Przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko na podstawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami...–część III i IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWińsko
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-23
  • ZamawiającyGmina Wińsko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami...–część III i IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wińsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Wińsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@winsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko na podstawie zakupionych biletów miesięcznych szkolnych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami...–część III i IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eeaa9a1-fb98-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002131/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w czasie przewozu, wsiadania ....

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://winsko.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://winsko.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne,w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert. Wnioski o
wyjaśnienie treści SWZ Wykonawca kieruje do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://winsko.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest
dostępna pod wyżej wskazanym adresem, w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówień publicznych”. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść niniejszej SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://winsko.ezamawiajacy.pl. Za datę złożenia
oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową Zamawiającego. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://winsko.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze,Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub rejestracji bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Sposób sporządzania oraz sposób i tryb przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów
przekazywanych w postępowaniu szczegółowo określił Prezes Rady Ministrów w drodze rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzielności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych,dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://winsko.ezamawiajacy.pl: komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer,Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wińsko: iod@winsko.pl 71 380 42 18;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZR.271.28.2021 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZR.271.28.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko: Szkoły Podstawowej w Krzelowie na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze, osobno dla każdej części, ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym punkcie SWZ.
2. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie stosował nw. kryteria:
a) cena: znaczenie kryterium - 60%
b) czas podstawienia autobusu zastępczego - 40%
1) Wartość punktowa dla ceny (C) będzie ustalana poprzez wyliczenie stosunku ceny najniższej do ceny badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli 60 pkt
2) Wartość punktowa dla czasu podstawienia autobusu zastępczego (W):
10-19 minut – 40 pkt
20-29 minut – 30 pkt
30-39 minut – 20 pkt
40-49 minut – 10 pkt
50 i więcej minut – 0 pkt
Uwaga:
a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje czas krótszy niż 10 minut, do oceny zostanie przyjęty czas podstawienia 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest podać czas podstawienia autobusu zastępczego w pełnych minutach. Jeśli Wykonawca poda czas podstawienia autobusu zastępczego z podziałem za sekundy – wartość zostanie zaokrąglona w górę niezależnie od ilości sekund podanych obok pełnej minuty.
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w ofercie czasu podstawienia autobusu zastępczego, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny czas podstawienia autobusu, tj. 10 min.,
Ogólna ocena wynikać będzie z sumy ocen częściowych, dokonanych w sposób określony w pkt. 1 i 2 i równać się będzie:
(C + W) = ogólna ocena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz kryterium terminu realizacji przedmiotu zamówienia - uzyska więc najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostaną złożone oferty o takiej samej cenie i czasie podstawienia autobusu zastępczego, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w gminie Wińsko: Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze, osobno dla każdej części, ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym punkcie SWZ.
2. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie stosował nw. kryteria:
a) cena: znaczenie kryterium - 60%
b) czas podstawienia autobusu zastępczego - 40%
1) Wartość punktowa dla ceny (C) będzie ustalana poprzez wyliczenie stosunku ceny najniższej do ceny badanej i pomnożenie uzyskanego wyniku przez znaczenie procentowe kryterium, czyli 60 pkt
2) Wartość punktowa dla czasu podstawienia autobusu zastępczego (W):
10-19 minut – 40 pkt
20-29 minut – 30 pkt
30-39 minut – 20 pkt
40-49 minut – 10 pkt
50 i więcej minut – 0 pkt
Uwaga:
a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje czas krótszy niż 10 minut, do oceny zostanie przyjęty czas podstawienia 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest podać czas podstawienia autobusu zastępczego w pełnych minutach. Jeśli Wykonawca poda czas podstawienia autobusu zastępczego z podziałem za sekundy – wartość zostanie zaokrąglona w górę niezależnie od ilości sekund podanych obok pełnej minuty.
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w ofercie czasu podstawienia autobusu zastępczego, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował minimalny czas podstawienia autobusu, tj. 10 min.,
Ogólna ocena wynikać będzie z sumy ocen częściowych, dokonanych w sposób określony w pkt. 1 i 2 i równać się będzie:
(C + W) = ogólna ocena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz kryterium terminu realizacji przedmiotu zamówienia - uzyska więc najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostaną złożone oferty o takiej samej cenie i czasie podstawienia autobusu zastępczego, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w XI SWZ oraz;
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób – zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.). Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posiadał aktualną licencję równoważną do wyżej wymienionej, wydaną na podstawie wcześniejszych przepisów.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
- posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 40 000. 00 zł.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
-zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje należycie
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę polegającą na dowożeniu dzieci i młodzieży do szkół
i opieki w czasie przewozu, o wartości co najmniej:
dla części nr III – 50 000,00 zł brutto,
dla części nr IV – 40 000,00 zł brutto.
-dysponuje odpowiednimi pojazdami w ilości, co najmniej:
dla części nr III – 1 szt.,
dla części nr IV – 1 szt.
nie starszymi niż z roku 2000, spełniającymi warunki do przewozu osób, a w razie awarii Wykonawca musi dysponować autobusem zastępczym nie starszym niż z roku 2000, którymi dysponuje Wykonawca, dla poszczególnych części zamówienia nie pomogą się powtarzać.
-Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym osobami posiadającymi niezbędne, wymagane prawem uprawnienia do prowadzenia pojazdów przeznaczonych do przewozu osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
Wyżej wymienione oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia
w postępowaniu tylko jednej oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy załącznik nr 4 do SWZ,
- wykaz wyposażenia – pojazdów spełniających wymagania określone w SWZ – załącznik nr 5 do SWZ,
-wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do wykonywania czynności kierowania pojazdami – załącznik nr 6 do SWZ,
-aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną zgodnie
z wymogami Ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.). Zamawiający dopuszcza aby wykonawca posiadał aktualną licencję równoważną do wyżej wymienionej, wydaną na postawie wcześniejszych przepisów.
e) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika to z informacji z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru,
-zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień – zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SWZ,
-oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli dotyczy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ,
-oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://winsko.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI