Świadczenie usług pocztowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-07-13
  • ZamawiającyZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102480
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74d111e5-db05-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi pocztowe na potrzeby jednostek ZUT w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/2021-14.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert w postępowaniu (a także ich wycofanie) dopuszczone jest wyłącznie za pomocą narzędzia miniPortal, dostępnego na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl (przy wykorzystaniu konta ePUAP dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także do formularza komunikacji. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w sprawach innych niż składanie oferty będzie następować za pośrednictwem: 1) Dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz komunikacji, o którym mowa powyżej), z tym że dokumenty elektroniczne lub elektroniczne kopie oświadczeń lub dokumentów są składane Zamawiającemu jako załączniki wskazanego formularza komunikacji, lub 2) Poczty elektronicznej e-mail. Ze strony Zamawiającego jest to adres poczty elektronicznej (e-mail) dzp@zut.edu.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na platformie ePUAP dostępnej na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal, co jest niezbędne do możliwości złożenia
Zamawiającemu oferty stosownie do informacji podanej w sekcji III.3.5) ogłoszenia. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu miniPortalu i ePUAP opisane
zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal [Instrukcja użytkowania systemu miniPortal, która jest do pobrania na wskazanej w sekcji III.3.5) stronie internetowej miniPortalu → plik Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP) [regulamin e-PUAP, dostępnym na stronie, o której mowa w ust. 1 powyżej]. Poprzez uczestnictwo w niniejszym postępowaniu Wykonawca, akceptuje postanowienia wskazanej Instrukcji użytkownika systemu miniPortal oraz regulaminu ePUAP. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanych w ust. 1 powyżej dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza komunikacji wynosi 150 MB. 4. Wskazana w sekcji
III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego: standardowa poczta elektroniczna (Office365 lub też znana pn. Microsoft365), zdolna do przyjmowania listów (widomości z załącznikami) o maksymalnym rozmiarze 100 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/A/AKG/276/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług pocztowych w zakresie obejmującym odbiór przesyłek pocztowych od Zamawiającego, ich nadawanie, przemieszczanie i doręczanie adresatowi, a także potwierdzenia ich odbioru u adresata (ZPO) oraz dokonywanie ewentualnych zwrotów nadanych przesyłek, z powodu ich niedoręczenia adresatowi. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot przetargu podlegają świadczeniu w obrocie krajowym i zagranicznym w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego. Zakresem niniejszego postępowania nie są objęte (a tym samym przedmiotu niniejszego zamówienia nie stanowią) usługi kurierskie (tj. usługi pocztowe w zakresie przesyłek kurierskich).
2. Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części (a tym samym nie dopuszcza składania ofert na część lub wybrane części niniejszego zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych z uwagi na charakter usługi. Próba podzielenia zamówienia w oparciu o przedziały wagowe lub na kraj doręczenia nie znajduje uzasadnienia, tym bardziej, że operatorzy wykonują tego typu usługi kompleksowo, co uznać należy za standard. Ewentualny podział nie przyczyniłby się – z uwagi na strukturę rynku tego rodzaju usług – do osiągnięcia celu w postaci ułatwienia udziału w postępowaniu podmiotom należącym do kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, dodatkowo wiązałby się istotnymi trudnościami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
- 64110000-0 – usługi pocztowe,
- 64112000-4 – usługi pocztowe dotyczące listów.
4. Miejsce odbioru przesyłek od Zamawiającego w celu ich nadania (przyjęcie przesyłki pocztowej do przemieszczenia i doręczenia), miejsce doręczania Zamawiającemu potwierdzenia doręczenia przesyłki adresatowi (ZPO), a także miejsce, gdzie należy zwrócić Zamawiającemu przesyłkę niedoręczoną stanowi Kancelaria Główna Zamawiającego zlokalizowana w Szczecinie w budynku przy al. Piastów 17 (I piętro), pok. 127B.
5. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego rozdziału, wyszczególnienie usług pocztowych, o których mowa w ust. 1 powyżej, w tym wskazanie poszczególnych rodzajów przesyłek pocztowych w ramach tych usług, szacowane ilości w jakich poszczególne rodzaje przesyłek podlegać będą nadaniom, potwierdzeniom odbioru (ZPO) oraz ewentualnym zwrotom, jak też szacowane ilości odbiorów przesyłek od Zamawiającego z miejsca wskazanego ust. 4 powyżej w celu ich nadania (Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia) - określa załącznik nr 2 do SWZ, na który składa się w szczególności:
1) Tabela A załącznika nr 2 do SWZ- obejmująca wyszczególnienie przesyłek pocztowych podlegających nadaniu, w tym wskazanie ilości przesyłek wymagających potwierdzenia odbioru;
2) Tabela B załącznika nr 2 do SWZ - obejmująca wyszczególnienie przesyłek pocztowych stanowiących zwroty przesyłek nadanych;
3) Tabela C załącznika nr 2 do SWZ – obejmująca cenę za usługę odbioru przez Wykonawcę przesyłek, o których mowa w Tabeli A (poz. 1 – 48)
od Zamawiającego, tj. z Kancelarii Głównej zlokalizowanej w Szczecinie w budynku
przy al. Piastów 17.
