Telewizji Polskiej S.A. przy ul. Wigilijnej 15-18 w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "TELEWIZJA POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Telewizja Polska S.A. Oddział Terenowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radiowa 24A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-206
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Media
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja wraz z aranżacją pomieszczeń w lokalu użytkowym Telewizji Polskiej S.A. przy ul. Wigilijnej 15-18 w Elblągu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379cd3b5-45e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379cd3b5-45e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3 Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf
4 Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/
5 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w zakładce „Załączniki”.
6 Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu – po zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.
8 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 13.1 – 13.5 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
9 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
10 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://tvp.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:
20.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.
20.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu.
20.3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania, a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
20.4. Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:
20.4.1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:
20.4.1.1. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
20.4.1.2. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
20.4.2. prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
20.4.3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
20.4.4. prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
20.4.5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.
20.5. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.
20.6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy.
20.7. Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
20.8. Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
20.9. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:
20.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.
20.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu.
20.3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania, a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
20.4. Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:
20.4.1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:
20.4.1.1. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
20.4.1.2. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
20.4.2. prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
20.4.3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
20.4.4. prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
20.4.5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.
20.5. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.
20.6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy.
20.7. Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
20.8. Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
20.9. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TXHH/3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane obejmujące „adaptację wraz z aranżacją pomieszczeń w lokalu użytkowym Telewizji Polskiej S.A. przy ul. Wigilijnej 15-18 w Elblągu”.
2 Szczegółowy zakres prac związanych z wykonaniem Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej - Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Warunkach Realizacji Robót Budowlanych, który obejmuje:
2.1. Projekt Wykonawczy „ Budowa stanowiska korespondenckiego w lokalu użytkowym zlokalizowanym przy ul. Wigilijnej 15-18 w Elblągu na potrzeby TVP3 Olsztyn.” obejmujący:
2.1.1. Część I- Branża Architektura,
2.1.2. Część II- Branża Instalacje elektryczne,
2.1.3. Część III- Branża Instalacyjna,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,
2.3. Przedmiary Robót branża – architektura, instalacje elektryczne i instalacyjna (Załączone przedmiary mają charakter poglądowy służą jedynie orientacyjnej ocenie zakresu Zamówienia).
3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36-miesięcznej gwarancji na wszystkie dostarczone i zamontowane materiały oraz na cały zakres wykonanych robót, co oznacza również, że wszystkie wymagane w tym czasie przeglądy i czynności konserwacyjne leżą po stronie Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji budynku lub pomieszczeń budynku o wartości robót budowlanych minimum 300 000,00 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, że informacje w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zawarte w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, są aktualne.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do
Umowy zmian, przy czym zmiany te dotyczyć mogą:
1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
2) zaistnienia zmiany okoliczności, związanej z wystąpieniem COVID-19, której Strona przy
dochowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć i która może wpłynąć lub wpływa na
należyte wykonanie Umowy. Zamawiający, po stwierdzeniu, że zmiana okoliczności, o której mowa w zd. 1 może wpływać lub wpływa na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z
Wykonawcą dokonać zmiany Umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonania
Umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania Umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia
Wykonawcy, o ile zmiana sposobu wykonywania Umowy będzie miała wpływ na wysokość
wynagrodzenia Wykonawcy,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia
Wykonawcy,
d) zmianę sposobu płatności wynagrodzenia, o ile będzie ona związana ze zmianami
określonymi w lit. a)-c).
2. Na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Pzp określa się następujące zasady wprowadzania
zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów
lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym stosownie do art. 439 ust. 4 ustawy
Pzp przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub
kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia
wynagrodzenia wykonawcy:
1) Strona uprawniona jest do żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny
materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na poziomie większym niż 5% ;
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia - nie wcześniej niż po upływie 24
miesięcy od dnia zawarcia Umowy;
3) ustalanie zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie w odniesieniu do odpowiedniego
wskaźnika w komunikacie ogłaszanym przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
4) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania
zamówienia odbywać się będzie zgodnie z ust. 8 ust. 3;
5) okresy, w których może następować zmiana wynagrodzenia wykonawcy - nie częściej niż 12
miesięcy od ostatniej zmiany;
6) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza się w efekcie zastosowania
postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w
niniejszym ustępie - nie więcej niż 2 % wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2)
Umowy.
3. Strony ustalają następujące zasady zmiany, o której mowa w ust. 2:
1) Strona inicjująca wprowadzenie zmiany zobowiązana jest poinformować na piśmie drugą
Stronę o wystąpieniu okoliczności stanowiących podstawę zmiany, w terminie 21 dni od dnia jej
wystąpienia, jednocześnie przedstawiając szczegółową kalkulację zmiany kosztów wykonania
zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wystąpienie ww. okoliczności;
2) Strona, do której została skierowana informacja, o której mowa w pkt 1 w terminie 14 dni od
dnia jej otrzymania, poinformuje na piśmie drugą Stronę o uwzględnieniu wniosku albo jego
odrzuceniu ze względu na nieudowodnienie wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia;
3) Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających
wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć
żądane dokumenty w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania. Wysłanie żądania
przedstawienia dodatkowych dokumentów przerywa bieg terminu określonego w pkt 2
4) w przypadku uwzględnienia wniosku, Strony przystąpią do negocjacji warunków Umowy w
zakresie wynagrodzenia;
5) zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2, obowiązywać będzie od dnia
wskazanego w piśmie, o którym mowa w pkt 1, lecz nie wcześniej niż w terminie wskazanym w
ust. 2 pkt 2, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 5.
Pozostałe zapisyznajdująsięwpar. 16umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29