Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁącko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającySamorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00088765
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366093357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184445944

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: scuw.lacko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7ac629-d261-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003471/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z Gminy Łącko do szkół podstawowych z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2021/2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal;
c) poczty elektronicznej: scuw@lacko.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCUW.26.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przewozowych własnymi środkami transportu dotyczących przewozu uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Łącko oraz zapewnienie opieki przewożonym uczniom w czasie przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu
Zadanie nr 1
Szkoła Podstawowa w Jazowsku, Szkoła Podstawowa w Obidzy
Trasa: Brzyna (Kąty – Przewóz) – Szkoła Podstawowa w Jazowsku
Kurs I Brzyna (Kąty – Przewóz) – Szkoła Podstawowa w Jazowsku (przywóz 46 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Brzyna (Przewóz – Kąty) (odwóz 14 uczniów o 12.30 )
Kurs III Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Brzyna (Przewóz – Kąty (odwóz 22 uczniów o 13.20 )
Kurs IV Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Brzyna (Przewóz – Kąty ( odwóz10 uczniów o 15.00)

Długość jednego kursu 7 km ( 4 kursy dziennie: 1 do szkoły, 3 do domu)

Trasa: Jazowsko (Stece-Moskówka – Migostów) – Szkoła Podstawowa w Jazowsku

Kurs I Jazowsko (Stece-Moskówka–Migostów) – Szkoła Podstawowa w Jazowsku (przywóz 21 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Jazowsko (Migostów–Moskówka - Stece) (odwóz 13 uczniów o 12.45)
Kurs III Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Jazowsko (Migostów–Moskówka-Stece) (odwóz 8 uczniów o 15.15 )

Długość jednego kursu 5 km (3 kursy dziennie: 1 do szkoły, 2 do domu)

Trasa: Łazy Brzyńskie – Szkoła Podstawowa w Jazowsku

Kurs I Łazy Brzyńskie (rozwidlenie dróg Jazowsko, Prehyba, Gołkowice) - Łazy Brzyńskie(przystanek autobusowy PKS, przy rozwidleniu dróg Pierzchały, Prehyba, Krupy) - Szkoła Podstawowa w Jazowsku
( przywóz 37 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Łazy Brzyńskie (przystanek autobusowy PKS, przy rozwidleniu dróg Pierzchały, Prehyba, Krupy ) – Łazy Brzyńskie (rozwidlenie dróg Jazowsko, Prehyba, Gołkowice)
(odwóz 19 uczniów o 12.30)
Kurs III Szkoła Podstawowa w Jazowsku – Łazy Brzyńskie (przystanek autobusowy PKS, przy rozwidleniu dróg Pierzchały, Prehyba, Krupy) – Łazy Brzyńskie (rozwidlenie dróg Jazowsko, Prehyba, Gołkowice)
(odwóz 18 uczniów o 15.00)

Trasa kursu powinna odbywać się wyłącznie przez most w Kadczy. Nie dopuszcza się wykonywania kursów przez Jazowsko Obłaz.
Długość jednego kursu 6 km ( 3 kursy dziennie: 1 do szkoły, 2 do domu)

Trasa: Obidza (Bukowy Potok-Zagrody - Krupówki - Sularze) – Szkoła Podstawowa w Obidzy

Kurs I Obidza (Bukowy Potok – Zagrody – Krupówki – Walkowski - Sularze) – Szkoła Podstawowa w Obidzy (przywóz 20 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Obidzy – Obidza (Sularze – Walkowski - Krupówki- Zagrody - Bukowy Potok) (odwóz 14 uczniów o 13.30 )
Kurs III Szkoła Podstawowa w Obidzy – Obidza (Sularze – Walkowski - Krupówki- Zagrody - Bukowy Potok) (odwóz 6 uczniów o15.30)

Długość jednego kursu 6 km (3 kursy dziennie: 1 do szkoły, 2 do domu)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przewozowych własnymi środkami transportu dotyczących przewozu uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Łącko oraz zapewnienie opieki przewożonym uczniom w czasie przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu
Zadanie nr 2
Szkoła Podstawowa w Maszkowicach, Szkoła Podstawowa w Zabrzeży, Szkoła Podstawowa w Zarzeczu, Szkoła Podstawowa w Zagorzynie
Trasa: Maszkowice – Szkoła Podstawowa w Maszkowicach