6. Ilekroć w załączniku nr 2 do SWZ mowa jest o:
1) „gabarycie A” – należy przez to rozumieć przesyłki o wymiarach (z tolerancją 2 mm): minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, natomiast maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm;
2) „gabarycie B” – należy przez to rozumieć przesyłki listowe o wymiarach (z tolerancją 2mm): minimum, jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, natomiast maksimum suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm;
3) „krajach europejskich” – należy przez to rozumieć wszystkie państwa (kraje),
które choćby w części leżą geograficzne na terenie Europy z całą Rosją, Cyprem i Izraelem;
4) „krajach pozaeuropejskich” – należy przez to rozumieć wszystkie państwa (kraje)
niezaliczone do krajów europejskich stosownie do definicji podanej powyżej;
5) „przesyłkach” lub „przesyłkach pocztowych” – należy przez to rozumieć stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia przesyłki pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2020.1041 t.j. z dnia 2020.06.15) – zwana dalej Ustawą Prawo pocztowe;
6) „przesyłkach rejestrowanych” - należy przez to rozumieć przesyłki polecone
w rozumieniu Ustawy Prawo pocztowe;
7) „przesyłkach nierejestrowanych” – należy przez to rozumieć przesyłki niebędące przesyłkami rejestrowanymi;
8) „przesyłkach priorytetowych” - należy przez to rozumieć przesyłki z najszybszym możliwym terminem doręczenia (mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami), przy czym w przypadku przesyłek priorytetowych w obrocie krajowym termin doręczenia powinien nastąpić w pierwszym dniu roboczym licząc od dnia następnego po dniu nadania;
9) „Zwrotnym potwierdzeniu odbioru przesyłek” lub skrót „ZPO” – należy przez
to rozumieć zwrócone Zamawiającemu w miejsce wskazane w ust. 4 powyżej potwierdzenie odbioru nadanej przesyłki, zawierające datę i podpis odbiorcy, stanowiące potwierdzenie otrzymania przesyłki.
7. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzi również świadczenie polegające na wykonaniu czynności nadania (w imieniu i na rzecz Zamawiającego) w placówce operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe (dalej zwanego „operatorem wyznaczonym”) wskazanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych (z rodzajów wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ), dla których Zamawiający wymaga uzyskania skutku doręczenia przesyłki z dniem jej nadania w placówce operatora wyznaczonego stosownie do obowiązującym w tym zakresie uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów:
1) art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego;
2) art. 165 § 2 Kodeks postępowania cywilnego;
3) art. 508 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
8. O konieczności nadania danej przesyłki w placówce operatora wyznaczonego, stosowne do postanowień ust. 7 powyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę każdorazowo w ramach odbioru przesyłek w celu ich nadania.
9. Zamawiający podaje, iż przesyłek, o których mowa w ust. 7 i 8 powyżej będzie łącznie ok. 50 sztuk w okresie każdych 12 miesięcy wykonywania niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej.
10. Ilości poszczególnych rodzajów przesyłek wskazane w kolumnach E Tabel załącznika nr 2 do SWZ oraz ilość wskazana w ust. 9 powyżej są ilościami szacunkowymi (orientacyjnymi). Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać (w górę i w dół) od ilości podanych w ramach całego okresu wykonywania zamówienia wyznaczonego postanowieniami Rozdziału V SWZ. W konsekwencji zastrzeżenia wskazanego powyżej (w niniejszym ustępie) niektóre rodzaje ze wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ usług pocztowych, jak też usługi, o których mowa w ust. 7 i 8 powyżej mogą być w ogóle nierealizowane w całym okresie realizacji Zamówienia z powodu braku potrzeby ich wykonania (np. wskazane w załączniku nr 2 do SWZ przesyłki, dla których jako ilość wskazuje się liczbę 1).
11. W zakresie nieujętym powyżej warunki wykonywania niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia Umowy podane w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP – przynajmniej jeden z tych Wykonawców), który spełnia określony w ramach w art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiada uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy - Prawo pocztowe (prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej)
2. W kwestiach nie uregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz z uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale IX ust. 1 - 11 SWZ (stosownie do postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XIX i XX SWZ w zestawieniu z Istotnymi postanowieniami Umowy ( załącznik nr 4 SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL - Szczecin, Olsztyn, Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Poszukujemy przewoźników z 13, 6 na kółka PL-DE-PL: 1. wyjazdy Szczecin - dowolna zabudowa, 2. wyjazdy Piotrków Trybunalski - firanka/ plandeka, 3. wyjazdy Olsztyn - dowolna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI