Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa ul. Koralowej oraz przebudowa ul. Skrajnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa ul. Koralowej oraz przebudowa ul. Skrajnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.: Przebudowa ul. Diamentowej, przebudowa ul. Koralowej oraz przebudowa ul. Skrajnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8eb3805-d97f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w Rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2021.MA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 1 – „Przebudowa ul. Diamentowej”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Diamentowej o długości ok. 497 m w tym skrzyżowanie ul. Diamentowej z ul. Srebrną, zlokalizowanej na działkach o nr 2327, 2328, 2347 obręb 2 – Górczyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Diamentowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.

Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:

• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 2073,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 299,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 2073,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 299,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - ok. 495,00 m2

Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.

ponadto:
- na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 2 – „Przebudowa ul. Koralowej”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Koralowej o długości ok. 563 m w tym skrzyżowanie ul. Koralowej z ul. Srebrną oraz ul. Diamentową, zlokalizowanej na działkach o nr 2328, 2348, 2349, 101/27, 116/2, 117/2 obręb 2 – Górczyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Koralowej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.

Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:

• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 2688,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 235,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 2688,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 235,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 10 cm - ok. 565,00 m2


Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.

ponadto:
- na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 3 – „Przebudowa ul. Skrajnej”

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Diamentowej o długości ok. 995 m, zlokalizowanej na działkach o nr 411/3, 413, 296/5, 1265, 411/2 obręb 12 – Siedlice w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gruntowych w Gorzowie Wlkp. - Przebudowa ul. Skrajnej”. Roboty realizowane będą na podstawie dokonanego zgłoszenia robót do administracji architektoniczno - budowlanej.

Planowane roboty będą polegały na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego (w części podbudowę będzie stanowiła istniejąca konstrukcja drogi, w części będzie wykonana nowa podbudowa). Przewiduję się również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5 m do wysokości wykonanej nawierzchni oraz kanał technologiczny. Wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzone zostaną za pomocą pochyleń poprzecznych i spadków podłużnych powierzchniowo w teren przyległy.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni przedstawia szczegółowy zakres prac wskazany w TER:

• wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S gr. 5 cm - ok. 4270,00 m2
• wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - ok. 1134,00 m2
• uzupełnienie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 5204,00 m2
• wykonanie i profilowanie koryta - ok. 1134,00 m2
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego gr. 5 cm - ok. 934,00 m2
• wykonanie kanału technologicznego - ok. 980,00 m
• wykonanie studni SK-1 - szt. 2

Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych SST.

ponadto:
− na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311 t.j. z dnia 2019.11.26) oraz przywrócić do stanu pierwotnego teren, po zakończeniu robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.


4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:

Zamówienie częściowe nr 1

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:

- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 2100 m2.

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- Kierownikiem budowy (1 osoba):

- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji o powierzchni minimum 2100 m2.

Zamówienie częściowe nr 2

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:

- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 2700 m2.

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- Kierownikiem budowy (1 osoba):

- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji
o powierzchni minimum 2700 m2.

Zamówienie częściowe nr 3

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:

- jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi posiadającej nawierzchnię bitumiczną o powierzchni minimum 4300 m2 lub dwie roboty budowlane o powierzchni minimum 2150 m2 każda.

b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- Kierownikiem budowy (1 osoba):

- posiadającym co najmniej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi o pełnej konstrukcji o powierzchni minimum 4300 m2 lub na dwóch inwestycjach o powierzchni minimum 2150 m2 każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania w tym zakresie zawarte są w Rozdziale XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz w Projektach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia (wspólne dla wszystkich zamówień częściowych):

Termin wykonania robót budowlanych – 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Przyklejenie płytek na balkonie - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję osoby która za niewielką opłatę przylepi ładnie kilka płytek. Ważne żeby nie rozwalić całego balkonu tylko zrobić tak żeby było dobrze. Narzędzia potrzebne do wykonania zadania po stronie zleceniobiorcy. Miejsce akcji Manhattan Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI