Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa ul. Koralowej oraz przebudowa ul. Skrajnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa ul. Koralowej oraz przebudowa ul. Skrajnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8eb3805-d97f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2021.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 1 – „Przebudowa ul. Diamentowej”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Diamentowej o długości ok. 497 m w tym skrzyżowanie ul. Diamentowej z ul. Srebrną, zlokalizowanej na działkach o nr 2327, 2328, 2347 obręb 2 – Górczyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Diamentowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:
• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 2073,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 299,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 2073,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 299,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - ok. 495,00 m2
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.
ponadto:
- na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 2 – „Przebudowa ul. Koralowej”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Koralowej o długości ok. 563 m w tym skrzyżowanie ul. Koralowej z ul. Srebrną oraz ul. Diamentową, zlokalizowanej na działkach o nr 2328, 2348, 2349, 101/27, 116/2, 117/2 obręb 2 – Górczyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Koralowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:
• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 2688,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 235,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 2688,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 235,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - ok. 565,00 m2
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.
ponadto:
- na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 3 – „Przebudowa ul. Skrajnej”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Diamentowej o długości ok. 995 m, zlokalizowanej na działkach o nr 411/3, 413, 296/5, 1265, 411/2 obręb 12 – Siedlice w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Skrajnej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.
Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni oraz kanał technologiczny. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:
• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 4270,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 1134,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 5204,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 1134,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 934,00 m2
• wykonanie kanału technologicznego - ok. 980,00 m
• wykonanie studni SK-1 - szt. 2
Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.
ponadto:
− na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
Zamówienie częściowe nr 1
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 2100 m2.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Kierownikiem budowy (1 osoba):
- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji o powierzchni minimum 2100 m2.
Zamówienie częściowe nr 2
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 2700 m2.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Kierownikiem budowy (1 osoba):
- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji
o powierzchni minimum 2700 m2.
Zamówienie częściowe nr 3
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 4300 m2 lub dwie roboty budowlane o powierzchni minimum 2150 m2 każda.
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Kierownikiem budowy (1 osoba):
- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji o powierzchni minimum 4300 m2 lub na dwóch inwestycjach o powierzchni minimum 2150 m2 każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale XIII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz w Projektach umów.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia (wspólne dla wszystkich zamówień częściowych):Termin wykonania robót budowlanych – 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.