Kurs I Maszkowice (Gorzków /obok domu P.Opyda/ – Łęgi –Zawodzie za mostem, Równia/obok domu P. Kałuzińskich) – Szkoła Podstawowa w Maszkowicach (przywóz 53 uczniów na 7.45)
Kurs II Maszkowice (Gorzków /obok domu P.Opyda/ – Łęgi –Zawodzie za mostem, Równia/obok domu P. Kałuzińskich ) – Szkoła Podstawowa w Maszkowicach (przywóz 53 uczniów na 7.20)
Kurs III Szkoła Podstawowa w Maszkowicach – Maszkowice (Zawodzie za mostem, Równia/obok domu P. Kałuzińskich - Łęgi – Gorzków /obok domu P. Opyda/) (odwóz 53 uczniów o 13.40)
Kurs IV Szkoła Podstawowa w Maszkowicach – Maszkowice (Zawodzie za mostem, Równia/obok domu P. Kałuzińskich - Łęgi – Gorzków /obok domu P. Opyda/) (odwóz 53 uczniów o 14.40)

Długość jednego kursu 5 km (4 kursy dziennie: 2 do szkoły, 2 do domu)

Trasa: Zabrzeż (Koniec Wsi – Wietrznice) – Szkoła Podstawowa w Zabrzeży

Kurs I Zabrzeż (Koniec Wsi – Wietrznice) – Szkoła Podstawowa w Zabrzeży (przywóz 16 uczniów na 7.30)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Zabrzeży – Zabrzeż (Koniec Wsi -Wietrznice) (odwóz 16 uczniów o 13.30)

Długość jednego kursu 8 km (2 kursy dziennie: jeden do szkoły, jeden do domu)

Trasa: Zarzecze Folwark – Szkoła Podstawowa w Zarzeczu

Kurs I Zarzecze Folwark – Szkoła Podstawowa w Zarzeczu (przywóz 11 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa Zarzecze – Zarzecze (Folwark) (odwóz 11 uczniów o 12.35)

Długość jednego kursu 4 km (2 kursy dziennie: jeden do szkoły, jeden do domu)


Trasa: Zagorzyn Piechówka – Zagorzyn Sośnie - Zagorzyn Byniowa – Wola Kosnowa Kukliny – Szkoła Podstawowa w Zagorzynie

Kurs I Zagorzyn Piechówka – Sośnie - Byniowa – Wola Kosnowa Kukliny – Szkoła Podstawowa w Zagorzynie
(przywóz 11 uczniów na 8.00)
Kurs II Szkoła Podstawowa w Zagorzynie – Zagorzyn Piechówka – Sośnie - Byniowa – Wola Kosnowa Kukliny
(odwóz 11 uczniów o 13.30)

Długość jednego kursu 12 km ( 2 kursy dziennie: jeden do szkoły, jeden do domu)

4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego osób lub obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn. zm.)
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w celu wykazania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00zł.
Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że:
a. dla zadania nr 1 dysponuje minimum dwoma zarejestrowanymi autobusami przystosowanymi do przewozu osób (w tym przynajmniej jeden na 47 miejsc siedzących), dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. minimum dwóch opiekunów oraz dwóch kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych,
b. dla zadania nr 2 dysponuje minimum trzema zarejestrowanymi autobusami przystosowanymi do przewozu osób ( w tym przynajmniej dwa, każdy na 55 miejsc siedzących) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. minimum trzech opiekunów oraz trzech kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia z uprawnieniami do obsługi pojazdów samochodowych,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ;
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
a) Ważną licencję do wykonywania krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
b) Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00zł.
c)Wykaz niezbędnego dla realizacji usługi taboru samochodowego – załącznik nr 5 do SWZ,
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – opiekunów, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć również:
a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.,
c. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust.3 Pzp) - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podniesienie mocy w aucie BMW - Kęty
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podniesienie mocy w aucie BMW 1 2.0 diesel 120 km 2006r. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI