Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366093357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184445944
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: scuw.lacko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db39f143-d27b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003471/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Łącko do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal;
c) poczty elektronicznej: scuw@lacko.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SCUW.26.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych własnymi środkami transportu dotyczących przewozu uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej bezpośrednio z domów zamieszkania dzieci z miejscowości Maszkowice, Czarny Potok, Szczereż, Łącko (Wolaki), Łącko, Czerniec (lub innego miejsca na terenie Gminy Łącko wskazanego przez Zamawiającego) oraz zapewnienie opieki przewożonym uczniom w czasie przejazdu od momentu odebrania ucznia z pod jego domu od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ucznia pracownikowi szkoły/ośrodka przy dowozie i od momentu odebrania ucznia od pracownika szkoły /ośrodka do momentu przekazania go rodzicom/ opiekunom pod jego domem przy odwozie. Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
Trasa: Maszkowice - Czarny Potok - Szczereż - Łącko (Wolaki) - Łącko – Czerniec - Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka)
Kurs I Maszkowice, Czarny Potok, Szczereż - Łącko (Wolaki), Łącko, Czerniec – Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka) (przywóz 9 uczniów na 8.00)
Kurs II Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka) –
Czerniec - Łącko, Łącko (Wolaki) – Szczereż, Czarny Potok, Maszkowice (odwóz 9 uczniów około godz. 13.00)
Długość jednego kursu 33 km ( 2 kursy dziennie: 1 do szkoły, 1 do domu )
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego osób lub obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w celu wykazania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł.
Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że:
dysponuje minimum jednym zarejestrowanym samochodem, autobusem przystosowanym do przewozu osób (na minimum 10 miejsc siedzących), dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. minimum jeden opiekunów oraz jeden kierowca przeznaczony do realizacji zamówienia, który posiada uprawnienia do obsługi pojazdów samochodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
a) Ważną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
b) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00zł.
c)Wykaz niezbędnego dla realizacji usługi taboru samochodowego – załącznik nr 5 do SWZ,
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – opiekunów, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć również:a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust. 3 Pzp) - jeżeli dotyczy